Civilinės metrikacijos skyrius Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 46811
Skelbimo data: 2021-04-12
Konkursą inicijuojanti įstaig: Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Civilinės metrikacijos skyrius Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 7.80
Darbo vieta (miestas): Mažeikiai
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
MAŽEIKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. dokumentų valdymas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Civilinės būklės aktų registravimas, įtraukimas į apskaitą, pakeitimas, ištaisymas, papildymas, atkūrimas ar anuliavimas..
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Skyriaus archyvo tvarkymas. Civilinės būklės aktų įrašus liudijančių išrašų, nuorašų, kopijų išdavimas. Asmenų aptarnavimas, prašymų registravimas ir vykdymas..

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
10. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
11. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
12. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
15. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
16. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
17. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
18. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
19. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
20. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
21. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
22. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
24. Dirba metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo informacinėje sistemoje – MGVDIS, registruodamas civilinės būklės aktus (toliau – CBA), įtraukdamas į apskaitą užsienio valstybėse sudarytus CBA. Rengia pažymas, patvirtinančias kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą. Dokumentų valdymo sistemoje Kontora registruoja skyriaus gaunamus ir siunčiamus dokumentus..
25. Išreikalauja Skyriaus funkcijoms vykdyti reikiamus dokumentus iš Lietuvos valstybės istorijos archyvo, kitų archyvų ir civilinės metrikacijos įstaigų..
26. Rengia CBAĮ pakeitimo, ištaisymo, papildymo, atkūrimo ar anuliavimo bylas, surašo išvadas, siūlydamas Skyriaus vedėjui patenkinti ar atsisakyti patenkinti prašymą, sudaro CBAĮ papildymo, pakeitimo įrašus. Koordinuoja ir kontroliuoja valstybės rinkliavos už teikiamas paslaugas sumokėjimą..
27. Atlieka duomenų perkėlimą į kompiuterines duomenų laikmenas, atsako už jų tvarkymą, apsaugą ir saugų perdavimą VĮ „Registrų centras “. Užtikrina savo atlikto darbo MGVDIS teisėtumą, teisingumą ir konfidencialumą. Vadovaudamasis teisės aktais užtikrina sukauptų duomenų apie asmenis konfidencialumą..
28. Organizuoja ir atlieka santuokų registravimo ceremonijas Skyriuje ir norinčių susituokti asmenų pasirinktose vietose Mažeikių rajono savivaldybės teritorijoje, vardynų ir jubiliejinių santuokų ceremonijas..
29. Pavaduoja Skyriaus vedėjo nurodymu kitus Skyriaus specialistus jų kasmetinių atostogų, komandiruočių, laikino nedarbingumo ir kitais atvejais Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių teisės aktų nustatyta tvarka..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

30. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
30.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
30.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
30.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
30.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.6. darbo patirties sritis – civilinės būklės aktų srities patirtis;
30.7. darbo patirtis srityje – 1 metai;
31. Transporto priemonių pažymėjimai:
31.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

32. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
32.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
32.2. organizuotumas - 3 lygis;
32.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
32.4. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
32.5. komunikacija - 4 lygis.
33. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
33.1. informacijos valdymas - 3 lygis;
33.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis.
34. Profesinė kompetencija:
34.1. dokumentų valdymas - 3 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Informacija apie įstaigą: Mažeikių rajono savivaldybės administracija
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Meilė Vitkauskaitė
Telefonas: 8 5 2196826;8 672 86218
El. paštas: meile.vitkauskaite@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.