direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams
Skelbimo nr.: | 89073 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-06-21 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-07-05 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Vilniaus miesto kompleksinių paslaugų centras "Šeimos slėnis" |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | direktoriaus pavaduotojas bendriesiems reikalams |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | https://seimos-slenis.lt/ Darbo užmokestis nuo 1964,16 eurų (neatskaičius mokesčių). Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 10,56. |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Vilniaus miesto kompleksinių paslaugų centro „Šeimos slėnis“ direktoriaus 2023 m. sausio 27 d. įsakymu Nr. V-24
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO BENDRIESIEMS REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS Pareigybė
1. Vilniaus miesto kompleksinių paslaugų centro „Šeimos slėnis“(toliau – Įstaiga) direktoriaus pavaduotojo bendriesiems reikalams pareigybė yra priskiriama biudžetinių įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A1. 3. Pareigybės paskirtis – planuoti, organizuoti ir kontroliuoti Įstaigos administracinę ir ūkinio pobūdžio veiklas, vykdyti kuruojamų sričių strateginių tikslų įgyvendinimą, organizuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintu išsilavinimu; 4.2. turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtį; 4.3. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje rengiant viešųjų pirkimų dokumentus, organizuojant ir vykdant viešųjų pirkimų procedūras; 4.4. turėti priešgaisrinės saugos pažymėjimą. 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi žinoti ir išmanyti: 5.1. Įstaigos struktūrą, skyrių ir poskyrių veiklos organizavimo principus; 5.2. darbo organizavimo tvarką; 5.3. Lietuvos Respublikos įstatymus, reglamentuojančius personalo valdymą ir administravimą; asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą, dokumentų rengimą, tvarkymą, viešųjų pirkimų organizavimą, projektų rengimą, vaikų maitinimo organizavimą, informacinių technologijų naudojimą ir priežiūrą institucijose, gaisrinę ir civilinę saugą, turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, pastatų techninę priežiūrą, Bendruosius reikalavimus valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms, higienos normų, susijusių su Įstaigos vykdoma veikla, reikalavimus; 5.4. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles; 5.5. valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti pagrįstas išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą; 5.6. savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus; 5.7. užtikrinti informacijos konfidencialumą; 5.8. sanitarines ir higienos normas, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės, elektros saugos reikalavimus. 6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, privalo vadovautis: 6.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais; 6.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą; 6.3. Vidaus tvarkos taisyklėmis; 6.4. darbo sutartimi; 6.5. šiuo pareigybės aprašymu; 6.6. kitais Įstaigos vidaus teisės aktais.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 7.2. kontroliuoja ir dalyvauja kuriant ir tobulinant Įstaigos vidaus kontrolės sistemą; 7.3. atsako už civilinę saugą Įstaigoje; 7.5. kuruoja ir kontroliuoja administracinio ir ūkinio pobūdžio veiklos organizavimą, Bendrųjų reikalų skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų įgyvendinimą: 7.5.1. dokumentuotos informacijos valdymą; 7.5.2. dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimų laikymąsi; 7.5.3. personalo valdymo politikos formavimą ir įgyvendinimą; 7.5.4. asmens duomenų tvarkymą ir asmens duomenų apsaugos vykdymą; 7.5.5. efektyvų vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą; 7.5.6. užtikrina įstaigos interneto svetainės atitiktį Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašo reikalavimams; 7.5.7. Įstaigos internetinėje svetainėje ir socialiniuose tinkluose skelbiamą medžiagą; 7.5.8. Lygių galimybių politikos įgyvendinimo stebėjimą, vykdo Lygių galimybių politikos strategijos ir veiksmų plano priežiūrą; 7.5.9. tinkamą paslaugų gavėjų maitinimo organizavimą; 7.5.10. Įstaigos patikėjimo teise valdomų pastatų ir patalpų eksploataciją, techninę apžiūrą ir priežiūrą, remonto darbus; 7.5.11. pastatų inžinerinių sistemų ir lauko inžinerinių tinklų priežiūrą, tinkamą eksploatavimą, įrenginių, gaisrinės saugos priemonių funkcionavimą ir techninę priežiūrą; 7.5.12. kompiuterinės ir programinės įrangos, kompiuterių tinklų, interneto svetainės, sistemų nepertraukiamą funkcionavimą, priežiūrą, apsaugą bei operatyvų gedimų šalinimą; 7.5.13. bendradarbiavimo su kitomis institucijomis, juridiniais ir fiziniais asmenimis plėtojimą; 7.5.14. darbuotojų aprūpinimo kanceliarinėmis ir kitomis darbo priemonėmis, kompiuterine-informacine įranga; ūkiniu-techniniu inventoriumi organizavimą; 7.6. organizuoja ir vykdo viešuosius pirkimus: 7.6.1. atlieka viešųjų pirkimų iniciatoriaus ir organizatoriaus funkcijas; 7.6.2. vykdo viešųjų pirkimų procedūras; 7.6.3. rengia viešųjų pirkimų dokumentus; 7.6.4. rengia viešųjų pirkimų sutarčių projektus; 7.6.5. savalaikiai pildo pirkimų registrus; 7.6.6. saugo viešųjų pirkimų dokumentus; 7.7. dalyvauja rengiant kuruojamų sričių veiklos priemonių planus numatytiems Įstaigos tikslams pasiekti bei įgyvendinant Įstaigos strateginio veiklos plano priemones; 7.8. pagal pareigybės kompetenciją rengia teisės aktų projektus, nuolat peržiūri administracinę ir ūkinio pobūdžio veiklą reglamentuojančius teisės aktus bei, esant poreikiui, juos patikslina; 7.9. ruošia raštų, veiklos planų, ataskaitų ir kitų dokumentų projektus pagal kuruojamas sritis; 7.10. pagal kompetenciją atstovauja Įstaigą priskirtų sričių veiklos klausimais; 7.11. vykdo direktoriaus pavaduotojo paslaugų teikimo klausimais, Bendrųjų reikalų skyriaus Administracijos ir Ūkio poskyrių darbuotojų darbo saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos instruktavimus; įgyvendina darbuotojų saugos ir sveikatos priemones; 7.12. kartu su Bendrųjų reikalų skyriaus vedėju vertina Bendrųjų reikalų skyriaus darbuotojų veiklą; 7.13. pagal kompetenciją dalyvauja Įstaigos direktoriaus įsakymais sudarytose darbo grupėse ir komisijose; 7.15. laikosi Įstaigos vidaus tvarkos taisyklių, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, sanitarijos ir higienos taisyklių reikalavimų; 7.16. palaiko ir skatina tarpusavio dalykiškus santykius su visų skyrių darbuotojais; 7.17. puoselėja vidinę ir išorinę Įstaigos aplinką, rūpinasi Įstaigos įvaizdžio ir kultūros formavimu; 7.18. užtikrina Įstaigos veiklos konfidencialumo principų laikymąsi; 7.19. vykdo kitus vienkartinius direktoriaus įpareigojimus, nenumatytus pareigybės aprašyme, tačiau susijusius su Įstaigos vykdoma veikla. 8. Šias pareigas einantis darbuotojas turi galimybę dirbti nuotoliniu būdu.
IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO TEISĖS 9. Šias pareigas einantis darbuotojas turi teisę: 9.1. gauti informaciją, reikalingą pareigybės aprašyme nurodytoms funkcijoms vykdyti; 9.2. tobulinti savo kvalifikaciją kursuose, seminaruose ir kituose kvalifikacijos kėlimo renginiuose; 9.3. turėti ir kitų teisių, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.
V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ
10. Šias pareigas einantis darbuotojas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka atsako už: 10.1. pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų ir direktoriaus pavedimų vykdymą kokybiškai ir laiku; 10.2. teikiamų duomenų teisingumą 10.3. Įstaigai padarytą žalą. ____________________________
Susipažinau ir sutinku Parašas _________________________ Vardas ir pavardė __________________________________
|
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 2340 300 |
El. paštas: | administracija@seimos-slenis.lt |
Adresas: | Vilnius, Žolyno g. 47 |