Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 91330
Skelbimo data: 2023-10-03
Skelbimas galioja iki: 2023-10-17
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Biržų Kaštonų pagrindinė mokykla
Konkursą organizuojanti įstaiga: Biržų Kaštonų pagrindinė mokykla
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai
Pareiginės algos koeficientas: 1,636.80
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: -
Darbo vieta (miestas): Biržai
Informacija apie įstaigą: Mokykla įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 190546078.
Mokyklos įsteigimo data - 1988 m. rugsėjo 1 d.
Mokyklos teisinė forma - biudžetinė įstaiga.
Mokyklos priklausomybė - Biržų rajono savivaldybės mokykla.
Mokyklos buveinė: Kaštonų g. 13, LT-41155 Biržai
Mokyklos grupė - bendrojo ugdymo mokykla.
Mokyklos tipas - pagrindinė mokykla.
Mokymo kalba - lietuvių kalba.
Mokymosi formos - grupinio mokymosi forma, pavienio mokymosi forma.
Mokykla vykdo šias programas: ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo, pagrindinio ugdymo, neformaliojo vaikų ir suaugusių švietimo.
Mokykla turi skyrius: Biržų Kaštonų pagrindinės mokyklos Medeikių pradinio ugdymo skyrius, Biržų Kaštonų pagrindinės mokyklos Germaniškio pradinio ugdymo ir daugiafunkcis centras.
Pareigybės aprašymas:
BIRŽŲ KAŠTONŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO INFRASTRUKTŪRAI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO INFRASTRUKTŪRAI PAREIGYBĖ
1. Biržų Kaštonų pagrindinės mokyklos (toliau – įstaigos) direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai pareigybės aprašymas reglamentuoja specialius reikalavimus šioms pareigoms eiti, funkcijas ir atsakomybę.
2. Direktoriaus pavaduotojo infrastruktūrai pareigybės grupė – įstaigų vadovai ir jų pavaduotojai.
3. Direktoriaus pavaduotojo infrastruktūrai pareigybės lygis – A2.
4. Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas įstaigos direktoriui.
5. Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai į darbą priimamas konkurso būdu Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
6. Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai turi atitikti šiuos reikalavimus:
6.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;
6.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį;
6.3. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
6.4. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas;
6.5. taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų bei raštvedybos taisyklių reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
6.6. išmanyti:
6.6.1. darbo santykius reglamentuojančius įstatymus, Viešųjų pirkimų įstatymą, buhalterinės apskaitos pagrindus bei kitus biudžetinės įstaigos veiklą reglamentuojančius norminius teisės aktus;
6.6.2. įstaigos struktūrą, darbo organizavimą ir valdymą, veiklos sritis, švietimo įstaigos ūkio tvarkymui keliamus reikalavimus;
6.6.3. švietimo įstaigų higienos normas ir taisykles;
6.6.4. priešgaisrinės saugos taisykles, darbuotojų saugą ir sveikatą darbe reglamentuojančius teisės aktus;
6.6.5. pirmosios medicinos pagalbos suteikimo priemones ir būdus;
6.6.6. saugumo reikalavimus dirbant su įrenginiais, valymo priemonėmis;
6.6.7. ūkinių-finansinių ataskaitų pateikimo tvarką ir terminus;
6.6.8. medžiagų naudojimo ir nurašymo normas, tvarką;
6.6.9. įrenginių, žaliavų, inventoriaus, priemonių apskaitos tvarką;
6.6.10. dokumentų rengimo taisykles;
6.6.11. organizacinės technikos, būtinų baldų ir kitų prekių įsigijimo bei panaudojimo galimybes;
6.6.12. prekių, reikalingų darbui, rūšis, reikalavimus kokybei;
6.6.13. prekių pirkimo-pardavimo sutarčių sudarymą ir įgyvendinimą;
6.6.14. medžiagų apsaugos reikalavimus;
6.6.15. darbų sąmatų sudarymo, tvirtinimo ir įgyvendinimo būdus.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
7. Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai vykdo tokias funkcijas:
7.1. paskirsto darbuotojams darbus pagal patvirtintus pareigybių aprašymus, organizuoja darbus, kad įstaigos infrastruktūra funkcionuotų be trikdžių;
7.2. sistemingai vykdo įstaigos pastato ir patalpų priežiūrą pagal saugos darbe, priešgaisrinės saugos ir higienos reikalavimus, nustatytu laiku organizuoja įstaigos pastato ir jo konstrukcijos sezonines bei neeilines apžiūras, organizuoja apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą;
7.3. rūpinasi apšvietimo, šildymo, ventiliacijos, kanalizacijos ir kitų sistemų tvarkingumu, kontroliuoja jų techninę būklę, organizuoja remonto darbus;
7.4. informuoja darbuotojus apie pavojingus, kenksmingus ir kitus rizikos veiksnius darbo vietose ir jų poveikį sveikatai;
7.5. dalyvauja sudarant įstaigos nekilnojamojo turto eilinio (einamojo) ir kapitalinio remonto planus bei sąmatas;
7.6. tvarko materialinių vertybių (žaliavų, produkcijos, įrenginių, įrankių, baldų ir t.t.) apskaitą, tikrina, kad medžiagų, prekių, gaminių likučiai atitiktų nurodytus buhalterijos dokumentuose;
7.7. nurašo susidėvėjusį inventorių, panaudotas žaliavas, kitas materialines vertybes;
7.8. dalyvauja kasmetinėje įstaigos materialinių vertybių inventorizacijoje, kontroliuojančių institucijų rengiamuose patikrinimuose, teikia su tuo susijusią būtiną informaciją (valstybės, finansų kontrolės įstaigoms);
7.8. rengia priešgaisrinės saugos instrukcijas, moko ir instruktuoja visus įstaigos darbuotojus priešgaisrinės saugos, civilinės saugos klausimais, užtikrina pasirašytiną darbuotojų supažindinimą ir pildo instruktavimo žurnalus;
7.9. laiku informuoja įstaigos direktorių apie nelaimingus atsitikimus darbe, darbų saugos ir kitus pažeidimus, gaisrus, vagystes;
7.10. inicijuoja raštų Biržų rajono savivaldybės administracijai dėl remonto darbų ir projektų organizavimo;
7.11. pagal kompetenciją pildo savo srities ataskaitas;
7.12. atsižvelgiant į turimas kompetencijas, dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
7.13. dalyvauja įstaigos organizuojamuose susirinkimuose, posėdžiuose, svarstant (atsižvelgiant į kompetencijas) įstaigos veiklos klausimus ir teikiant siūlymus dėl įstaigos veiklos gerinimo;
7.14. keičiantis teisės aktams, taisyklėms, įstatymams, reglamentuojantiems darbo funkcijas, dalyvauja kvalifikacijos kėlimo kursuose ir seminaruose;
7.15. rūpinasi ir kontroliuoja, kad:
7.15.1. kabinetuose, grupėse būtų iškabintos naudojamų elektros, mechaninių prietaisų, cheminių medžiagų saugaus naudojimo instrukcijos, sukomplektuotos ir laiku atnaujintos pirmosios pagalbos vaistinėlės;
7.15.2. įstaigos teritorijos apšvietimas, patalpų (kabinetų, grupių, salių ir kt.) bendrasis bei vietinis apšvietimas atitiktų galiojančias normas;
7.15.3. įstaigos patalpose naudojami elektros įrenginiai būtų įžeminti, jeigu įžeminimas numatytas jų konstrukcijoje;
7.15.4. būtų tvarkingos kabinetų, grupių, sporto, aktų salių, stadiono, maisto ruošimo patalpų, sveikatos priežiūros kabineto, sanitarinių patalpų, rūsio natūralaus ir mechaninio vėdinimo sistemos, jos efektyviai dirbtų;
7.15.5. įstaigos atskiroms patalpoms, erdvėms tektų po nustatytą skaičių atitinkamos talpos gesintuvų;
7.15.6. gaunamos prekės (materialinės vertybės) atitiktų technines sąlygas ir turėtų gamintojo arba tiekėjo sertifikatus;
7.15.7. kontroliuoja priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą;
7.16. rūpinasi:
7.16.1. įstaigos teritorijoje poilsio, žaidimų, sporto zonose esančių įrenginių tvarkingumu, tinkama priežiūra;
7.16.2. elektros įrenginių saugumo reikalavimų užtikrinimu;
7.16.3. įstaigos aplinkos, patalpų, erdvių švaros ir tvarkos higienos reikalavimų užtikrinimu;
7.16.4. infrastruktūros avarijų likvidavimu;
7.17. organizuoja:
7.17.1. smulkius remonto darbus, patalpų ir inventoriaus savalaikį remontą, kontroliuoja jo eigą bei užtikrina įstaigos patalpų paruošimą naujiems mokslo metams;
7.17.2. aprūpinimą įstaigos veiklai reikalingomis ugdymo priemonėmis, inventoriumi, medžiagomis, baldais, organizacine technika, kanceliarinėmis ir kitomis priemonėmis, kontroliuoja jų apsaugą ir savalaikį remontą;
7.17.3. paraiškų surinkimą iš įstaigos darbuotojų apie reikalingas darbui priemones ir medžiagas;
7.17.4. aptarnaujančio personalo pavadavimą, nesant darbuotojų dėl ligos, atostogų ar kitų priežasčių ir apmokėjimą už jį.
7.18. rengia:
7.18.1. aptarnaujančio personalo (vairuotojų, valytojų, kiemsargių, virėjų, darbininkų ir kt.) darbo grafikus ir pateikia tvirtinti įstaigos direktoriui;
7.18.2. sutartis su prekių ir paslaugų tiekėjais;
7.18.3. įsakymų projektus įstaigos ūkinės veiklos klausimais;
7.18.4. dokumentus, reikalingus biudžetinių įstaigų buhalterinei apskaitai.
7.19. vykdo:
7.19.1. atlieka viešųjų pirkimų iniciatoriaus organizatoriaus funkciją;
7.19.2. įstaigos direktoriaus pavedimus pagal kompetenciją, neviršijant nustatyto darbo laiko;
7.20. teikia siūlymus įstaigos direktoriui dėl aptarnaujančio personalo darbuotojų skatinimo ar nuobaudų skyrimo;
7.21. pavaduoja mokyklos direktorių jam nesant darbe.
7.22. vykdo kitus direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ugdymui nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų įgyvendintas įstaigai priskirtų funkcijų vykdymas ir/ar pasiekti įstaigos veiklos tikslai;
7.23. direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo ugdymui pavedimu, nesant darbuotojų dėl ligos, atostogų ar kitų priežasčių, pagal kompetenciją laikinai vykdo jų pareigas, siekiant užtikrinti darbų tęstinumą.

IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTO ATSAKOMYBĖ
8. Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai atsakingas už:
8.1. patikėto įstaigos turto naudojimą, saugumą;
8.2. kokybišką įstaigos ūkinių/finansinių dokumentų parengimą, įstaigos veiklos dokumentų konfidencialumą, asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka;
8.3. teikiamų duomenų ir informacijos tikslumą ir patikimumą;
8.4. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, įstaigos nuostatų, įstaigos direktoriaus įsakymų vykdymą;
8.5. emociškai saugios darbo aplinkos įstaigoje puoselėjimą, reagavimą į smurtą ir patyčias pagal įstaigos nustatytą tvarką.
8.6. savalaikį sveikatos pasitikrinimą ir nustatyta tvarka išklausytus sveikatos mokymus.
9. Direktoriaus pavaduotojas infrastruktūrai už savo pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą ar dėl jo kaltės padarytą materialinę žalą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

Su Aprašymu susipažinau ir sutinku_________________________________________________
(parašas, vardas, pavardė, data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Biržai, Kaštonų g. 13
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.