direktoriaus pavaduotojas ugdymui

Skelbimo nr.: 59960
Skelbimo data: 2019-08-14
Konkursą organizuojanti įstaiga: Biržų technologijų ir verslo mokymo centras
Pareigos: direktoriaus pavaduotojas ugdymui
Pareigybės aprašymas:

BIRŽŲ TECHNOLOGIJŲ IR VERSLO MOKYMO CENTRO

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

ISKYRIUS

BENDROJI DALIS

1. Pareigų pavadinimas: Biržų technologijų ir verslo mokymo centro direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

2. Pareigybės grupė: direktoriaus pavaduotojas ugdymui priskiriamas Biržų technologijų ir verslo mokymo centro vadovų, pavaduotojų grupei.

3. Pareigybės lygis: direktoriaus pavaduotojas ugdymui priskiriamas A2 lygio pareigybei.

4. Pareigybės paskirtis: organizuoti centro ugdymo procesą, jį planuoti, rūpintis mokinių saugumu, organizuoti ir prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus pedagoginio personalo darbą.

5. Pareigybės pavaldumas: direktoriaus pavaduotojas ugdymui tiesiogiai pavaldus centro direktoriui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui priimamas į darbą konkurso tvarka, pagal konkursų pareigoms, įtrauktoms į konkursinių pareigų sąrašą, organizavimo tvarkos aprašą.

7. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui kvalifikacijai keliami reikalavimai:

7.1. aukštasis universitetinis išsilavinimas, pedagogo kvalifikacija;

7.2. ne mažesnis kaip 3 metų pedagoginio darbo stažas;

7.3. geras lietuvių kalbos mokėjimas (jos mokėjimo lygis turi atitikti valstybinės lietuvių kalbos mokėjimo kategorijų, nustatytų teisės aktais, reikalavimus);

7.4. bent vienos iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių) mokėjimas;

8. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi žinoti ir išmanyti:

8.1. švietimo politiką, viešojo administravimo procedūras, tarnybinio etiketo reikalavimus, centro veiklos planavimą ir įgyvendinimą;

8.2. profesinio mokymo programų rengimo metodiką, licencijavimo tvarką, profesinio rengimo standartų, ugdymo, mokymo planų, ugdymo organizavimo formas bei kitus vidurinio ugdymo ir pirminio bei tęstinio profesinio mokymo proceso bei neformaliojo švietimo organizavimo ypatumus;

8.3. pedagoginio personalo valdymo teisinius klausimus, motyvacijos formas;

centro kultūros formavimą ir kaitą;

8.4. bendradarbiavimą su socialiniais partneriais;

8.5. centro veiklos įsivertinimo organizavimą ir gautų duomenų panaudojimą veiklai tobulinti;

8.6. savivaldos institucijų plėtojimą ir jų įtraukimą į centro valdymą;

8.7. ugdymo turinio vadybą;

8.8. edukacinių aplinkų kūrimą ir tobulinimą;

8.9. mokinių saugumo ir lygių galimybių užtikrinimą;

8.10. tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą ir švietimą;

8.11. darbuotojų funkcijų reglamentavimą ir saugumo užtikrinimą;

8.12. turto ir lėšų administravimą ir valdymą;

8.13. puikiai naudotis informacinėmis technologijomis – turėti geras kompiuterinio raštingumo žinias ir įgūdžius dirbant teksto, skaičiuoklių rengimo tvarkyklėmis ir kitomis reikalingomis programomis; rengti dokumentus, kaupti, valdyti sisteminti ir analizuoti informaciją;

8.14. gerai išmanyti Kokybės vadybos sistemos principus, veiklos procesų stebėsenos ir matavimo metodus;

8.15. puikiai išmanyti Mokinių registro ir kitų švietimo informacinių sistemų funkcionalumą;

8.16. savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, rinktis darbo metodus.

9. Būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

10. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais, norminiais aktais, Vyriausybės nutarimais, centro nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis, kokybės valdymo sistemos proceso modeliu, pedagogų etikos kodeksu, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos taisyklėmis, šiuo pareigybės aprašymu bei centro direktoriaus įsakymais.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

11. Direktoriaus pavaduotojo ugdymui darbo funkcijos:

11.1. organizuoti:

11.1.1. ugdymo plano rengimą ir įgyvendinimą;

11.1.2. bendrųjų ir profesinio mokymo programų vykdymą;

11.1.3. metodinį darbą ir gerosios patirties sklaidą;

11.1.4. ilgalaikių planų derinimą;

11.1.5. programų, naujų ugdymo formų ir metodų aptarimus;

11.1.6. mokinių nusikalstamumo ir žalingų įpročių prevencinę veiklą, bendradarbiavimą su institucijomis, atsakingomis už mokinių prevencinę veiklą;

11.1.7. mokinių ir bendruomenės narių apklausas ir tyrimus veiklos tobulinimo klausimais;

11.1.8. mokymosi formų pasirinkimo pasiūlą;

11.1.9. dalykų modulių, programų rengimą;

11.1.10. mokymosi pagalbos teikimo organizavimą;

11.1.12. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimus, įskaitas, brandos egzaminus, mokinių tyrimus;

11.1.13. darbo grupių sudarymą ir veiklą pagal kompetenciją;

11.1.14. bendrus mokytojų kvalifikacijos tobulinimo renginius, derinti atskirų mokytojų dalyvavimo šiuose renginiuose klausimus;

11.11.15. ugdymo procesų sklandų vykdymą (pamokų tvarkaraščio tolygumą ir kt.)

11.11.16. specialiųjų poreikių mokinių ugdymą.

11.2. rengti:

11.2.1. centro veiklą reglamentuojančius dokumentus (tvarkos aprašus ir kt.), organizuoti jų projektų svarstymą ir derinimą su centro savivaldos institucijomis;

11.2.2. mokinių ugdymo rezultatų bei pasiekimų ataskaitas pagal Centre nustatytus ugdymo stebėsenos rodiklius, analizuoti juos ir pristatyti centro bendruomenei;

11.2.3. ugdymo rezultatų ir lankomumo apskaitos dokumentus ir juos analizuoti;

11.2.4. direktoriaus įsakymų projektus savo kompetencijos ribose;

11.2.5. informaciją valstybės ir savivaldybės institucijoms;

11.3. vykdyti priežiūrą:

11.3.1. centro veiklą reglamentuojančių dokumentų vykdymą;

11.3.2. bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir neformaliojo švietimo programų vykdymą;

11.3.3. centro vidaus darbo tvarkos taisyklių laikymąsi (raštu informuoti centro direktorių apie darbo drausmės pažeidimus);

11.3.4. pamokų, neformaliojo švietimo tvarkaraščių vykdymą;

11.3.5. ugdymo proceso dokumentų tvarkymą pagal raštvedybos taisykles;

11.3.6. skyriuose vykdomą ugdymo proceso organizavimą, pedagoginio krūvio mokytojams paskirstymą, mokinių registro ir elektroninio dienyno pildymą bei tvarkymą.

11.4. koordinuoti:

11.4.1. ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, metodininko, mokytojų metodinių grupių pirmininkų veiksmus, užtikrinant kokybišką ugdymą ir jo aprūpinimą;

11.4.2. veiklos planų įgyvendinimą;

11.4.3. vaiko gerovės komisijos darbą;

11.4.4. metodin grupių veiklą;

11.4.5. programų rengimą specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams, jų įgyvendinimą;

11.4.6. centro įsivertinimo veiklą;

11.4.7. pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą;

11.4.8. ugdymo proceso vykdymą, vadovaujantis bendraisiais ir profesinio ugdymo planais, programomis.

11.5. tvarkyti:

11.5.1. nacionalinio egzaminų centro informacijos perdavimo sistemą KELTAS;

11.5.2. švietimo valdymo informacinę sistemą.

11.6. stebėti ir analizuoti ugdymo proceso, rezultatus, pokyčius, su jais supažindinti centro bendruomenę;

11.7. rūpintis palankaus mikroklimato ugdymui(si) ir darbui kūrimu, puoselėti demokratinius centro bendruomenės santykius;

11.8. teikti centro direktoriui informaciją apie ugdymo ir darbo proceso organizavimą;

11.9. nesant darbe centro direktoriaus (komandiruotė, nedarbingumas, atostogos), atlikti jo funkcijas.

11.10. kontroliuoti jam pavaldžių darbuotojų darbą ir pareigų vykdymą.

11.11. vadovaujantis Kokybės valdymo sistemos (KVS) procesų modeliu, Kokybės vadovu ir kt. KVS dokumentais, įgyvendinti Centre vidines kokybes užtikrinimo priemones, inicijuoti teigiamus veiklų pokyčius;

11.12. konsultuoti skyrių administracijos narius, mokytojų metodinių susivienijimų pirmininkus ugdymo planavimo, organizavimo, priežiūros, metodinės veiklos organizavimo ir kitais klausimais;

11.13. užsakyti brandos atestatų ir kitų bendrojo lavinimo pasiekimų pažymėjimų, profesinio mokymo pažymėjimų ir kvalifikacijos pažymėjimų blankus, vesti jų panaudojimo apskaitą, rengti metines ataskaitas;

11.14. laiku informuoti administraciją susirgus ar dėl kitų priežasčių negalint atvykti į darbą;

11.15. nutraukus darbo santykius, centrui perduoti visą dokumentaciją, materialines vertybes, perdavimo faktą įforminant atskiru perdavimo - priėmimo aktu;

11.16. Vykdyti kitus teisėtus centro direktoriaus pavedimus pagal savo kompetenciją;

11.17. Naudotis centre įdiegtomis ir centro veikloje naudojamomis informacinėmis sistemomis (el.paštu, elektronine dokumentų valdymo sistema, el.dienynu ir kt.).

IV SKYRIUS

MOKINIŲ SAUGUMO UŽTIKRINIMAS

12. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui, įtaręs ar pastebėjęs žodines, fizines, socialines patyčias, smurtą:

12.1. nedelsdamas įsikiša ir nutraukia bet kokius tokį įtarimą keliančius veiksmus;

12.2. primena mokiniui, kuris tyčiojasi, smurtauja ar yra įtariamas tyčiojimusi, centro nuostatas ir mokinio elgesio taisykles;

12.3. raštu informuoja patyrusio patyčias, smurtą mokinio klasės auklėtoją apie įtariamas ar įvykusias patyčias;

12.4. esant grėsmei mokinio sveikatai ar gyvybei, nedelsiant kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus, rūpintojus) ir/ar centro darbuotojus, direktorių) ir/ar institucijas (pvz., policiją, greitąją pagalbą ir kt.).

13. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui įtaręs, ar pastebėjęs patyčias kibernetinėje erdvėje arba gavęs apie jas pranešimą:

13.1. esant galimybei išsaugo vykstančių patyčių kibernetinėje erdvėje įrodymus ir nedelsdamas imasi reikiamų priemonių patyčioms kibernetinėje erdvėje sustabdyti;

13.2. įvertina grėsmę mokiniui ir esant poreikiui kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus rūpintojus) ir/ar mokyklos darbuotojus, direktorių) ar institucijas (policiją);

13.3. pagal galimybes surenka informaciją apie besityčiojančių asmenų tapatybę, dalyvių skaičių ir kitus galimai svarbius faktus;

13.4. raštu informuoja patyčias patyrusio mokinio klasės auklėtoją apie patyčias kibernetinėje erdvėje ir pateikia įrodymus (išsaugotą informaciją);

13.5. turi teisę apie patyčias kibernetinėje erdvėje pranešti Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai pateikdamas pranešimą interneto svetainėje adresu www.draugiskasinternetas.lt.

V SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

14. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako už:

14.1. centro nuostatuose, darbo tvarkos taisyklėse, pareigybės aprašyme numatytų ir direktoriaus įsakymu skirtų kuruojamų sričių bei pareigų kokybišką vykdymą;

14.2. valstybinės bei rajono švietimo politikos įgyvendinimą;

14.3. teikiamų statistinių ataskaitų teisingumą ir pateikimą laiku;

14.4. jo disponuojamų asmens duomenų apsaugą ir jų duomenų konfidencialumą 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB bei Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

14.5. profesinės etikos klaidas; savo veiksmais ar neveikimu padarytą žalą;

14.6. veiklai reikalingo ir darbo funkcijoms atlikti naudojamo inventoriaus, priemonių ir įrangos saugų naudojimą ir išsaugojimą;

15. Direktoriaus pavaduotojui ugdymui gali būti taikoma drausmės, materialinė arba baudžiamoji atsakomybė, jeigu jis:

15.1. dėl savo neveiklumo leido darbuotojams pažeidinėti darbo drausmę, nevykdyti arba aplaidžiai vykdyti savo pareigas, dėl ko susidarė prielaidos įvykti arba įvyko nelaimingas atsitikimas, kilo gaisras;

15.2. davė darbuotojams privalomus neteisėtus nurodymus;

15.3. neatliko savo pareigų;

15.4. savo veiksmais ar neveikimu padarė žalą.

16. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui už darbo drausmės pažeidimus gali būti atleistas iš darbo.

6. PAREIGYBĖS APRAŠO VALDYMAS

17. Pareigybės aprašas peržiūrimas ir iš naujo rengiamas:

17.1. pasikeitus centro struktūrai;

17.2. pasikeitus centro veiklos krypčiai;

17.3. centro direktoriaus sprendimu.

_______________________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Biržų r. sav. Biržų m. Skratiškių g. 6
Telefonas: 8 450 32 134
El. paštas: info@btvmc.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.