Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

Skelbimo nr.: 60411
Skelbimo data: 2019-09-09
Konkursą organizuojanti įstaiga: Panevėžio Raimundo Sargūno sporto gimnazija
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ugdymui
Pareigybės aprašymas:

PANEVĖŽIO RAIMUNDO SARGŪNO SPORTO GIMNAZIJOS

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

  1. DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGYBĖ

  1. Panevėžio Raimundo Sargūno sporto gimnazijos (toliau – Gimnazija) direktoriaus pavaduotojas ugdymui (toliau - direktoriaus pavaduotojas ugdymui). Pareigybės grupė – 1. Pareigybės lygis A2.
  2. Direktoriaus pavaduotoją ugdymui į pareigas skiria ir atleidžia iš pareigų, nustato jo pareiginės algos (pastoviosios (ir kintamosios) dalies) koeficientą, sudaro darbo sutartį, skatina, skiria drausmines priemones Gimnazijos direktorius.
  3. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui tiesiogiai pavaldus direktoriui.

II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI DIREKTORIAUS PAVADUOTOJUI UGDYMUI

4.Ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu ir pedagogo kvalifikacija.

5. Pedagoginio ir organizacinio darbo patirtis ne mažesnė nei 3 metai švietimo įstaigoje.

6. Žinoti ir vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministro įsakymais, miesto savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės direktoriaus įsakymais, Švietimo ir jaunimo reikalų skyriaus vedėjo įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais švietimo įstaigų veiklą, vaikų ugdymą, jų teisių apsaugą. Turi būti susipažinęs su Gimnazijos nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis, darbų saugos instrukcijomis ir šiuo pareigybės aprašymGerai mokėti lietuvių kalbą.

7. Gerai mokėti lietuvių kalbą.

8.Turėti projektinio darbo patirties.

9.Mokėti rengti Gimnazijos vidaus dokumentus.

10. Sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, žinoti dokumentų rengimo taisykles, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, archyvavimo taisykles.

11. Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, valdyti informaciją ir rengti išvadas, planuoti, vertinti, analizuoti sporto ugdymo procesą, teikti išvadas ir siūlymus darbui tobulinti.

12. Gebėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet Explorer, tvarkyti dokumentų apskaitą, priimti ir siųsti informaciją.

13. Mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir Gimnazijos bendruomenės veiklą, derinti veiklas su kitais struktūriniais padaliniais, Gimnazijos direktoriumi.

14. Žinoti šiuolaikinės pedagogikos, spec. pedagogikos, psichologijos, socioedukacinio darbo, neformaliojo švietimo pagrindus ir gebėti juos taikyti savo veikloje.

15. Suprasti demokratinės, teisinės ir atviros pilietinės, humanistinės visuomenės kūrimo ir veiklos principus, gebėti juos panaudoti savo vadybinėje veikloje.

16. Gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus Gimnazijos bendruomenės narių santykius.

17. Privalumai: mokėti bent vieną ES šalių kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų) B1 lygiu, turėti vadybinę kvalifikacinę kategoriją.

III. DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI FUNKCIJOS

18. Laiku ir kokybiškai atlieka Gimnazijos nuostatose, darbo tvarkos taisyklėse bei pareigybės aprašyme nustatytas pareigas.

19. Laiku ir kokybiškai vykdo direktoriaus įsakymus, pavedimus, nurodymus (raštu ir žodžiu).

20. Savo darbą organizuoja pagal pareigybės aprašymą, pagal kuruojamas veiklos sritis strateginiame plane, metiniame veiklos plane, mėnesio darbo plane. Savarankiškai renkasi efektyvias pedagoginės, vadybinės veiklos formas ir metodus.

21. Vykdo, kontroliuoja Gimnazijos uždavinių, nurodytų Gimnazijos strateginiame plane, Gimnazijos veiklos plane, ugdymo plane, mėnesio darbo plane įgyvendinimą ir teikia pasiūlymus.

22. Koordinuoja mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų, bibliotekininkų, klasių vadovų veiklą, vykdo stebėsena, kontroliuoja jų dokumentacijos, planavimo ir apskaitos vedimą.

23. Savo kompetencijos ribose teikia privalomus nurodymus mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams, bibliotekininkams, klasių vadovams ir kitiems darbuotojams, mokiniams bei kontroliuoja nurodymų vykdymą; reikalauja, kad darbuotojai ir mokiniai laikytųsi Gimnazijos nuostatų, darbo tvarkos taisyklių, mokinių darbo tvarkos ir elgesio taisyklių aprašo, saugos darbe norminių aktų reikalavimų.

24. Organizuoja ir kontroliuoja Gimnazijos bendrojo ugdymo veiklą, vertina ir analizuoja ugdymo kokybę, inicijuoja ugdymo kokybę užtikrinančių programų rengimą ir įgyvendinimą.

25. Rengia Gimnazijos ugdymo planą, kontroliuoja jo įgyvendinimą ir bendrųjų programų vykdymą.

26. Vadovauja strateginio plano, metinio veiklos plano planavimo, įgyvendinimo, stebėsenos, įsivertinimo mokytojų darbo grupių veiklai. Kartu su darbo grupėmis rengia planų projektus ir patvirtinus juos įgyvendina.

27. Rengia Gimnazijos mėnesio veiklos planą, kontroliuoja jo įgyvendinimą.

28. Rengia įsakymų projektus, susijusius su bendrojo ugdymo organizavimu, pagalbos mokiniams teikimu, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų, bibliotekininkų, klasių vadovų veiklos, kvalifikacijos tobulinimo ir kėlimo organizavimu, mokinių veiklos įsakymų projektus.

29. Ruošia saugos ir sveikatos instrukcijas mokiniams, mokytojams. Rūpinasi pedagogų, mokinių saugumu Gimnazijoje, kontroliuoja saugos ir sveikatos instrukcijų laikymąsi.

30. Teikia metodinę pagalbą mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams, bibliotekininkams, klasių vadovams.

31. Teikia pasiūlymus Gimnazijos direktoriui ir rengia mokytojų pirminę tarifikaciją.

32. Ruošia tvirtinimui mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų, bibliotekininkų darbo grafikus. Kasdien žymi mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų, bibliotekininkų darbo laiką darbo laiko apskaitos elektroniniuose žiniaraščiuose. Pasibaigus mėnesiui, sutikrina darbo laiko apskaitą pagal įsakymus, Sodroje esančias nedarbingumo pažymas, išspausdina, pasirašo, pateikia Gimnazijos direktoriui ir buhalterijai.

33. Derina mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų, bibliotekininkų darbo grafikus ir krūvius, jei jie dirba kitose švietimo įstaigose.

34. Atsakinga už mokinių sveikatos pažymų (iš šeimos gydytojo) savalaikę pristatymo kontrolę.

35. Rūpinasi mokinių saugumu Gimnazijoje, kontroliuoja mokytojų saugos ir sveikatos instruktažų mokiniams pravedimą ir fiksavimą instruktažų lapuose.

36. Atsakingas ir vykdo mokinių komplektaciją, tvarko su ja susijusius dokumentus. Atsako už mokinių priėmimą, išleidimą, dokumentų išdavimą, mokinių asmens bylų tvarkymo kontrolę. Tiesiogiai bendrauja su naujai priimamais mokiniais ir jų tėvais (globėjais, rūpintojais). Ruošia įsakymų projektus mokinių priėmimo ir išleidimo klausimais, organizuoja sutarčių su naujai atvykusiais į Mokyklą mokiniais ir jų tėvais (globėjais, rūpintojais) pasirašymą ir teikia direktoriui pasirašyti. Pildo prašymų dėl mokinių priėmimo į Mokyklą registracijos žurnalą, mokymosi sutarčių registracijos žurnalą.

37. Rengia savivaldybei mėnesines statistines mokinių, klasių komplektų ataskaitas.

38. Atsakingas už laiku ir teisingų duomenų suvedimą į mokinių, pedagogų registrus, ŠVIS, RŠVIS. Sutikrina duomenų bazių ataskaitas, atsiskaito savivaldybei bei valstybinėms organizacijoms ir institucijoms.

39. Įgyvendina Mokymosi formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašą. Organizuoja sergančių mokinių mokymą namuose ir savarankiškai besimokančių mokinių mokymą, išvykusių į mokomąsias treniruočių stovyklas mokymosi ir atsiskaitymo kontrolę, rengia mokinių mokymosi namuose, savarankiško mokymosi, nuotolinio mokymosi tvarkaraščius, juos derina su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), esant reikalui juos koreguoja, vykdo tvarkaraščių laikymosi kontrolę.

40. Rengia pamokų tvarkaraštį, klasių valandėlių, mokytojų neformaliojo švietimo užsiėmimų tvarkaraštį, esant reikalui jį koreguoja, vykdo tvarkaraščių laikymosi kontrolę.

41. Rengia mobiliųjų grupių mokinių ugdymosi poreikiams tenkinti tvarkaraštį, esant reikalui jį koreguoja.

42. Kontroliuoja ar mokomųjų dalykų mokinių žinios, gebėjimai ir įgūdžiai atitinka išsilavinimo standartus, analizuoja ir vertina mokinių ugdymo(si) rezultatus, kasmetinę pažangą, analizuoja ir sprendžia šių klasių mokinių ugdymo(si) problemas, mokymo(si) krūvius, namų darbų krūvius, prižiūri kontrolinių darbų grafikus, teikia dalykinę bei metodinę paramą mokytojams.

43. Ruošia mokinių mokymosi pasiekimų pusmečių ir metines ataskaitų suvestines, pažangumo ir lankomumo ataskaitas.

44. Kontroliuoja mokinių kėlimo į aukštesnę klasę, II gimnazijos klasės pagrindinio ugdymo programos baigimo, IV gimnazijos klasės vidurinio ugdymo programos baigimo instrukcijos vykdymą.

45. Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja mokinių diagnostines pasiekimų patikras, testavimą, organizuoja ir prižiūri mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo informacijos fiksavimą, su ugdymu susijusius tyrimus, vertina jų rezultatus ir teikia ataskaitas.

46. Organizuoja naujų mokinių adaptaciją, programų bei adaptacijos prie naujų dalykų vykdymą ir kontrolę, analizuoja adaptacinio periodo rezultatus.

47. Bendradarbiauja su neformaliojo ugdymo pedagogu, direktoriaus pavaduotoju ugdymui, atsakingu už sportinį ugdymą dėl mokinių sportinių varžybų, mokomųjų treniruočių stovyklų, treniruočių, popamokinių ar kitų renginių organizavimo.

48. Organizuoja dalykų olimpiadas, konkursus, dalykines ar metodines praktines konferencijas, analizuoja rezultatus, rezultatų suvestines skelbia Gimnazijos bendruomenei.

49. Teikia pagalbą ir kontroliuoja mokinių ir mokytojų dalyvavimą su bendrojo ugdymo procesu susijusiuose renginiuose, kuriuos rengia ne mokykla.

50. Kontroliuoja mokinių atliekamą socialinę- pilietinę veiklą, jos fiksavimą.

51. Organizuoja pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą, teikia informaciją švietimo skyriui ir NEC apie pagrindinio ugdymo pasiekimų patikras, kaupia jų rezultatus, vykdo analizę, teikia pasiūlymus.

52. Atsakingas, organizuoja ir vykdo brandos egzaminus, dirba informacinėje sistemoje KELTAS, perduoda informaciją atsakingoms institucijoms.

53. Suveda pagrindinio ugdymo programos I-osios dalies baigimo, pagrindinio ugdymo išsilavinimo pažymėjimus, mokymosi pasiekimų pažymėjimus, brandos atestatus. Atsakingas už pažymėjimų, atestatų išrašymą, tvarko visų Gimnazijos pažymėjimų, atestatų apskaitą, teikia ataskaitas švietimo skyriui, užsako naujus pažymėjimus, atestatus.

54. Tvarko mokinių, atleistų nuo dailės, muzikos pamokų, dokumentus.

55. Organizuoja mokytojų, klasių vadovų, švietimo pagalbos specialistų, neformaliojo švietimo mokytojų, trenerių, bendrabučio auklėtojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) bendradarbiavimą.

56. Kontroliuoja mokytojų, klasių vadovų bendradarbiavimą su specialistais specialiojo ugdymo programų rengimo klausimais. Kontroliuoja mokytojų darbą su specialiųjų poreikių ir ypač gabiais mokiniais.

57. Koordinuoja ir kontroliuoja gimnazijos bibliotekos – skaityklos veiklą.

58. Organizuoja ir kontroliuoja profesinio orientavimo vykdymo tvarkos aprašo įgyvendinimą Gimnazijoje.

59. Vykdo mokinio krepšelio vadovėlių, literatūros, mokymo priemonių, pažintinės veiklos ir profesinio orientavimo, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo lėšų planavimą ir racionalų panaudojimą.

60. Koordinuoja Gimnazijos vadovėlių, mokymo priemonių, literatūros užsakymą.

61. Kontroliuoja integruojamųjų programų integravimą į dėstomų dalykų ugdymo turinį, gerosios patirties sklaidą, atvirų pamokų vedimą.

62. Vadovauja gimnazijos metodinei tarybai, atsakingas už metodinės tarybos kokybišką veiklą, rengia metodinės tarybos veiklos metinį planą, įgyvendina planą, pateikia metų plano įgyvendinimo ataskaitą.

63. Koordinuoja ir kontroliuoja metodinių grupių veiklą, suderina metodinių grupių veiklos planus, kaupia informaciją apie mokytojų metodinę veiklą bei rezultatus. Organizuoja kas savaitę ar rečiau mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų pasitarimus.

64. Vadovauja Gimnazijos Vaiko gerovės komisijai, planuoja, įgyvendina komisijos veiklą, teikia atskaitas.

65. Derina pagalbos mokiniui specialistų pratybų, užsiėmimų tvarkaraščius, esant reikalui juos koreguoja, vykdo tvarkaraščių laikymosi kontrolę.

66. Analizuoja ir sprendžia specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo(si) problemas.

67. Organizuoja specialiojo ugdymo paslaugų poreikio nustatymo veiklą, specialiojo ugdymo paslaugų teikimą, kontroliuoja jo įgyvendinimą, teikia ataskaitas.

68. Planuoja ir vykdo pagalbos specialistų užsiėmimų, pratybų stebėjimą, mokytojų teikiamą pagalbą spec. poreikių mokiniams pamokų metu, teikia ataskaitas.

69. Organizuoja ir kontroliuoja prevencinę veiklą, socialinės, psichologinės, specialiosios pedagoginės, specialiosios pagalbos mokiniams prioritetų nustatymą, pagalbos planavimą ir teikimą, konsultavimo bei švietimo organizavimo Gimnazijoje ir už jos ribų teikimą.

70. Atsakinga už mokinių nusikalstamumo prevenciją, už mokinių psichiką veikiančių medžiagų vartojimo nustatymo tvarkos užtikrinimą gimnazijoje; kaupia informaciją apie mokinių teisėtvarkos pažeidimus; rengia pasiūlymus ir išvadas šiais klausimais, teikia informaciją žinyboms; kontroliuoja, ar visi Gimnazijos mokiniai mokosi iki 16 metų.

71. Koordinuoja, kontroliuoja klasių vadovų, pagalbos mokiniui specialistų darbą, teikia pagalbą.

72. Rengia ir teikia direktoriui pasiūlymus dėl darbuotojų kvalifikacijos kėlimo, vertina mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kvalifikaciją, teikia pagalbą pedagogams rengiantis atestacijai.

73. Organizuoja, vykdo mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų atestaciją, suderina atestacijos planus, išrašo atestacijos pažymėjimus, vykdo jų apskaitą, teikia ataskaitas.

74. Planuoja, organizuoja, vykdo, analizuoja mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų ugdomosios veiklos priežiūrą ir kontrolę.

75. Organizuoja mokytojų pamokų, pagalbos mokiniui specialistų užsiėmimų pavadavimus, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų paiešką esant laivai darbo vietai.

76. Inicijuoja, planuoja, rengia ir vykdo projektinę veiklą, teikia ataskaitas. Inicijuoja dalyvavimą miesto, regiono, šalies, tarptautiniuose projektuose susijusiuose su bendruoju ugdymu, ugdymo kokybės gerinimu, pagalbos teikimu. Vadovauja, įgyvendina, teikia pagalbą dalyvaujant miesto, šalies ir tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su ugdymu, pagalbos teikimu.

77. Organizuoja, kontroliuoja ryšių užmezgimą, teikia pagalbą, palaikymą ir bendradarbiavimą su juridiniais ir fiziniais asmenimis, susijusiais su Gimnazijos veikla, progimnazijų, pagrindinių mokyklų, gimnazijų ar profesinio rengimo centrų mokytojais, už ugdymą atsakingais asmenimis, kitomis mokyklomis.

78. Organizuoja mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą ugdymo, pagalbos organizavimo ir teikimo klausimais, organizuoja ir kontroliuoja mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pedagoginį švietimą ir individualų konsultavimą.

79. Koordinuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) komiteto darbą.

80. Veda bendrus tėvų (globėjų, rūpintojų) susirinkimus, koordinuoja tėvų susirinkimus klasėse.

81. Koordinuoja individualias konsultacijas: mokinys, tėvas, mokytojas (treneris).

82. Rengia ir teikia direktoriui su bendruoju ugdymu, pagalbos teikimu, mokinių saugumu, prevencija susijusių Gimnazijos vidaus tvarkų, instrukcijų ir reglamentų projektus.

83. Organizuoja, kontroliuoja ir atsako už dokumentacijos, susijusios su bendruoju ugdymu, pagalbos teikimu, bibliotekos darbo organizavimu tvarkymą.

84. Organizuoja ir vykdo mokytojų, specialistų darbo įsivertinimo – įvertinimo procesą, analizuoja įsivertinimo dokumentus, teikia išvadas, pasiūlymus.

85. Dalyvauja, skaito pranešimus mokytojų tarybos, gimnazijos tarybos, metodinės tarybos posėdžiuose, tėvų susirinkimuose, darbo grupių, komisijų pasitarimuose ar kt. renginiuose.

86. Organizuoja, kontroliuoja ir atsako už dokumentacijos, susijusios su bendruoju ugdymu, socialinės, psichologinės, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimu tvarkymą.

87. Rengia medžiagą apie Gimnazijos veiklą Gimnazijos internetinei svetainei. Rengia ir teikia atsakingam asmeniui su bendruoju ugdymu susijusią viešinimui skirtą informaciją apie Gimnaziją. Vykdo informacijos, susijusios su bendruoju ugdymu, skelbimą Gimnazijos internetiniame puslapyje.

88. Rengia informaciją apie Gimnazijos veiklą stendams.

89. Aktyviai įsijungia į Gimnazijos veiklą, kuria ir/ar prisideda prie Gimnazijos įvaizdžio kūrimo, įvairiomis formomis viešina Gimnazijos veiklą. Pateikia informaciją į Gimnazijos svetainę apie bendrojo ugdymo veiklą, dalykinius konkursus, olimpiadas, pasiekimus ar kt.

90. Stebi ugdymo kabinetų būklę, vertina jų įrangos atitikimą ugdymo proceso poreikiui tenkinti bei inicijuoja jų atnaujinimą (papildymą).

91. Teikia pagalbą su neformaliojo švietimo procesu susijusių renginių Gimnazijoje ir už jos ribų organizavimą.

92. Renka ir teikia Gimnazijos ataskaitoms bei kitiems dokumentams rengti reikalingą informaciją ir duomenis Gimnazijos vadovams.

93. Ruošia informaciją, įsakymus apie darbuotojų siuntimą į kvalifikacijos tobulinimo renginius (kursus, seminarus ar kt.), rengia pedagogų kvalifikacijos tobulinimo planą, planuoja ir vykdo racionalų mokinio krepšelio lėšų, skirtų pedagogų kvalifikacijai tobulinti panaudojimą.

94. Konsultuoja, derina, vertina mokytojų parengtus ilgalaikius planus, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų parengtas programas, klasių vadovų planus, kontroliuoja jų įgyvendinimą.

95. Kontroliuoja ir konsultuoja mokytojų elektroninio dienyno, klasių, specialistų dokumentacijos tvarkymą, specialistų dienynų tvarkymą.

96. Atlieka, apdoroja, analizuoja bendruosius su ugdymo procesu, pagalba susijusius tyrimus, teikia išvadas.

97. Renka ir apibendrina švietimo stebėsenos organizavimo ir kontrolės duomenis.

98. Ruošia mokinių mokymosi pasiekimų pusmečių ir metines ataskaitų suvestines, mokymosi pažangumo ir lankomumo ataskaitas.

99. Kontroliuoja mokytojų, klasių vadovų, socialinio pedagogo veiklą dėl mokinių pamokų lankomumo, mėnesinių lankomumo pateisinimų ataskaitų pateikimą laiku ir pagal reikalavimus.

100.Rengia ir teikia Gimnazijos direktoriui analitines ataskaitas apie Gimnazijos veiklos būklę bei rezultatus.

101.Rengia atsakymų į raštus (pastabų, komentarų, paaiškinimų ir kt.) išorės institucijoms ar kitiems suinteresuotiems asmenims projektus.

102.Organizuoja Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo procesą, vadovauja įsivertinimo grupėms, kurios renka, apdoroja ir įformina Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus.

103.Teikia pasiūlymus direktoriui dėl Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo planavimo ir organizavimo.

104.Teikia pasiūlymus mokinių bendrojo ugdymo, drausmės, lankomumo, patyčių ir smurto prevencijos, maitinimo, bendrabučio darbo organizavimo ir kitais Gimnazijos veiklos tobulinimo klausimais.

105.Teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl paskatinimų ar drausminimo priemonių skyrimo pavaldiems darbuotojams; perspėja bei sudrausmina mokinius ir darbuotojus, neekonomiškai naudojančius materialines vertybes, kalbančius telefonu ne darbo tikslais ar pamokose, treniruotėse.

106.Teikia metodinę ir praktinę pagalbą Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo dalyviams.

107.Tobulina savo kvalifikaciją, vyksta į kvalifikacijos tobulinimo renginius. Apie pageidavimą vykti į kvalifikacijos tobulinimo renginį informaciją laiku pateikia raštinėje, suderina su direktoriumi. Perduoda informaciją kolegoms, grižus iš kursų, seminarų ar kt. Rengia ir skaito pranešimus kvalifikacijos tobulinimo ar dalinimosi patirtimi renginiuose, konferencijose.

108.Rengia Gimnazijos veiklos tobulinimo priemonių planų projektus pagal išorės tikrintojų/vertintojų ataskaitas (komentarus, rekomendacijas).

109.Analizuoja ir įsivertina savo darbą, planuoja darbo tobulinimą ir teikia ataskaitas direktoriui.

110.Nerečiau kaip kas savaitę atsiskaito Gimnazijos direktoriui už savo darbą, ne rečiau kaip kas pusmetis atsiskaito mokytojų tarybai, Gimnazijos tarybai.

111.Dalyvauja atliekant gimnazijoje inventorizaciją.

112.Sudaro mokytojų budėjimo Gimnazijoje tvarkaraštį.

113.Budi Gimnazijoje. Budėjimo dieną organizuoja ir prižiūri mokytojų budėjimą pertraukų metu.

114.Atsako už savo pamokų/ užsiėmimų kokybę (jei jų turi).

115.Kasmet pasitikrina sveikatą pas šeimos gydytoją ar darbo komisijoje ir laiku pristato užpildytą sveikatos knygelę direktoriaus pavaduotojui ūkiui ir administracijai.

116.Švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka atestuojasi, pateikia laiku atestacijai tvarkingus dokumentus.

117.Imasi atitinkamų priemonių pastebėjus ar įtarus mokinį apsvaigus nuo psichiką veikiančių medžiagų.

118.Teikia pagalbą mokiniui pastebėjus jo atžvilgiu taikomą psichologinę, fizinę prievartą ar įvairaus pobūdžio išnaudojimą, patyčias. Visais įtariamų ir realių smurto ir patyčių atvejais įsikiša įtarus ir/ar pastebėjus patyčias – nutraukia bet kokius tokį įtarimą keliančius veiksmus. Primena mokiniui, kuris tyčiojasi, smurtauja gimnazijos nuostatas ir mokinių elgesio ir darbo tvarkos taisykles. Jei mokiniui reikia pagalbos, kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (gimnazijos darbuotojus, tėvus (globėjus, rūpintojus) ar tam tikras institucijas (pvz., policija, greitoji medicinos ar kita pagalba). Surenka informaciją apie besityčiojančius asmenis, dalyvių skaičių ir kitus svarbius faktus. Esant galimybei išsaugo vykstančių elektroninių patyčių įrodymus ir nedelsiant imasi priemonių elektroninėms patyčioms sustabdyti. Raštu informuoja gimnazijos socialinį pedagogą apie įtariamas ar/ir įvykusias patyčias, pateikdamas raštu pranešimą apie patyčias ar smurtą bei įrodymus (išsaugotą informaciją) elektroninių patyčių atveju. Pristato pranešimą į individualias pranešimų apie smurtą ir/ar patyčias dėžutes, esančias gimnazijos mokytojų kambaryje ar raštinėje.

119.Atvyksta į darbą blaivus. Darbe nevartoja alkoholio ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, nerūko. Pastebėjęs kitą neblaivų darbuotoją, privalo apie tai nedelsdamas pranešti direktoriui, esant reikalui, imtis priemonių galimai nelaimei užkirsti.

120.Savarankiškai vykdo kitas Gimnazijos direktoriaus pavestas funkcijas, direktoriaus pavedimus, nurodymus (raštu, žodžiu).

121.Vaduoja Gimnazijos direktorių ligos, atostogų ar komandiruočių metu.

122.Komandiruotės, atostogų ar ligos metu gali būti pavaduotojams direktoriaus įsakymu kito darbuotojo.

123.Ypatingais atvejais gali būti iškviestas į darbą ne darbo metu.

124.Direktoriaus pavaduotojas ugdymui atsako:

124.1. už bendrojo ugdymo proceso organizavimą ir vykdymą, visas bendrojo ugdymo veiklas ir jų rezultatus;

124.2. už Gimnazijos nuostatuose, darbo tvarkos taisyklėse, pareigybės aprašyme numatytų funkcijų kokybišką ir laiku vykdymą;

124.3. saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos, gamtosaugos, higienos normų reikalavimų vykdymą.

124.4. už mokinio krepšelio vadovėliams ir literatūrai, mokymo priemonėms, pedagogų kvalifikacijai, pažintinei veiklai ir profesiniam orientavimui skirtų lėšų planavimą ir racionalų panaudojimą.

125.Už pareigų nevykdymą arba nesavalaikį, aplaidų jų vykdymą, taikoma atsakomybė Gimnazijos darbo tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

PASTABA. Šis direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybės aprašymas, pasikeitus įstatymams ar kitiems teisės aktams ir esant būtinybei, gali būti iš dalies keičiamas Gimnazijos direktoriaus iniciatyva.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Panevėžio m. sav., Panevėžio m., Liepų al. 2
Telefonas: 8 600 26340
El. paštas: rastine@sporto.panevezys.lm.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.