Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 109283
Skelbimo data: 2025-11-27
Skelbimas galioja iki: 2025-12-11 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinė mokykla
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ugdymui
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Panevėžys
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
Mykolo Karkos pagrindinė mokykla (Biudžetinės įstaigos kodas 190422963), Dariaus ir Girėno g. 26, karkos.direktore@gmail.com skelbia konkursą direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigoms užimti.
Pareigybės lygis A2.
Darbo sutartis neterminuota.
Darbo krūvis 0,5 pareigybės, 20 val. per savaitę.
Direktoriaus pavaduotojo pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas bus nustatomas vadovaujantis Vadovaudamasi LR Biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo komisijų narių atlygio už darbą 2017 m. sausio 17 d. įstatymu Nr. XIII-198 (suvestinė redakcija nuo 2025 m. rugsėjo 1 d.), atsižvelgiant į įstaigoje ugdomų mokinių skaičių, pedagoginio darbo stažą ir veiklos sudėtingumą (galimas koeficiento intervalas 2,1159 – 2,1232).
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI DARBUOTOJUI, EINANČIAM DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI PAREIGAS
1. turėti ne žemesnį aukštąjį išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją;
2. turėti ne mažiau kaip 3 metų pedagoginio ir pagalbos mokiniui specialisto darbo patirtį;
3. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus;
4. mokėti dirbti „MS Office“ programomis, naudotis šiuolaikinėmis ryšio priemonėmis;
5. išmanyti ir gebėti taikyti mokyklos veiklos ir ugdymo proceso organizavimą, ugdymo procesą reglamentuojančius dokumentus, žinoti mokyklos tikslus ir uždavinius, darbo teisinius santykius, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai, Vyriausybės nutarimai, Lietuvos Respublikos Darbo kodeksas, dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles;
6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, valdyti informaciją ir rengti išvadas, planuoti mokyklos ugdomąją veiklą, vertinti, analizuoti, stebėti ugdymo procesą, jo rezultatus, pokyčius, teikti išvadas ir siūlymus darbui tobulinti;
7. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme;
8. mokėti rengti mokyklos lokalinius dokumentus;
9. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti ir įgyvendinti mokyklos bendruomenės veiklą;
10. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
11. gebėti dirbti komandoje, kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus mokyklos bendruomenės narių santykius, laikytis pedagoginės etikos normų;
12. gerai išmanyti šiuolaikinės pedagogikos ir psichologijos pagrindus, gebėti juos panaudoti savo veikloje;
13. griežtai laikytis konfidencialios informacijos slaptumo, bendrojo asmens duomenų apsaugos reglamento (BDAR) nuostatų;
14. žinoti ir laikytis tarnybinio etiketo ir mokyklos darbuotojų etikos kodekso nuostatų.
15. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui turi žinoti ir išmanyti: švietimo politiką; mokyklos kultūros formavimą ir kaitą; bendradarbiavimą su socialiniais partneriais; mokyklos veiklos įsivertinimo organizavimą ir gautų duomenų panaudojimą veiklai tobulinti; savivaldos institucijų plėtojimą ir jų įtraukimą į mokyklos valdymą; ugdymo turinio vadybą; edukacinių aplinkų kūrimą ir tobulinimą; mokinių saugumo ir lygių galimybių užtikrinimą; tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą ir švietimą.

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJOS UGDYMUI FUNKCIJOS

16. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui:
17. laiku ir kokybiškai atlieka mokyklos nuostatuose darbo tvarkos taisyklėse bei pareiginiame apraše nustatytas pareigas;
18. laiku ir kokybiškai vykdo direktoriaus įsakymus;
19. teikia siūlymus dėl švietimo pagalbos organizavimo, mokyklos strateginio plano, metinės veiklos programos ar plano rengimo ir atsako už jų įgyvendinimą kuruojamos veiklos ribose;
20. teikia siūlymus mokyklos ugdymo plano skyriaus apie specialiųjų poreikių mokinių ugdymą rengimui, koordinuoja, vykdo, kontroliuoja jo įgyvendinimą;
21. rengia įsakymus, susijusius su švietimo pagalbos organizavimu
22. dalyvauja Mokytojų tarybos, Metodinės tarybos, Vaiko gerovės komisijų darbe.
23. koordinuoja specialiojo ugdymo paslaugų poreikio nustatymą, specialiųjų ugdymo(si) poreikių tenkinimą;
24. vertina pradinio ir pagrindinio ugdymo mokytojų ir kitų darbuotojų kvalifikaciją, teikia pagalbą pedagogams, rengiantis atestacijai, skatina mokytojus kelti kvalifikaciją;
25. kuruoja strateginio plano, metinio veiklos plano planavimo, įgyvendinimo, stebėsenos, įsivertinimo mokytojų darbo grupių veiklą;
26. koordinuoja švietimo pagalbos specialistų veiklą ir pagalbos teikimą mokykloje ir už jos ribų;
27. koordinuoja prevencinę veiklą, socialinės, psichologinės pagalbos mokiniams prioritetų nustatymą, pagalbos planavimą, teikimą ir/ar konsultavimą;
28. teikia pagalbą pedagogams, ugdant specialiųjų poreikių mokinius;
29. pagal poreikį vykdo tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą bei konsultavimą švietimo pagalbos klausimais;
30. rengia ir teikia mokyklos direktoriui dokumentus, susijusius su švietimo pagalbos organizavimu;
31. vykdo pamokų ir specialiųjų pratybų stebėseną ir kontrolę elektroniniame Tamo dienyne;
32. vadovauja mokyklos Vaiko gerovės komisijai;
33. rengia ir teikia atsakingiems asmenims, savivaldybių bei valstybinėms institucijoms su švietimo pagalba susijusią informaciją;
34. renka mokyklos ataskaitoms bei kitiems dokumentams rengti reikalingą informaciją ir teikia duomenis mokyklos vadovams;
35. konsultuoja mokytojus specialiojo ugdymo programų rengimo klausimais bei stebi jų vykdymą;
36. teikia direktoriui pasiūlymus dėl švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos kėlimo;
37. teikia mokyklos direktoriui pasiūlymus dėl pagalbos mokiniui specialistų darbo krūvio paskirstymo;
38. konsultuoja ir kontroliuoja švietimo pagalbos specialistų dokumentų tvarkymą;
39. rūpinasi mokinių saugumu mokykloje;
40. vaduoja mokyklos direktorių ligos, atostogų, komandiruočių metu;
41. Rūpinasi palankaus mikroklimato ugdymui(si) ir darbui, mokinių asmenybės branda, ugdymosi aplinkomis, padeda užtikrinti motyvuojančią, sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms aplinką, puoselėja demokratinius mokyklos bendruomenės santykius.

PRETENDENTAS PRIVALO PATEIKTI ŠIUOS DOKUMENTUS (per VATIS Prašymų teikimo modulį): https://www.testavimas.vtd.lt

1. Prašymą leisti dalyvauti konkurse.
2. Išsilavinimą patvirtinantį dokumentą, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams.(pedagoginį ir vadybinį darbo stažą įrodančius dokumentus)
3. Gyvenimo aprašymą.
4. Užpildytą pretendento anketą (VATIS sistemoje).
5. Galima pateikti buvusių darbdavių rekomendacijas.

Dokumentai priimami iki š. m. gruodžio 12 d. 16.00 val. Dokumentai pildomi ir teikiami tik per Sistemą.
Pokalbis su pakviestais pretendentais vyks š. m. gruodžio 22 d. Apie tikslesnį pokalbio laiką pretendentai bus informuojama asmeniškai telefonu ir el. paštu.
Darbo sutartis bus sudaryta, kai bus pristatyta Lietuvos Respublikos Specialiųjų tyrimų tarnybos pažyma. Tel. pasiteirauti: +370 640 25 437.
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 845526264
El. paštas: rastine@karkos.panevezys.lm.lt
Adresas: Panevėžio m. sav. Panevėžio m. Dariaus ir Girėno g. 26
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.