Direktoriaus pavaduotojas ūkio ir bendriesiems klausimams
Skelbimo nr.: | 84980 |
---|---|
Skelbimo data: | 2022-12-30 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-01-15 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Klaipėdos vaikų laisvalaikio centras |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Direktoriaus pavaduotojas ūkio ir bendriesiems klausimams |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Klaipėda |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
KLAIPĖDOS VAIKŲ LAISVALAIKIO CENTRO DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO (-OS) ŪKIO IR BENDRIESIEMS KLAUSIMAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Klaipėdos vaikų laisvalaikio centro (toliau – Centras) direktoriaus pavaduotojo (-os) ūkio ir bendriesiems klausimams pareigybės aprašymas reglamentuoja specialius reikalavimus šioms pareigoms eiti, funkcijas, atsakomybę. 2. Direktoriaus pavaduotojo (-os) ūkio ir bendriesiems klausimams pareigybės grupė – įstaigų vadovai ir jų pavaduotojai. 3. Direktoriaus pavaduotojo (-os) ūkio ir bendriesiems klausimams pareigybės lygis – A (A2). 4. Direktoriaus pavaduotojo (-os) ūkio ir bendriesiems klausimams pareigybės kodas – 112036. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI Darbuotojas (-a) einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu (pageidautinas techninis išsilavinimas); 5.2. turėti analogiško darbo patirtį (darbo įgūdžių ūkio aptarnavimo srityje / ne mažiau kaip 3 metų administracinio/vadovavimo darbo, veiklų patirties arba ne mažiau kaip 2 metų darbo su žmonėmis patirties); 5.3. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas; 5.4. taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų bei raštvedybos taisyklių reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu; 5.5. išmanyti: 5.5.1. darbo tvarkos taisykles; 5.5.2. darbo santykius reglamentuojančius įstatymus, Viešųjų pirkimų įstatymą, buhalterinės apskaitos pagrindus bei kitus biudžetinės įstaigos veiklą reglamentuojančius norminius teisės aktus; 5.5.3. Centro struktūrą, darbo organizavimą ir valdymą, veiklos sritis, švietimo įstaigai ūkio tvarkymui keliamus reikalavimus; 5.5.4. švietimo įstaigų higienos normas ir taisykles; 5.5.5. priešgaisrinės saugos taisykles, darbuotojų saugą ir sveikatą darbe reglamentuojančius teisės aktus; 5.5.6. pirmosios medicinos pagalbos suteikimo priemones ir būdus; 5.5.7. saugumo reikalavimus dirbant su įrenginiais, valymo priemonėmis; 5.5.8. ūkinių-finansinių ataskaitų pateikimo tvarką ir terminus; 5.5.9. medžiagų naudojimo ir nurašymo normas, tvarką; 5.5.10. įrenginių, žaliavų, inventoriaus, priemonių apskaitos tvarką; 5.5.11. dokumentų rengimo taisykles; 5.5.12. organizacinės technikos, Centro būtinų baldų ir kitų prekių įsigijimo bei panaudojimo galimybes; 5.5.13. prekių, reikalingų darbui, rūšis, reikalavimus kokybei; 5.5.14. prekių pirkimo-pardavimo sutarčių sudarymą ir įgyvendinimą; 5.5.15. medžiagų apsaugos reikalavimus; 5.5.16. darbų sąmatų sudarymo, tvirtinimo ir įgyvendinimo būdus; 5.6. mokėti kaupti, sisteminti informaciją; 5.7. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, dirbti komandoje, bendrauti, bendradarbiauti ir teikti darbuotojams konsultacijas; 5.8. būti tvarkingas, pareigingas, atidus, komunikabilus; 5.9. gebėti greitai orientuotis įvairiose situacijose, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus. 6. Direktoriaus pavaduotojas (-a) ūkio ir bendriesiems klausimams privalo vadovautis: 6.1. darbo sutartimi; 6.2. darbo tvarkos taisyklėmis; 6.3. šiuo pareigybės aprašymu. 7. Direktoriaus pavaduotojas (-a) ūkio ir bendriesiems klausimams privalo periodiškai pasitikrinti sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę. 8. Turėti privalomųjų higienos įgūdžių mokymų pažymėjimą. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS Direktoriaus pavaduotojas (-a) ūkio ir bendriesiems klausimams vykdo tokias funkcijas: 9.1. paskirsto darbuotojams darbus pagal patvirtintus pareigybių aprašymus, organizuoja darbus taip, kad Centro darbuotojų prižiūrimi objektai būtų tinkamai prižiūrimi ir naudojami, kad KVLC ūkis funkcionuotų nesukeldamas ugdymo veiklos sutrikimų; 9.2. sistemingai vykdo Centro pastatų ir patalpų priežiūrą pagal saugos darbe, priešgaisrinės saugos ir higienos reikalavimus, nustatytu laiku organizuoja Centro pastatų ir jo konstrukcijų sezonines bei neeilines apžiūras, organizuoja apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą; 9.3. rūpinasi apšvietimo, šildymo, ventiliacijos, kanalizacijos ir kitų sistemų tvarkingumu, kontroliuoja jų techninę būklę, organizuoja remonto darbus; 9.4. informuoja darbuotojus apie pavojingus, kenksmingus ir kitus rizikos veiksnius darbo vietose ir jų poveikį sveikatai; 9.5. dalyvauja sudarant Centro nekilnojamojo turto eilinio (einamojo) ir kapitalinio remonto planus bei sąmatas; 9.6. tvarko materialinių vertybių apskaitą, tikrina, kad medžiagų, prekių, gaminių likučiai atitiktų nurodytus buhalterijos dokumentuose; nurašo susidėvėjusį inventorių, panaudotas žaliavas, kitas materialines vertybes; 9.7. dalyvauja kasmetinėje Centro materialinių vertybių inventorizacijoje, kontroliuojančių institucijų rengiamuose patikrinimuose, teikia su tuo susijusią būtiną informaciją (valstybės, finansų kontrolės įstaigoms); 9.8. moko ir instruktuoja visus Centro darbuotojus priešgaisrinės saugos, saugos darbe klausimais, užtikrina pasirašytiną darbuotojų supažindinimą ir pildo instruktavimo žurnalus; 9.9. laiku informuoja Centro direktorių apie nelaimingus atsitikimus darbe, darbų saugos ir kitus pažeidimus, gaisrus, vagystes; 9.10. teikia raštus Klaipėdos miesto savivaldybės administracijai dėl remonto darbų ir projektų organizavimo, prižiūri rangovų atliekamus darbus, patikrina darbų atlikimo aktus; 9.11. pagal kompetenciją pildo savo srities ataskaitas; 9.12. atsižvelgiant į turimas kompetencijas dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje; 9.13. dalyvauja Centro organizuojamuose susirinkimuose, posėdžiuose, svarstant (atsižvelgiant į kompetencijas) Centro veiklos klausimus ir teikiant siūlymus dėl Centro veiklos gerinimo; 9.14. keičiantis teisės aktams, taisyklėms, įstatymams, reglamentuojantiems darbo funkcijas, dalyvauja kvalifikacijos kėlimo kursuose ir seminaruose; 9.16. laikosi tarnybinės etikos normų; 9.17. saugo Centro finansinę bei kitokią konfidencialią informaciją, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo prieinama ir žinoma dirbant; 9.18. vykdo Centro direktoriaus nustatytus metinius uždavinius; 9.19. rūpinasi ir kontroliuoja, kad: 9.19.1. užsiėmimų kabinetuose būtų iškabintos naudojamų elektros, mechaninių prietaisų, cheminių medžiagų saugaus naudojimo instrukcijos, sukomplektuotos ir laiku atnaujintos pirmosios pagalbos vaistinėlės; 9.19.2. Centro teritorijos apšvietimas, patalpų (kabinetų, salės ir kt.) bendrasis bei vietinis apšvietimas atitiktų galiojančias normas; 9.19.3. užsiėmimų kabinete ir kitose patalpose naudojami elektros įrenginiai būtų įžeminti, jeigu įžeminimas numatytas jų konstrukcijoje; 9.19.4. būtų tvarkingos užsiėmimų kabinetų, salių, sanitarinių patalpų natūralaus ir mechaninio vėdinimo sistemos, jos efektyviai dirbtų; 9.19.5. Centro atskiroms patalpoms, erdvėms tektų po nustatytą skaičių atitinkamos talpos gesintuvų; 9.19.6. gaunamos prekės (materialinės vertybės) atitiktų technines sąlygas ir turėtų gamintojo arba tiekėjo sertifikatus (saugos duomenų lapus); 9.19.7. kontroliuoja priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą; 9.19.8. Centro teritorijoje įrengti poilsio, žaidimų, sporto zonose esantys įrenginiai būtų tvarkingi, tinkamai prižiūrimi; 9.19.9. priėjimas ir privažiavimas prie Centro pastatų būtų visada laisvas; 9.19.10. tiesiogiai pavaldūs darbuotojai laikytųsi saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektros saugos reikalavimų; 9.19.11. būtų parengtas žmonių evakavimo kilus gaisrui ar kitam pavojui grafinis ir rašytinis planas, kad grafinis planas būtų pakabintas gerai matomoje vietoje prie įėjimo į kiekvieną pastato aukštą; 9.19.12. koridoriuose, laiptinėse ir ant evakavimo durų būtų krypties (gelbėjimosi) ženklai; 9.20. užtikrina: 9.20.1. pirmosios pagalbos rinkinių papildymą; 9.20.2. Centro aplinkos išlaikymui skirtų lėšų teisingą ir racionalų panaudojimą; 9.20.3. kad elektros skydai, skydeliai, spintos, kabinetų ir kitų patalpų raktų saugojimo spintelės būtų rakinamos; 9.20.4. elektros įrenginių prijungimui prie srovės šaltinio būtų naudojami laidai ir kabeliai su nepažeista, izoliavimo savybių nepraradusia izoliacija, kad laidai ir kabeliai nebūtų nutiesti grindimis; 9.20.5. kad žmonių evakavimo keliai ir išėjimai, koridoriai, laiptai būtų neužkrauti daiktais; 9.20.6. aplinkos, patalpų, erdvių švarą ir tvarką; 9.21. organizuoja: 9.21.1. smulkius remonto darbus, patalpų ir inventoriaus savalaikį remontą, kontroliuoja jo eigą bei užtikrina Centro patalpų paruošimą naujiems mokslo metams; 9.21.2. užtikrina Centro aplinkos, patalpų, erdvių švarą ir tvarką, kad: 9.21.3. visos patalpos kasdien būtų valomos drėgnu būdu, vėdinamos patalpos; 9.21.4. klasės ir kabinetai būtų valomi po arba prieš neformaliojo vaikų švietimo būrelių veiklą; 9.21.5. koridoriai, fojė, sanitariniai mazgai būtų valomi naudojantis leistinomis plovimo priemonėmis; 9.21.5. unitazai du kartus per mėnesį būtų valomi šlapimo druskas šalinančiomis priemonėmis; 9.21.6. salė būtų valoma po kiekvieno renginio, sporto salė būtų valoma drėgnu būdu, naudojant plovimo priemones, ir vėdinama po kiekvieno užsiėmimo; 9.21.7. langų stiklai būtų valomi ne rečiau kaip kartą per metus iš išorės ir kartą per ketvirtį iš vidaus, kad šviestuvai būtų valomi ne rečiau kaip kartą per ketvirtį; 9.21.8. teritorija visada būtų tvarkinga ir švari, kad iš jos pastoviai būtų šalinamos šiukšlės, sausa žolė, lapai, pašaliniai daiktai; žiemos metu organizuoja sniego valymą nuo progimnazijos teritorijoje esančių kelių ir takų, organizuoja kelių ir takų barstymą smėliu; 9.21.9. ugdymo proceso aprūpinimą mokymo priemonėmis, baldais, inventoriumi, organizacine technika, kanceliarinėmis ir kitomis priemonėmis; kontroliuoja jų apsaugą ir savalaikį remontą; 9.21.10. Centro darbo vietų, darbuotojų aprūpinimą saugiais įrenginiais, saugos darbe priemonėmis, Valstybės higienos inspekcijos aprobuotomis dezinfekavimo medžiagomis, valymo, higienos ir techninėmis priemonėmis; 9.21.11. paraiškų ir techninių specifikacijų surinkimą iš Centro darbuotojų apie reikalingas darbui priemones ir medžiagas; 9.21.12. Centro klubų apsaugą, turi visus atsarginius raktus nuo jų; 9.21.13. Centro aplinkos, želdinių tvarkymą ir priežiūrą, miesto tvarkymo talkas; 9.21.14. ūkinių avarijų likvidavimą; 9.21.15. aptarnaujančio personalo kvalifikacijos tobulinimą; 9.22. rengia: 9.22.1. techninio personalo (valytojų, kiemsargių, darbininkų ir kt.) darbo grafikus ir pateikia tvirtinti Centro direktoriui; 9.22.2. ataskaitas apie prekių ir kitų medžiagų kitimą bei likučius; 9.22.3. sutartis su prekių ir paslaugų tiekėjais; 9.22.4. įsakymų projektus Centro ūkinės veiklos klausimais; 9.22.5. dokumentus, reikalingus Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos biudžetinių įstaigų centralizuotos buhalterijos apskaitos skyriui; 9.22.6. pavaldžių darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir laiku pateikia Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos biudžetinių įstaigų centralizuotos buhalterijos apskaitos skyriui; 9.22.7. civilinės saugos dokumentaciją; 9.23. vykdo: 9.23.1. viešuosius pirkimus elektoriniu būdu; laiku pateikia duomenis viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, apklausas, tvarko viešųjų pirkimų dokumentus ir atlieka viešųjų pirkimų organizatoriaus funkciją; 9.23.2. Centro direktoriaus ar jį vaduojančio asmens priskirtus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal kompetenciją, kitus vienkartinius Centro direktoriaus ar jį vaduojančio asmens pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis, taip pat visų Centro veiklą kontroliuojančių institucijų atsakingų asmenų teisėtus nurodymus, neviršijant nustatyto darbo laiko; 9.23.3. Centro direktoriaus priskirtus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal kompetenciją, kitus vienkartinius Centro direktoriaus pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis, neviršijant nustatyto darbo laiko; 9.24. teikia siūlymus Centro direktoriui dėl aptarnaujančio personalo darbuotojų skatinimo, priemokų, premijų, nuobaudų skyrimo; 9.25. perima Centro turtą iš atleidžiamų darbuotojų (įformina aktu); 9.26. pavaduoja direktorių jam nesant darbe. IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ 10. Direktoriaus pavaduotojas (-a) ūkio ir bendriesiems klausimams atsako už: 10.1. patikėto Centro turto naudojimą, saugumą; 10.2. kokybišką Centro ūkinių/finansinių dokumentų parengimą, Centro veiklos dokumentų konfidencialumą, asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka; 10.3. teikiamų duomenų ir informacijos tikslumą ir patikimumą; 10.4. šiame pareigybės aprašyme nurodytų pareigų vykdymą; 10.5. teisingą darbo laiko naudojimą; 10.6. savo teisių ir įgaliojimų viršijimą; 10.7. savalaikį sveikatos pasitikrinimą ir nustatyta tvarka išklausytus sveikatos mokymus. 10.8. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, Centro nuostatų, Centro direktoriaus įsakymų vykdymą, darbų saugos, higienos, aplinkos apsaugos, darbo ir priešgaisrinės saugos instrukcijų, elektros saugos pažeidimus darbe, darbo tvarkos taisyklių, funkcijų laikymąsi; 10.9. emociškai saugios mokymo (si) aplinkos Centre puoselėjimą, reagavimą į smurtą ir patyčias pagal Centre nustatytą tvarką. 11. Direktoriaus pavaduotojas (-a) ūkio ir bendriesiems klausimams yra pavaldus ir atskaitingas Centro direktoriui. 12. Direktoriaus pavaduotoją ūkio ir bendriesiems klausimams priima į darbą Centro direktorius, supažindinant su šiuo pareigybės aprašymu. 13. Direktoriaus pavaduotojas (-a) ūkio ir bendriesiems klausimams už savo pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą, dėl jo kaltės padarytos materialinės žalos atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. ______________________ __________________________ __________________________ (Parašas) __________________________ (Vardas, pavardė) __________________________ (Data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | - |
El. paštas: | |
Adresas: | Klaipėdos m. sav. Klaipėdos m. Molo g. 60-1 |