Šeštadienis, gegužės 04 d.

Direktoriaus pavaduotojas ūkio ir bendriesiems reikalams

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 84993
Skelbimo data: 2023-01-02
Skelbimas galioja iki: 2023-01-16
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kaišiadorių r. Gudienos mokykla-darželis "Rugelis"
Konkursą organizuojanti įstaiga: Kaišiadorių r. Gudienos mokykla-darželis "Rugelis"
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ūkio ir bendriesiems reikalams
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Kaišiadorys
Informacija apie įstaigą: Įstaigoje ugdomi mokiniai pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas.
Pareigybės aprašymas:

KAIŠIADORIŲ R. GUDIENOS MOKYKLOS-DARŽELIO „RUGELIS“

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIO IR BENDRIESIEMS REIKALAMS

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

ISKYRIUS

BENDROJI DALIS

1. Kaišiadorių r. Gudienos mokyklos-darželio „Rugelis“ (toliau–Mokykla) direktoriaus pavaduotojo ūkio ir bendriesiems reikalams (toliau–pavaduotojas) pareigybė yra priskiriama biudžetinių įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų pareigyb grupei.

2. Pareigybės lygis A.

3. Pareigybės paskirtis: pavaduotojas ūkiui ir bendriesiems reikalams pareigybė reikalinga vykdyti Mokyklos materialiųjų, žmogiškųjų ir finansinių išteklių planavimą, naudojimą bei kontrolę, atlikti ūkinius ir techninius darbus, tvarkyti įstaigos turtą, organizuoti aptarnaujančio personalo darbą, koordinuoti darbų saugos, civilinės saugos, priešgaisrinės saugos priemonių vykdymą, planuoti ir atlikti viešųjų pirkimų procedūras.

4. Direktoriaus pavaduotojas ūkio ir bendriesiems reikalams pavaldus Kaišiadorių r. Gudienos mokyklos-darželio „Rugelis“ direktoriui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Direktoriaus pavaduotojo ūkio ir bendriesiems reikalams kvalifikacijai keliami reikalavimai:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

5.2. gerai mokėti lietuvių kalbą;

5.3. mokėti dirbti kompiuteriu, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

5.4. gebėti parengti, tvarkyti su funkcijomis susijusius ir personalo darbo tvarką reglamentuojančius dokumentus, priešgaisrinės saugos, darbų ir civilinės saugos instrukcijas, ataskaitas;

5.5. būti pareigingu, tolerantišku, mandagiu, gebėti bendrauti, bendradarbiauti, kutri demokratiškus, savitarpio pagalbą ir pagarba grindžiančius įstaigos bendruomenės narių santykius;

5.6. gebėti savarankiškai planuoti, analizuoti ir vertinti savo ir tiesiogiai pavaduotojui pavaldžių darbuotojų darbą, teikti išvadas ir pasiūlymus darbo tobulinimui;

5.7. mokėti sistemingai planuoti ir organizuoti įstaigos ūkinę ir administracinę veiklą, materialinių išteklių apskaitą, apsaugą, racionalų panaudojimą.

6. Asmuo, einantis pavaduotojo pareigas, turi išmanyti:

6.1. Mokyklos valdymo ir darbo organizavimo sistemą;

6.2. duomenų apsaugos reglamento Mokykloje laikymąsi;

6.3. darbuotojų saugos ir sveikatos, civilinės saugos, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos, darbo higienos bei apsaugos sistemų reikalavimus;

6.4. organizacinės technikos, baldų ir kitų prekių įsigijimo ir panaudojimo galimybes;

6.5. medžiagų sunaudojimo ir nurašymo normas;

6.6. pirkimo–pardavimo sutarčių sudarymo ir jų įgyvendinimo būdus;

6.7. turto išdavimą naudojimui, nurašymą;

6.8. pastatų, statinių, patalpų eksploatavimo, priežiūros, remonto ir profilaktikos atlikimo tvarkas;

7. Pavaduotojas savo darbe privalo vadovautis:

7.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais, norminiais aktais, Vyriausybės nutarimais, reglamentuojančiais lopšelio-darželio veiklą;

7.2. Mokyklos nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis, šiuo pareigybės aprašymu;

7.3. Mokyklos direktoriaus įsakymais.

III SKYRIUS

PSAVADUOTOJO PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

8. Puoselėti demokratinius, bendradarbiavimu grindžiamus santykius, kurti sveiką ir saugią fizinę aplinką įstaigoje.

9. Rengti Mokyklos strateginio plano ir metinės veiklos programos dalių projektus, susijusius su materialinių išteklių apskaitos tobulinimu, įsigijimu, racionaliu panaudojimu, apsauga, aptarnaujančio personalo darbo efektyvinimu ir/ar reorganizavimu, ir vadovauti jų įgyvendinimui.

10. Kontroliuoti darbų saugos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos, turto apsaugos reikalavimų vykdymą.

11. Organizuoti Mokyklos aptarnaujančio personalo darbuotojų darbą, užtikrinti, kad ūkio objektai būtų tinkamai prižiūrimi ir tikslingai naudojami.

12. Užtikrinti švarą ir tvarką Mokyklos teritorijoje ir viduje.

13. Sistemingai analizuoti Mokyklos ūkinės veiklos ir išteklių būklę.

14. Sudaryti Mokyklos nekilnojamojo turto eilinio (einamojo) ir/ar kapitalinio remonto planų bei sąmatų projektus, juos teikti Mokyklos direktoriui.

15. Vykdyti atskirus Mokyklos direktoriaus pavedimus, bendradarbiauti su pavaduotoju ugdymui, administratoriumi, mokytojais ir mokytojų padėjėjais sprendžiant ugdymo aprūpinimo klausimus.

16. Pagal kompetenciją dalyvauti Mokyklos organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose, darbo grupėse.

17. Rengti ir teikti Mokyklos direktoriui pasiūlymus dėl naujų darbuotojų priėmimo į laisvas darbo vietas, darbuotojų atleidimo iš pareigų, skatinimo.

18. Rengti pavaldžių darbuotojų pareigybių aprašymus.

19. Kontroliuoti įsakymų ir nurodymų vykdymą.

20. Atlikti pavaldžių darbuotojų kasmetinį veiklos vertinimą.

21. Operatyviai kiekvieną dieną paskirstyti darbus pavaldiems darbuotojams, kurių darbas nėra kasdieninio pobūdžio dėl privalomų darbų atlikimo, vadovaujantis įrašais gedimų žurnaluose.

22. Nuolat stabėti, kaip aptarnaujantis personalas vykdo savo pareigas, atkreipti dėmesį į darbo kokybę ir apimtis.

23. Sudaryti aptarnaujančio personalo darbo grafikus ir teikti tvirtinti Mokyklos direktoriui.

24. Pagal statybos normų reikalavimus nustatytu laiku organizuoti Mokyklos pastatų ir jų konstrukcijų sezonines bei neeilines apžiūras: organizuoti apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą.

25. Žiemos metu užtikrinti sniego valymą nuo Mokyklos teritorijoje esančių kelių ir takų, organizuoti į Mokyklą vedamų takų barstymą smėliu.

26. Bendradarbiauti su šilumos tiekėjais, siekiant užtikrinti savalaikį Mokyklos šildymo sistemos paruošimą rudens ir žiemos sezonui.

27. Organizuoti Mokyklos aprūpinimą baldais, inventoriumi, kanceliarinėmis ir kitomis prekėmis.

28. Laiku aprūpinti tiesiogiai pavaldžius darbuotojus valymo ir higienos priemonėmis.

29. Kontroliuoti grupių, klasių, kabinetų, salių, virtuvės natūralaus vėdinimo sistemos darbą.

30. Atstovauti Mokyklą, bendradarbiaujant su valstybės ir savivaldybių institucijomis dėl jų civilinės parengties ekstremalioms situacijoms planų rengimo bei šiuose planuose numatytų užduočių atlikimo.

31. Planuoti, organizuoti ir kontroliuoti civilinę saugą Mokykloje.

32. Planuoti, organizuoti ir kontroliuoti priešgaisrinę saugą Mokykloje.

33. Užtikrinti, kad visi Mokyklos darbuotojai laikytųsi nustatytų priešgaisrinių bei civilinės saugos reikalavimų; kiekvieną dieną, baigus darbą grupėse, klasėse, kabinetuose ir kitose patalpose darbuotojai apžiūrėtų patalpas, išjungtų visus elektros prietaisus.

34. Užtikrinti, kad Mokyklos teritorija ir pastatai atitiktų priešgaisrinės saugos reikalavimus.

35. Planuoti, organizuoti ir kontroliuoti darbų saugą Mokykloje.

36. Užtikrinti, kad visi Mokyklos darbuotojai laikytųsi nustatytų darbų saugos reikalavimų.

37. Užtikrinti, kad Mokyklos teritorija ir pastatai atitiktų darbų saugos reikalavimus.

38. Dalyvauti tiriant nelaimingus atsitikimus, profesines ligas bei tvarkyti nelaimingų atsitikimų tyrimų dokumentus ar apskaitą.

39. Koordinuoti ir kontroliuoti organizacinių, teisinių, ekonominių, techninių ir higienos priemonių įgyvendinimą, siekiant prevenciškai mažinti vaikų, mokytojų, viso personalo galimų traumų bei sergamumo atvejus. Apie pastebėtus trūkumus, nesklandumus, gedimus nedelsiant informuoti Mokyklos direktorių.

40. Rengti pirkimo dokumentus ir organizuoti viešuosius pirkimus, susijusius su ugdymo aprūpinimu, atlikti viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas, tvarkyti viešųjų pirkimų dokumentus.

41. Rengti sutartis dėl darbų, prekių, paslaugų, susijusių su Mokyklos pastatų, patalpų priežiūra, aprūpinti materialiniais ir informaciniais ištekliais bei rūpintis sutarčių įgyvendinimu.

42. Rengti Mokyklos patalpų nuomos sutartis, jas suderinti su direktoriumi ir kontroliuoti jų vykdymą.

43. Organizuoti Mokyklos materialinių išteklių apskaitą, apsaugą, įsigijimą, atnaujinimą, racionalų panaudojimą.

44. Ieškoti ekonomiškai racionaliausio sprendimo įsigyjant medžiagas, inventorių, mokymo priemones, atliekant pastatų priežiūros ir remonto darbus.

45. Organizuoti ir kontroliuoti ugdymo aprūpinimą materialiniais ištekliais ir mokymo priemonėmis.

46. Organizuoti trumpalaikio ir ilgalaikio turto, įsigytų metodinių priemonių priėmimą ar perdavimą jų naudotojams, sutvarkyti šio turto įsigijimo, perdavimo, saugojimo, išdavimo dokumentus bei suinventorinti turtą, kuris, vadovaujantis teisės aktais, turi būti inventorinamas.

47. Dalyvauti vykdant metinę turto inventorizaciją.

48. Rengti materialinių vertybių nurašymo, išdavimo naudoti, perkėlimo aktus. Inicijuoti netinkamo naudoti, fiziškai susidėvėjusio ir morališkai pasenusio ilgalaikio turto nurašymą.

49. Atsakyti už materialinių vertybių racionalų naudojimą bei išsaugojimą.

50. Planuoti ir kontroliuoti Mokyklos materialaus turto techninės būklės priežiūros, apsaugos ir remonto darbus.

51. Organizuoti ir kontroliuoti Mokyklos patalpų ir aplinkos priežiūrą, kad atitiktų higienos normų reikalavimus.

52. Planuoti, organizuoti ir kontroliuoti programinės ir kompiuterinės įrangos, tinklų ir sistemų plėtros, priežiūros, atnaujinimo ir remonto darbus.

53. Kontroliuoti valgyklos veiklą.

54. Organizuoti vandentiekio ir kanalizacijos, šilumos ūkio priežiūrą.

55. Organizuoti Mokyklos patalpų apsaugą ir turėti visus atsarginius raktus nuo jų.

56. Laiku ir teisingai užpildyti centralizuotai buhalterijai reikalingus dokumentus.

57. Pildyti aptarnaujančio personalo darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius.

58. Rengti ir teikti su ugdymo aprūpinimu susijusią viešinimui skirtą informaciją apie įstaigą.

59. Rengti atsakymus (pastabas, komentarus, paaiškinimus ir kita) išorės institucijoms su ugdymo aprūpinimu susijusiais klausimais; rengti ataskaitas išorės institucijoms dėl pastatų eksploatavimo bei ūkio reikalų; rengti priešgaisrinės ir civilinės saugos ataskaitas išorės institucijoms.

60. Organizuoti ir kontroliuoti ryšių užmezgimą, palaikymą ir bendradarbiavimą su juridiniais ir fiziniais asmenimis, vietos bendruomene, kitomis ugdymo įstaigomis, susijusiomis su ugdymo aprūpinimu; dalyvauti šalies ir tarptautiniuose projektuose dėl ugdymo aprūpinimo.

61. Organizuoti Mokyklos apželdinimo, reklamos, šventinio apipavidalinimo darbus.

62. Teikti pasiūlymus Mokyklos direktoriui dėl mokymų ir kitų įstaigos veiklai reikalingų priemonių įsigijimo lėšų ir būdų.

63. Vykdyti direktoriaus pareigas jam išvykus, esant atostogose arba sergant.

IV SKYRIUS

MOKINIŲ SAUGUMO UŽTIKRINIMAS

64. Direktoriaus pavaduotojas, įtaręs ar pastebėjęs žodines, fizines, socialines patyčias, smurtą:

64.1. nedelsdamas įsikiša ir nutraukia bet kokius tokį įtarimą keliančius veiksmus;

64.2. primena mokiniui, kuris tyčiojasi, smurtauja ar yra įtariamas tyčiojimusi, Mokyklos nuostatas ir mokinio elgesio taisykles;

64.3. raštu informuoja patyrusio patyčias, smurtą mokinio klasės auklėtoją apie įtariamas ar įvykusias patyčias;

64.4. esant grėsmei mokinio sveikatai ar gyvybei, nedelsiant kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus, rūpintojus) ir/ar mokyklos darbuotojus, direktorių) ir/ar institucijas (pvz.: policiją, greitąją pagalbą ir kt.).

65. Direktoriaus pavaduotojas, įtaręs ar pastebėjęs patyčias kibernetinėje erdvėje arba gavęs apie jas pranešimą:

65.1. esant galimybei išsaugo vykstančių patyčių kibernetinėje erdvėje įrodymus ir nedelsdamas imasi reikiamų priemonių patyčioms kibernetinėje erdvėje sustabdyti;

65.2. įvertina grėsmę mokiniui ir esant poreikiui kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus rūpintojus) ir/ar mokyklos darbuotojus, direktorių) ar institucijas (policiją);

65.3. pagal galimybes surenka informaciją apie besityčiojančių asmenų tapatybę, dalyvių skaičių ir kitus galimai svarbius faktus;

65.4. raštu informuoja patyčias patyrusio mokinio klasės auklėtoją apie patyčias kibernetinėje erdvėje ir pateikia įrodymus (išsaugotą informaciją);

V SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

66. Pavaduotojas atsako už šiame pareigybės aprašyme nustatytus veiklos rezultatus:

66.1. už bendrą Mokyklos būklę;

66.2. Mokyklos teritorijos, pastatų ir patalpų, Mokyklos baldų ir inventoriaus priežiūrą ir remontą;

66.3. už sanitarinių - higieninių reikalavimų vykdymą, švarą ir tvarką Mokyklos patalpose;

66.4. už aptarnaujančio personalo darbo organizavimą, priešgaisrinę bei civilinę saugą ir darbų saugos taisyklių bei vidaus tvarkos taisyklių vykdymą;

66.5. už materialinių vertybių teisingą naudojimą ir jų saugumą;

66.6. už viešųjų pirkimų organizavimą.

67. Pavaduotojas atsisako vykdyti pavestą darbą, jeigu jis prieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams.

68. Pavaduotojas periodiškai (vieną kartą per savaitę) atsiskaito Mokyklos direktoriui už nuveiktą darbą ir pateikia kitos savaitės planuojamų darbų sąrašą.

69. Pavaduotojas įsipareigoja neatskleisti žodžiu, raštu ar kitokiu pavidalu asmenims jokios komercinės, dalykinės, finansinės bei kitokios konfidencialios informacijos, su kuria jis buvo supažindintas arba tapo jam prieinama ir žinoma dirbant Mokykloje.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Kaišiadorių r. sav., Kaišiadorių apylinkės sen., Gudienos k., Žaslių g. 40
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.