Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 103680
Skelbimo data: 2025-03-28
Skelbimas galioja iki: 2025-04-08 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kauno Pilėnų progimnazija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams
Pareiginės algos koeficientas: 1,37
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2446,00
Darbo vieta (miestas): Kaunas
Informacija apie įstaigą: https://pilenai.kaunas.lm.lt/
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Kauno Pilėnų pagrindinės mokyklos direktoriaus

2017 m. gegužės 15 d. įsakymu Nr. V-66

KAUNO PILĖNŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIO REIKALAMS

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams yra priskiriama vadovų ir jų pavaduotojų grupei.

2. Pareigybės lygis – A.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Mokyklos direktoriaus pavaduotoju ūkio reikalams gali dirbti asmuo, turintis aukštąjį išsilavinimą, turintis organizacinio darbo patirtį, žinantis mokyklos ūkio tvarkymui keliamus reikalavimus, pasitikrinęs sveikatą (turintis asmens medicininę knygelę).

4. Mokyklos direktoriaus pavaduotojas turi būti sąžiningas, mandagus, nepriekaištingos išvaizdos, savarankiškas, komunikabilus, diplomatiškas, atidus, budrus, turėti bendravimo psichologijos įgūdžių.

5. Mokyklos direktoriaus pavaduotoją ūkio reikalams priima į darbą ir atleidžia mokyklos direktorius.

6. Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams tiesiogiai pavaldus mokyklos direktoriui.

7. Mokyklos direktoriaus pavaduotojui ūkio reikalams pavaldų personalą skiria mokyklos direktorius savo tvarkomuoju dokumentu.

8. Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams turi žinoti:

8.1. prižiūrimą mokyklos teritoriją;

8.2. mokyklos pastatų ir visų patalpų (klasių, kabinetų, dirbtuvių ir kt.) bei inventoriaus naudojimo ir priežiūros taisykles;

8.3. mokyklos higienos normas ir taisykles;

8.4. darbo santykius reglamentuojančius įstatymus;

8.5. buhalterinės apskaitos pagrindus;

8.6. mokyklos pirminių priešgaisrinių įrenginių stovį;

8.7. tarnybinio etiketo reikalavimus;

8.8. darbo tvarkos taisykles;

8.9. kitus mokyklos veiklą reglamentuojančius norminiu aktus;

8.10. gamtos apsaugos, darbų saugos, priešgaisrinės saugos bei civilinės saugos, higienos bei sanitarijos normas bei taisykles ir jų laikytis.

9. Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams yra skiriamas atsakingu už mokyklos gaisrinę saugą. Jis privalo išklausyti norminiuose dokumentuose numatytą gaisrinės saugos kursą ir turi tvarkyri:

9.1. dokumentus gaisrinės saugos klausimais.

9.2. darbuotojų nelaimingų atsitikimų (lengvų, sunkių ir mirtinų) darbe aktų ir kitų tyrimo dokumentų dokumentaciją.

9.3. darbo sąlygų ir aplinkos profesinės rizikos, darbuotojų saugos ir sveikatos būklės tyrimo, vertinimo ir kontrolės dokumentaciją.

9.4. Darbuotojų saugos ir sveikatos instruktavimo apskaitos dokumentus.

9.5. Civilinės saugos organizavimo mokykloje dokumentus (planai, pažymos, užsiėmimų dokumentai).

10. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams privalo gerai žinoti mokyklos elektros ūkiui ir gaisrinei saugai keliamus reikalavimus, užtikrinti, kad visi mokyklos darbuotojai juos vykdytų.

11. Darbuotojas turi mokėti:

11.1. dirbti kompiuteriu;

11.2. dirbti organizacine technika.

12. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams savo darbe privalo vadovautis:

12.1.Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais, norminiais aktais, Vyriausybės nutarimais, reglamentuojančiais mokyklos veiklą;

12.2.mokyklos įstatais;

12.3.darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymu;

12.4. mokyklos direktoriaus įsakymais;

12.5. darbo tvarkos taisyklėmis;

12.6. šiais pareiginiais nuostatais.

II SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

13. Organizuoti mokyklos ūkio darbuotojų darbą, užtikrinti, kad ūkio objektai būtų tinkamai prižiūrimi ir tikslingai naudojami.

14. Užtikrinti švarą ir tvarką mokyklos teritorijoje: laiku šalinti šiukšles, sausą žolę, nukritusius medžių lapus, pašalinius daiktus.

15. Užtikrinti mokyklos teritorijoje esančių poilsio, sporto įrenginių tvarkingumą.

16. Pasirūpinti, kad prie mokyklos pastatų priėjimas ir privažiavimas visada būtų laisvas.

17. Pasirūpinti, kad mokyklos teritorijoje apšvietimas tamsiu paros metu būtų ne mažesnis kaip 20-40 lx., o mokyklos patalpų (klasių, kabinetų, dirbtuvių ir kt.) bendrasis bei vietinis apšvietimas atitiktų galiojančias sveikatos normas.

18. Pasirūpinti, kad ne arčiau kaip 25 m nuo mokyklos pastatų ir virtuvės pastatytiant asfaltuotoaikštelėssandariaiuždaromimetaliniaikonteineriaišiukšlėmsir atliekoms sudėti.

19. Pagal Statybos normų reikalavimus nustatytu laiku organizuoti mokyklos pastatų ir jų konstrukcijų sezonines bei neeilines apžiūras; organizuoti apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą.

20. Žiemos metu užtikrinti sniego valymą nuo mokyklos pastatų stogų, nuo mokyklos teritorijoje esančių kelių ir takų, organizuoti į mokyklą vedamų takų barstymą smėliu.

21. Užtikrinti savalaikį mokyklos šildymo sistemos paruošimą rudens ir žiemos sezonui.

22. Organizuoti mokyklos aprūpinimą mokinių mokymui reikalingomis medžiagomis, prietaisais, įrankiais ir įrenginiais; klasių aprūpinimą trijų dydžių suolais ir kėdėmis pagal poreikį.

23. Pasirūpinti, kad kabinetuose ir klasėse, kuriose naudojami elektros ir mechaniniai prietaisai, cheminės medžiagos, būtų iškabintos jų saugaus naudojimo instrukcijos.

24. Tikrinti pirmosios pagalbos rinkinių būklę, tikrinti ar chemijos kabinete cheminiai reaktyvai laikomi užrakintose spintose, ar jų kiekiai atitinka leistinas normas.

25. Užtikrinti, kad mokyklos patalpos kasdien būtų valomos drėgnu būdu, atidarius langus ir viršulangius.

26. Organizuoti mokyklos aprūpinimą dezinfekavimo medžiagomis, valikliais, plovikliais, kuriuos aprobavo Valstybinė higienos inspekcija.

27. Reikalauti iš pavaldžių darbuotojų, kad klasės, dirbtuvės, mokymo kabinetai būtų valomi po paskutinės pamokos ir pakartotinai po pamokų ir būrelių veiklos.

28. Reikalauti, kad koridoriai, fojė, sanitariniai mazgai būtų valomi po kiekvienos pertraukos; tualetams valyti būtų naudojamos leistinos plovimo priemonės.

29. Užtikrinti, kad unitazai du kartus per mėnesį būtų valomi šlapimo druskas šalinančiomis priemonėmis.

30. Reikalauti, kad valgyklos salė būtų valoma po kiekvieno valgymo srauto, stalai plaunami švaria drėgna pašluoste kasdien, o baigus maitinti moksleivius - plaunami karštu vandeniu su muilu.

31. Užtikrinti, kad aktų salė būtų valoma po kiekvieno renginio; sporto salė valoma drėgnu būdu naudojant plovimo priemones ir vėdinama po kiekvienos pamokos; iš dirbtuvių po kiekvieno užsiėmimo būtų išvalytos šiukšlės, atliekos, skiedros, pašalinti tepaluoti skudurai; mokyklos langų stiklai būtų valomi ne rečiau kaip du kartus per metus iš išorės ir kartą per ketvirtį iš vidaus; šviestuvai būtų valomi ne rečiau kaip kartą per ketvirtį.

32. Kontroliuoti ar tvarkingos klasių, kabinetų, aktų, sporto salių, dirbtuvių, maisto bloko, sveikatos priežiūros kabineto, tualetų natūralaus vėdinimo sistemos, ar jos efektyviai dirba, ar tvarkingos chemijos kabineto traukos spintos, ar tvarkingi dirbtuvių staklių vietiniai nusiurbikliai.

33. Neleisti, kad elektros įrenginių prijungimui prie srovės šaltinio būtų naudojami laidai ir kabeliai su praradusia izoliavimo savybes ar pažeista izoliacija, kad laidai ir kabeliai būtų nutiesti grindimis.

34. Reikalauti iš pavaldžių asmenų, kad elektros skydai, skydeliai ir spintos būtų rakinamos.

35. Užtikrinti apie mokykloje kilusį gaisrą pranešimo sistemos patikimumą.

36. Pasirūpinti, kad mokyklos 200 kv. m plotui tektų po vieną nustatytos talpos gesintuvą, bet ne mažiau kaip 2 vienetai kiekvienam aukštui, o fizikos, chemijos kabinetų, virtuvės ir dirbtuvių 50 kv. m plotui tektų po vieną nustatytos talpos gesintuvą, bet ne mažiau kaip vienas gesintuvas kiekvienai patalpai.

37. Tikrinti, ar tvarkingas mokyklos priešgaisrinis vandentiekis, ar vidaus vandentiekio gaisriniai čiaupai turi žarnas ir švirkštus.

38. Tikrinti, ar priėjimai prie gaisrinių čiaupų neužkrauti, ar žmonių evakavimo keliai ir išėjimai, koridoriai, prieangiai, laiptai neužkrauti daiktais.

39. Pasirūpinti, kad būtų parengtas žmonių evakavimo, kilus gaisrui, grafinis ir rašytinis planas; grafinis planas būtų pakabintas gerai matomoje vietoje prie įėjimo į kiekvieną pastato aukštą.

40. Pasirūpinti, kad koridoriuose, laiptinėse ir ant evakavimo durų būtų krypties (gelbėjimosi) ženklai.

41. Reikalauti, kad visi mokyklos darbuotojai laikytųsi nustatyto priešgaisrinio režimo; kiekvieną dieną, baigus užsiėmimus klasėse, dirbtuvėse, kabinetuose, darbuotojai apžiūrėtų patalpas, išjungtų visus elektros prietaisus.

42. Neleisti mokyklos prieigose ir patalpose naudoti pirotechninių priemonių.

43. Imtis priemonių ir pagal galimybes bei kompetenciją pašalinti priežastis, galinčias sukelti traumas, avarijas; apie pastebėtus trūkumus, nesklandumus, gedimus nedelsiant informuoti tiesioginį vadovą.

44. Vykdyti teisėtus mokyklos direktoriaus nurodymus.

45. Laikytis mokykloje nustatytą taisyklių, darbo tvarkos taisyklių, saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, higienos bei sanitarijos norminių aktų reikalavimų.

46. Kontroliuoti visus mokyklos vykdomus statybos ir remonto darbus, pasirašyti po atliktų darbų priėmimo aktais.

47. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams turi:

47.1.Savo kompetencijos ribose teikti privalomus nurodymus ūkio personalui ir pedagogams.

47.2.Įgyvendinti visas reikiamas priemones ritmingam darbui užtikrinti.

47.3.Stabdyti darbus dirbtuvėse, mokymo kabinetuose ir kt, jeigu paaiškėjo, kad naudojami įrenginiai techniškai netvarkingi, kelia pavojų moksleiviams ir mokyklos darbuotojams.

47.4.Perspėti pavaldžius darbuotojus, neekonomiškai naudojančius materialines vertybes.

47.5.Lankyti kursus kvalifikacijos kėlimo klausimais.

47.6.Būti profesinių sąjungų, organizacijų ar susivienijimų nariais, taip pat politinių partijų ar organizacijų nariais, ne tarnybos metu dalyvauti politinėje veikloje.

47.7.Ginti pažeistas savo teises ar teisėtus interesus.

47.8.Atsisakyti vykdyti mokyklos direktoriaus ir kontroliuojančių pareigūnų nurodymus bei užduotis, jei tai prieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams.

47.9.Darbo reikalais naudotis tarnybiniu telefonu.

l48. Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams atsako:

48.1. už bendrą mokyklos ūkio būklę;

48.2. už mokyklos teritorijos, pastatų ir patalpų, mokyklos baldų ir inventoriaus priežiūrą:

48.3. už mokyklos inžinerinių komunikacijų ir įrenginių priežiūrą;

48.4. už mokymo patalpų apšvietimo, mikroklimato atitikimą galiojančioms normoms;

48.5. už mokyklos sanitarinę būklę ir pirminių gaisro gesinimo priemonių priežiūrą;

49. Direktoriaus pavaduotojui ūkio reikalams gali būti taikoma atsakomybė mokyklos darbo tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka:

49.1.dėl savo neveiklumo leido sau pavaldiems darbuotojams pažeisti darbo drausmę, nevykdyti arba aplaidžiais vykdyti savo pareigas, dėl ko susidarė sąlygos įvykti nelaimingam atsitikimui, kilti gaisrui;

49.2.nurodė sau pavaldiems darbuotojams atlikti neteisėtus veiksmus;

49.3.neatliko savo pareigų;

49.4.savo veiksmais mokyklai padarė materialinę žalą.

49.5.Pasižada ir įsipareigoja neatskleisti žodžiu, raštu ar kitokiu pavidalu asmenims jokios komercinės, dalykinės, finansinės bei kitokios konfidencialios informacijos, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant mokykloje.


___________________________


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Kaunas, Šiaurės pr. 73, LT-49246
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.