Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 104124
Skelbimo data: 2025-04-14
Skelbimas galioja iki: 2025-04-29 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Panevėžio gamtos mokykla
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams
Pareiginės algos koeficientas: 1,04
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1856,82
Darbo vieta (miestas): Panevėžys
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

PANEVĖŽIO GAMTOS MOKYKLOS

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIO REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Panevėžio gamtos mokyklos (toliau – mokykla) direktoriaus pavaduotojo ūkio reikalams pareigybė yra priskiriama biudžetinių įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis –organizuoti mokyklos ūkinę veiklą, užtikrinant tinkamas darbo ir ugdymo(si) sąlygas.

4. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams yra pavaldus mokyklos direktoriui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

5.2. turėti ūkio valdymo, organizacinio ir vadovaujamo darbo patirties;

5.3. žinoti dokumentų valdymo, personalo valdymo, darbo teisės, darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos, higienos normas bei taisykles,

5.4. išmanyti pastatų techninės priežiūros specifiką;

5.5. išmanyti viešųjų pirkimų organizavimo procedūras;

5.6. gebėti taisyklinga lietuvių kalba sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;

5.7. gebėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programų paketu);

5.8. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų veiklą, kaupti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti informaciją, pateikti išvadas, rengti ataskaitas, dokumentus, spręsti iškilusias problemas, dirbti komandoje;

5.9. turėti vairuotojo pažymėjimą, gebėti vairuoti automobilį;

5.10. būti susipažinusiam ir savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais ir dokumentais, reglamentuojančiais atliekamas funkcijas, mokyklos nuostatais, mokyklos direktoriaus įsakymais, vidaus darbo tvarkos taisyklėmis, šios pareigybės aprašymu.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių darbuotojų darbą, sudaro jų darbo ir atostogų grafikus, prireikus rūpinasi jų pavadavimu ar naujų darbuotojų paieška, atlieka pavaldžių darbuotojų kasmetinį veiklos vertinimą;

6.2. atlieka apšvietimo, šildymo, vėdinimo, kanalizacijos, vandentiekio, ryšių, signalizacijų, kitų techninių sistemų ir įrenginių stebėseną, organizuoja jų gedimų šalinimą;

6.3. organizuoja mokyklos patalpų šildymą atsižvelgiant į oro sąlygas, užtikrina, kad laiku būtų atliktas mokyklos šildymo sistemos paruošimas šildymo sezonui;

6.4. nustatytu laiku organizuoja mokyklos pastatų, jų konstrukcijų kasmetinę apžiūrą, pildo nuolatinės statinio techninės priežiūros žurnalą, vykdo apžiūrų metu rastų defektų šalinimą, užtikrina pastatų ir patalpų techninę priežiūrą pagal teisės aktų reikalavimus;

6.5. dalyvauja sudarant mokyklos pastatų einamojo remonto planus ir darbų sąmatas, organizuoja patalpų ir inventoriaus remontą;

6.6. veda elektros, vandens, ryšių, atliekų išvežimo apskaitą, analizuoja duomenis, kiekvieną mėnesį pateikia informaciją atitinkamoms įstaigoms apie sunaudotų resursų kiekius, operatyviai reaguoja į ženklius rodmenų pokyčius, aiškinasi priežastis, reikalui esant, imasi veiksmų gedimų šalinimui;

6.7. organizuoja aplinkos priežiūros darbus mokyklos teritorijoje, užtikrina, mokyklos aplinka būtų nuolat prižiūrima, estetiška ir saugi;

6.8. užtikrina, kad visos mokyklos patalpos kasdien būtų valomos ir tvarkomos, atitiktų higienos normos reikalavimus;

6.9. rūpinasi savalaike mokyklos patalpų deratizacija, dezinfekcija ir dezinsekcija;

6.10. užtikrina periodinį mokyklos pastatų lietvamzdžių ir kaminų valymą;

6.11. dalyvauja atliekant mokyklos turto metinę ir periodinę inventorizaciją, vykdo patikėtų materialinių vertybių apskaitą, pildo užpajamavimo, turto išdavimo dokumentus, vykdo savalaikį netinkamo (negalimo) naudoti turto nurašymą, užtikrina efektyvų ir racionalų mokyklos turto panaudojimą;

6.12. rūpinasi mokykloje organizuojamų renginių, konferencijų, seminarų, pasitarimų aptarnavimu, patalpų parengimu, reikalingų priemonių įgijimu;

6.13. kontroliuoja programinės ir kompiuterinės įrangos priežiūrą, atnaujinimą, remontą;

6.14. planuoja, inicijuoja ir vykdo viešuosius pirkimus įstatymų numatyta tvarka, atlieka viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas, renka informaciją apie pirkimų poreikį, sudaro viešųjų pirkimų planus, tvarko viešųjų pirkimų dokumentaciją, suveda pirkimų duomenis į apskaitos sistemą EcoCost, teikia ataskaitas apie įvykdytus pirkimus ir informaciją mokyklos interneto svetainės skilčiai „Viešieji pirkimai“;

6.15. organizuoja darbuotojų aprūpinimą darbo priemonėmis, mokymui reikalingomis medžiagomis, kanceliarinėmis ir švaros priemonėmis, baldais, prietaisais, įrankiais, kuru ir kt.;

6.16. organizuoja sutarčių sudarymą su paslaugų, prekių, darbų tiekėjais bei vykdo jų priežiūrą, pasirašo darbų atlikimo aktus, vykdo gautų sąskaitų apskaitą;

6.17. įgyvendina darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos reikalavimus mokykloje, rengia darbų saugos instrukcijų projektus, organizuoja darbuotojų mokymus ir instruktavimą teisės aktų nustatyta tvarka, pildo instruktavimo žurnalus;

6.18. aprūpina mokyklą gaisro gesinimo priemonėmis, užtikriną savalaikį jų patikrinimą;

6.19. sukomplektuoja ir nuolat atnaujina pirmosios pagalbos rinkinį teisės aktų nustatyta tvarka;

6.20. organizuoja darbuotojų sveikatos patikrinimą, veda sveikatos patikrinimų dokumentacijos apskaitą;

6.21. vykdo darbuotojų pirmosios pagalbos ir higienos kursų pažymėjimų apskaitą, organizuoja privalomus pirmosios pagalbos ir higienos mokymus darbuotojams;

6.22. aprūpina mokyklos darbuotojus asmeninėmis apsaugos priemonėmis, vykdo jų išdavimą, kontroliuoja naudojimą;

6.23. atlieka nelaimingo atsitikimo darbe tyrimą, sutvarko reikiamus dokumentus;

6.24. kontroliuoja, kad mokyklos teritorijoje nebūtų rūkoma, vartojami alkoholiniai gėrimai ar psichiką veikiančios medžiagos, prireikus atlieka nušalinimo nuo darbo procedūras;

6.25. rengia ūkinės veiklos planus, ataskaitas, įsakymų projektus, raštus, kitus vidaus dokumentus pagal priskirtą kompetenciją, dalyvauja mokyklos ūkio objektų patikrinimuose;

6.26. užtikrina, kad Lietuvos valstybės vėliava būtų iškelta teisės aktų nustatyta tvarka;

6.27. vykdo viešųjų darbų planavimą, darbų priežiūrą ir ataskaitų pateikimą;

6.28. atlieka einamąją finansų kontrolę;

6.29. dalyvauja mokyklos direktoriaus įsakymu sudarytų nuolatinių ir laikinųjų komisijų, darbo grupių darbe;

6.30. teikia siūlymus mokyklos direktoriui dėl darbo sąlygų gerinimo, viešųjų pirkimų organizavimo, mokyklos turto priežiūros ir efektyvaus naudojimo, kitais klausimais pagal nustatytas funkcijas;

6.31. atlieka kitus mokyklos direktoriaus pavestus nenuolatinio pobūdžio darbus pagal priskirtas veiklos sritis;

6.32. laikinai pavaduoja mokyklos direktorių jo komandiruotės, atostogų ar laikino nedarbingumo metu.

IV SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

7. Šias pareigas vykdantis darbuotojas atsako už:

7.1. kokybišką pavestų funkcijų vykdymą, vidaus tvarkos taisyklių, darbo drausmės, vidaus teisės aktų reikalavimų laikymąsi;

7.2. efektyvų ir kokybišką pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą;

7.3. tinkamą ir teisingą dokumentų tvarkymą, jų apsaugą;

7.4. teisės aktų reikalavimus atitinkantį viešųjų pirkimų procedūrų vykdymą;

7.5. įsigytų prekių, įrenginių, įrengimų atitiktį teisės aktų nustatytiems kokybės reikalavimams, kokybę įrodančių dokumentų saugojimą;

7.6. patikėtų materialinių vertybių ir darbo priemonių apsaugą, taupų priemonių naudojimą, teisingą turto apskaitą;

7.7. patikėtos informacijos ir asmens duomenų saugojimą;

7.8. emociškai saugios darbo aplinkos puoselėjimą, reagavimą į smurtą ir patyčias pagal mokyklos nustatytą tvarką;

7.9. darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos, higienos normų reikalavimų mokykloje teisės aktų nustatyta tvarka laikymąsi.

8. Už darbuotojo pareigybės aprašyme nurodytų funkcijų nevykdymą ar netinkamą vykdymą, turtinės ir neturtinės žalos padarymą darbuotojas atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Panevėžys, Smėlynės g. 171
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.