Direktoriaus pavaduotojas ūkiui

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 65207
Skelbimo data: 2020-06-18
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Jonavos r. Ruklos Jono Stanislausko mokykla-daugiafunkcis centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Direktoriaus pavaduotojas ūkiui
Pareiginės algos koeficientas: 7.50
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Jonavos r. Ruklos J. Stanislausko mokyklos – daugiafunkcio centro direktoriaus

2017 m. birželio 12 d. įsakymu Nr. V1-188

JONAVOS R. RUKLOS JONO STANISLAUSKO MOKYKLOS – DAUGIAFUNKCIO CENTRO DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIUI PAREIGYBĖS

APRAŠYMAS

I. SKYRIUS

PAREIGYBĖ

  1. Direktoriaus pavaduotojas ūkiui yra specialistas, kuris turi teisės aktais numatytą išsilavinimą ir kvalifikaciją.
  2. Pareigybės lygis – A2.
  3. Jonavos r. Ruklos Jono Stanislausko mokyklos-daugiafunkcio centro (toliau-mokykla) direktoriaus pavaduotojo ūkiui pareigybės aprašas reglamentuoja mokyklos direktoriaus pavaduotojo ūkio reikalams (toliau-darbuotojas) pareigas, teises ir atsakomybę.
  4. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui tiesiogiai pavaldus Mokyklos direktoriui.

II. SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. turėti aukštąjį universitetinį arba neuniversitetinį išsilavinimą, laikantis etikos normų gebėti bendrauti su darbuotojais, mokiniais ir lankytojais;

5.2. būti pasitikrinus sveikatą ir turėti leidimą dirbti švietimo įstaigoje;

5.3. mokėti lietuvių kalbą teisės aktais nustatytu mokėjimo lygiu;

5.4. žinoti ir gebėti dirbti vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos švietimo ir kitais įstatymais, Mokyklos nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis, strateginiu ir kitais Mokyklos veiklos planais, Mokyklos direktoriaus įsakymais, kolektyvine sutartimi ir kitais teisės aktais bei lokaliniais Mokyklos dokumentais, reglamentuojančiais Mokyklos ūkinę ir kitą veiklą;

5.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

5.6. gebėti paruošti dokumentus pagal dokumentų rengimo taisykles;

5.7. gebėti paruošti darbų sąmatas, įvertinti Mokyklos priežiūrai ir remontui reikalingų medžiagų ir darbų kiekius;

5.8. turėti teisės aktais patvirtinantį kompiuterinio raštingumo kvalifikacijos pažymėjimą arba mokėti dirbti kompiuterio programomis: teksto rengykle, pateikčių rengykle, skaičiuokle, elektroninio pašto tvarkymo programa, interneto naršykle;

5.9. žinoti darbo saugos reikalavimus dirbant su mokykloje esančiais įtaisais, įrankiais, elektriniais įrengimais, mašinomis, pjūklais, staklėmis, mokėti naudotis individualiomis saugos priemonėmis;

5.10. žinoti krovinių kėlimo rankomis, priešgaisrinės, civilinės saugos, elektrosaugos taisykles;

5.11. mokėti naudotis Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS) ir kitomis kompiuterinėmis programomis reikalingomis funkcijoms vykdyti.

III. SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

6.1. teisės aktų nustatyta tvarka periodiškai tikrintasi sveikatą;

6.2. vadovauja mokyklos aptarnaujančiam personalui, rūpinasi mokyklos materialiniais ištekliais, inventoriaus saugumu ir atnaujinimu, mokyklos patalpų ir teritorijos švara, remontu;

6.3. teisės aktų ir mokyklos nustatyta tvarka sudaro darbo grafikus, teikia juos tvirtinti mokyklos direktoriui, patvirtinus - skelbia darbuotojams;

6.4. sudaro jam pavaldžių darbuotojų atostogų grafikus, suderinus su mokyklos direktoriumi, iki gegužės 1 d. pateikia raštvedei – sekretorei ;

6.5. kasdien, darbo dienai baigiantis užpildo jam pavaldžių darbuotojų, darbo laiko apskaitos žiniaraštį, mėnesio pabaigoje patvirtintą mokyklos direktoriaus pateikia į mokyklą aptarnaujančią buhalteriją;

6.6. instruktuoja ir kontroliuoja kaip tiesiogiai pavaldūs darbuotojai laikosi saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos reikalavimų. Rengia dokumentus susijusius su priešgaisrine, darbų sauga ir elektrosauga.

6.7. vadovaujantis teisės aktais ir mokyklos Viešųjų pirkimų taisyklėmis organizuoja viešuosius pirkimus, sudaro pirkimų metinius planus, juos tikslina, rengia ataskaitas Viešųjų pirkimų tarnybai ir nustatyta tvarka jas pateikia. Rengia ir tvarko kitus su viešaisiais pirkimais susijusius dokumentus. Teikia direktoriui siūlymus dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir kontrolės;

6.8. rūpinasi materialiųjų medžiagų sandėliavimu, apsauga, pastatų, statinių, patalpų, šildymo sistemų eksploatavimo, priežiūros, remonto reikalais;

6.9. užtikrina jam pavaldžių darbuotojų darbo drausmę;

6.10. tvarko ir saugo su mokyklos materialiniais, finansiniais, personalo reikalais susijusius dokumentus, juos rengiant vadovaujasi bendromis raštvedybos taisyklėmis;

6.11. informuoja direktorių darbuotojui neatvykus į darbą dėl ligos, organizuoja pavadavimą;

6.12. laikinai nušalina jam pavaldų darbuotoją nuo darbo ir informuoti direktorių, jeigu darbo metu pavaldus darbuotojas yra neblaivus, apsvaigęs nuo narkotikų ar kitų psichotropinių medžiagų. Teisės aktų nustatyta tvarka įformina nušalinimą nuo darbo;

6.13. pakitus darbo procesui, informuoti darbuotojus, apie pavojingus, kenksmingus ir kitus rizikos veiksnius darbo vietose ir jų poveikį sveikatai.

6.14. nuolat vykdo mokyklos pastatų ir patalpų, inžinerinių sistemų priežiūrą pagal saugos darbe, priešgaisrinės saugos ir higienos reikalavimus, kontroliuoja jų techninį stovį, organizuoja remonto darbus;

6.15. dalyvauja sudarant mokyklos nekilnojamojo turto einamojo ir kapitalinio remonto planus bei sąmatas;

6.16. organizuoja kasmetinį patalpų remontą, kontroliuoja jo eigą, taupų medžiagų naudojimą;

6.17. aprūpina darbuotojus reikalingomis darbui priemonėmis ir medžiagomis, tiria jų poreikį;

6.18. organizuoja mokyklos aprūpinimą baldais, inventoriumi, orgtechnika, kanceliarinėmis ir kitomis priemonėmis, kontroliuoja jų apsaugą, rūpinasi jų remontu. Rūpinasi, kad visi įrengimai, esantys mokykloje būtų saugūs, tinkami darbui, tinkamai įrengtos visų darbuotojų darbo vietos ir mokinių ugdymo patalpos;

6.19. organizuoja švaros ir tvarkos palaikymą mokyklos patalpose ir teritorijoje, rengia talkas;

6.20. rūpinasi mokykloje organizuojamų konferencijų, seminarų, pasitarimų aptarnavimu, patalpų paruošimu renginiams;

6.21. rūpinasi gėlėmis mokyklos švenčių, darbuotojų jubiliejaus, mirties ir kitais atvejais, organizuoti suvenyrų pirkimą svečiams;

6.22. kontroliuoja mokyklos turto, patalpų inventoriaus efektyvų ir racionalų panaudojimą, tinkamą eksploataciją;

6.23. kontroliuoja, kad gaunamos prekės - materialinės vertybės atitiktų technines sąlygas ir standartus;

6.24. užtikrina mokyklos biudžeto aplinkos lėšų panaudojimą pagal teisės aktų reikalavimus;

6.25. tvarko trumpalaikio ir ilgalaikio turto apskaitos, nurašymo ir inventorizacijos dokumentaciją;

6.26. nuolat tikrina, kad medžiagų, prekių, gaminių likučiai atitiktų buhalterinės apskaitos dokumentus;

6.27. laiku ir teisingai užpildo pirkimų organizavimo, buhalterinius dokumentus, ne vėliau kaip per tris dienas juos pateikia mokyklą aptarnaujančiai buhalterijai;

6.28. dalyvauja mokyklos turto inventorizacijos komisijos darbe;

6.29. organizuoja mokyklos patalpų apsaugą;

6.30. ruošia kuruojamų veiklos sričių įsakymų, nutarimų ir kitų dokumentų projektus, teikia juos derinti direktoriui;

6.31. rengia pavaldžių darbuotojų susirinkimus, dalyvauja mokyklos darbuotojų susirinkimuose;

6.32. organizuoja mokyklos teritorijos apželdinimo, reklamos, šventinio apipavidalinimo darbus bei vėliavos iškėlimą nustatytų švenčių dienomis;

6.33. pagal su direktoriumi suderintą formą, vieną kartą per mokslo metus teikia veiklos ataskaitą mokyklos direktoriui;

6.34. sužinojus, pastebėjus ar įtarus mokinį esant apsvaigus nuo alkoholio, tabako ar kitų psichiką veikiančių medžiagų, mokinio atžvilgiu taikomą smurtą ar įvairaus pobūdžio išnaudojimą, savo kompetencijos ribose, nedelsiant imasi tinkamų veiksmų ir prevencinių priemonių bei apie tai informuoja mokyklos vadovą ar kitą atsakingą asmenį;

6.35. pamačius nelaimingą atsitikimą ar apie jį sužinojus, savo kompetencijos ribose, nedelsiant suteikia pirmąją pagalbą nukentėjusiajam ir praneša apie įvykį mokyklos vadovui ar kitam atsakingam asmeniui;

IV SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO TEISĖS

Darbuotojas turi teisę:

7.1. laisvai pasirinkti mokyklos ūkinės veiklos organizavimo būdus, siekiant efektyvumo, taupumo, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų, mokyklos veiklą ir pavaduotojo ūkio reikalams pareigybės reglamentuojančių dokumentų;

7.2. evakuoti darbuotojus ir mokinius iš patalpų susidarius avarijos grėsmei, stichinės nelaimės, gaisro atveju;

7.3. Vertinti pavaldžių darbuotojų darbą, teikti pasiūlymus dėl jų priėmimo, atleidimo, paskatinimo ar nubaudimo. Siūlyti mokyklos vadovui skatinti darbuotojus už pavyzdingai einamas pareigas, skirti nuobaudas už aplaidžiai atliekamas pareigas, darbo drausmės pažeidimus;

7.4. Reikalauti ir perspėti darbuotojus, netinkamai naudojančius pagrindines darbo priemones ir inventorių, neefektyviai išnaudojančius darbo laiką;

7.5. suderinus su mokyklos vadovu perkelti tiesiogiai pavaldžius darbuotojus (valytojas, darbininką, kiemsargį, sargus, vairuotoją) iš vienos darbo vietos į kitą, atsižvelgiant į sumažėjusį darbuotojų darbo krūvį atliekant tiesiogines pareigas, esant gamybiniam būtinumui.

7.6. Tobulinti savo kvalifikaciją, dirbti saugioje ir sveikoje aplinkoje;

7.7. susipažinti su darbuotojų sveikatos tikrinimo rezultatais;

7.8. žinoti, kokie pavojingi ir kenksmingi veiksniai yra darbo vietoje, apsisaugojimo nuo jų priemones.

V. SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ

Direktoriaus pavaduotojas ūkiui atsako:

8.1. už tvarkingą pastatų, patalpų, pagrindinių priemonių eksploatavimą, jų priežiūrą ir remontą;

8.2. už visą materialųjį medžiaginį ir nemedžiaginį turtą, prekių - materialinių vertybių saugumą, jų tvarkingą laikymą, priėmimą ir išdavimą darbuotojams, išduodamo ir grąžinto turto darbuotojams apskaitą, nurodant išdavimo ir grąžinimo datą, pasirašant abiems pusėms;

8.3. už su mokyklos darbuotojais individualios asmeninės materialinės atsakomybės ir turto panaudos sutarčių sudarymą, jų pateikimą mokyklos vadovui patvirtinti pasikeitus materialiai atsakingam asmeniui, naujai pradėjus dirbti darbuotojui;

8.4. už prekių - materialinių vertybių trūkumą, atsiradusį dėl jo aplaidumo darbe (gedimas, supuvimas, vagystės, avarijos ir kt.);

8.5. už teisingą ir sąžiningą ūkinės veiklos ir aptarnaujančio personalo darbo organizavimo dokumentacijos pildymą;

8.6. už laiku atliktą inventorizaciją, Mokyklos inicijuotus patikrinimu;

8.7. už patikėtos informacijos išsaugojimą;

8.8. už viešųjų pirkimų organizavimą, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo;

8.9. už savo pareigų netinkamą vykdymą direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams atsako Lietuvos Respublikos įstatymų ir vidaus darbo tvarkos taisyklių nustatyta tvarka.

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 834973452
El. paštas:
Adresas: Jonavos r. sav. Ruklos mstl. Laumės g. 8
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.