Direktorius slaugai
Skelbimo nr.: | 96445 | ||
---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-05-22 | ||
Skelbimas galioja iki: | 2024-06-06 (imtinai) | ||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Klaipėdos universiteto ligoninė | ||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |||
Pareigos: | Direktorius slaugai | ||
Pareiginės algos koeficientas: | 6,200,00 | ||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | - | ||
Darbo vieta (miestas): | Klaipėda | ||
Informacija apie įstaigą: | Terminuota darbo sutartis 5 m laikotarpiui, darbo pradžia 2024 m. rugsėjo 10 d. Pareiginė alga 6200 Eur Privaloma pateikti 5 m. darbo patirtį slaugos vadovavimo ar administravimo srityje patvirtinantį dokumentą bei pedagoginio darbo universitete (ne mažiau 3 akademinių metų) patvirtinantį dokumentą. |
||
Pareigybės aprašymas: | |||
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS KLAIPĖDOS UNIVERSITETO LIGONINĖS DIREKTORIAUS SLAUGAI PAREIGINIAI NUOSTATAI I SKYRIUS BENDRIEJI REIKALAVIMAI
II SKYRIUS KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI
5.1. Bendruosius reikalavimus: 5.1.1. turėti aukštąjį universitetinį biomedicinos mokslų studijų srities slaugos krypties išsilavinimo magistro kvalifikacinį laipsnį arba slaugos krypties išsilavinimo bakalauro kvalifikacinį laipsnį ir socialinių mokslų krypties magistro kvalifikacinį laipsnį; 5.1.2. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 5.1.3. turėti ne mažesnę kaip penkių metų darbo patirtį slaugos vadovavimo ar administravimo srityje; 5.1.4. turėti ne mažiau kaip trijų akademinių metų pedagoginio darbo universitete (-uose) patirtis; 5.1.5. privalumas - mokėti užsienio kalbų. 5.2. Specialiuosius reikalavimus: 5.2.1. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą; 5.2.2. išmanyti sveikatos politikos, slaugos politikos, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant ir planuojant veiklą; 5.2.3. žinoti asmens duomenų apsaugos pricipus; 5.2.4. gebėti nustatyti rizikingas slaugos veiklos sritis ir nurodyti būdus, kaip spręsti svarbiausius uždavinius, koordinuoti visą Ligoninės slaugos darbą; 5.2.5. mokėti planuoti, taikyti ir vertinti slaugos priemonių poreikį (rinkti, kaupti ir tvarkyti duomenis, atlikti aprašomąją analizę, vertinti slaugos proceso kokybę įstaigoje, pateikti išvadas ir rekomendacijas) ir mokėti pagrįsti jų poreikį; 5.2.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, kritiškai vertinti duomenis ir rengti išvadas, sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu; 5.2.7. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus; 5.2.8. gebėti priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje, vesti derybas, spręsti konfliktus, deleguoti atsakomybę; 5.2.9. išmanyti profesinės etikos ir darbo protokolo reikalavimus; 5.2.10. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis; 5.2.11. turėti raštvedybos įgūdžius; 5.2.12. turėti nepriekaištingą reputaciją (elgesys ar veikla nepažeidžiant profesinės etikos ir deontologijos normų). III SKYRIUS PAREIGOS IR FUNKCIJOS
6.1. savarankiškai ir Ligoninės generalinio direktoriaus pavedimu, planuoti, organizuoti ir kontroliuoti slaugos procesus Ligoninėje; 6.2. koordinuoti pavaldžių struktūrų veiklą, skirstyti užduotis, užtikrinti savalaikį ir kokybišką jų vykdymą; 6.3. dalyvauti nustatant Ligoninės veiklos strategijos kryptis, užtikrinti nustatytų įstaigos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą ir funkcijų vykdymą; 6.4. dalyvauti Ligoninės veiklos planavime, organizavime, koordinavime; 6.5. analizuoti, koordinuoti bei kontroliuoti slaugos specialistų ir pagalbinio personalo veiklą, teikti Ligoninės generaliniam direktoriui siūlymus dėl slaugos paslaugų kokybės gerinimo, mokslo įrodymais pagrįstos slaugos praktikos įgyvendinimo; 6.6. analizuoti, koordinuoti bei kontroliuoti slaugytojų veiklos rodiklius, žmogiškųjų resursų efektyvų panaudojimą, teikti siūlymus Ligoninės generaliniam direktoriui slaugos paslaugų teikimo efektyvinimui; 6.7. sistemingai analizuoti klinikų/centrų/skyrių veiklos rodiklius ir teikti siūlymus Ligoninės generaliniam direktoriui darbo kokybės ir efektyvumo gerinimui 6.8. dalyvauti rengiant pavaldžių struktūrinių padalinių darbo, atostogų grafikus, darbo laiko apskaitą; 6.9. kontroliuoti bendrą Ligoninės vidaus tvarką, slaugos personalo darbo drausmę ir darbo grafikų laikymąsi, vidaus tvarkos taisyklių ir etikos reikalavimų laikymąsi; 6.10. koordinuoti aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentų slaugos praktikas; 6.11. dalyvauti slaugos paslaugų teikimo ekspertinėje veikloje; 6.12. dalyvauti slaugos specialistų rengimo procese; 6.13. koordinuoti įvairių slaugos personalo ir pacientų apklausų nustatytą atlikimą; 6.14. dalyvauti rengiant ir vykdant asmens sveikatos priežiūros programas ir projektus; 6.15. organizuoti ir koordinuoti darbą komisijose ir kituose tyrimuose susijusiuose su slaugos paslaugų teikimu; 6.16. koordinuoti darbo instrukcijų, tvarkos aprašų, protokolų, algoritmų, skirtų slaugos specialistams, rengimą ir kontroliuoti jų vykdymą Ligoninės skyriuose; 6.17. analizuoti ir kontroliuoti resursų (slaugos ir dezinfekcijos priemonių, medicininės aprangos, skalbinių ir kt.), reikalingų sveikatos priežiūros paslaugoms teikti poreikį bei panaudojimą; dalyvauti priimant sprendimus dėl brangios slaugai skirtos įrangos įsigijimo; 6.18. koordinuoti slaugos paslaugų teikimo kokybę, išorinių ir vidinių auditų bei kontroliuojančių institucijų patikrinimų išvadų slaugos srityje įgyvendinimą; 6.19. analizuoti pacientų, visuomenės atstovų ir organizacijų skundus dėl slaugos paslaugų kokybės. Teikti siūlymus Ligoninės generaliniam direktoriui, būdus kaip šalinti nekokybiškų slaugos paslaugų teikimo priežastis ir gerinti slaugos paslaugų prieinamumą; 6.20. analizuoti neatitiktis ir nepageidaujamus įvykius, susijusius su slaugos procesu, teikti siūlymus Ligoninės generaliniam direktoriui apie taikytinas prevencines priemones; 6.21. organizuoti mokslinę veiklą, konferencijas, seminarus ir kt. slaugos proceso kokybės gerinimui; 6.22. analizuoti slaugos personalo kvalifikacijos kėlimo poreikius; 6.23. teisės aktų nustatyta tvarka teikti ataskaitas, informaciją, rengti reikiamus dokumentus Sveikatos apsaugos ministerijai, teritorinių ligonių kasoms, kitoms institucijoms pagal poreikį; 6.24. laikytis darbo tvarkos taisyklių, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, aplinkosaugos bei higienos norminių aktų reikalavimų; IV SKYRIUS TEISĖS
7.1. į saugias ir nekenksmingas darbo sąlygas; 7.2. gauti darbui reikalingas priemones ir įrangą; 7.3. gauti iš Ligoninės vadovybės ir kitų struktūrinių padalinių darbuotojų reikalingą informaciją ir pasiūlymus kuruojamų sričių klausimais; 7.4. kelti kvalifikaciją, gilinti savo darbe reikalingas žinias ir įgūdžius; 7.5. kelti kvalifikaciją, gilinti savo darbe reikalingas žinias ir įgūdžius; 7.6. atsisakyti vykdyti užduotis ar pavedimus, kurie prieštarauja galiojantiems Lietuvos Respublikos įstatymams ir norminiams aktams; 7.7. turėti kitų teisių, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams, kitiems V SKYRIUS ATSAKOMYBĖ
|
|||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) | ||
Pareigos: | |||
Vardas, Pavardė: | |||
Telefonas: | 846396506 | ||
El. paštas: | gintare.pucinskiene@kulig.lt | ||
Adresas: | Klaipėda, Liepojos g. 41 | ||