Energijos efektyvumo Projektų grupės informacinių technologijų specialistas (neterminuota darbo sutartis pareiginės algos koeficientas nuo 7,2 iki 9,5 (pareiginės algos baziniais dydžiais))

Skelbimo nr.: 60964
Skelbimo data: 2019-10-10
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Pareigos: Energijos efektyvumo Projektų grupės informacinių technologijų specialistas (neterminuota darbo sutartis pareiginės algos koeficientas nuo 7,2 iki 9,5 (pareiginės algos baziniais dydžiais))
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros direktoriaus 2019 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. T1-27 (2019 m. kovo 26 d. įsakymo Nr. T1-44 redakcija)

PROJEKTŲ „ELEKTROS ENERGIJOS IŠ ATSINAUJINANČIŲ IŠTEKLIŲ GAMYBOS ĮRENGINIŲ ĮRENGIMAS NAMŲ ŪKIUOSE“ IR „KATILŲ KEITIMAS NAMŲ ŪKIUOSE” GRUPĖS INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
Nr. EE-KK-3-4

I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Projektų „Elektros energijos iš atsinaujinančių išteklių gamybos įrenginių įrengimas namų ūkiuose“ ir „Katilų keitimas namų ūkiuose“ (toliau – projektai) grupės informacinių technologijų specialistas (toliau – IT specialistas) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.
2. Pareigybės grupė – specialistai.
3. Pareigybės lygis – A2.

II. PASKIRTIS

4. Informacinių technologijų specialisto pareigybė reikalinga siekiant užtikrinti Aplinkos projektų valdymo informacinės sistemos (toliau - APVIS) kūrimo, priežiūros, testavimo, analizės ir plėtros vykdymą.

III. VEIKLOS SRITIS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas specialiojoje srityje – projektų „Elektros energijos iš atsinaujinančių išteklių gamybos įrenginių įrengimas namų ūkiuose“ ir „Katilų keitimas namų ūkiuose“ įgyvendinimas.


IV. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą.
7. Turėti 1 metų darbo patirtį kuriant, administruojant ar plėtojant informacines sistemas.
8. Žinoti informacinių technologijų saugumo užtikrinimo standartus.
9. Turėti informacinių sistemų ar kompiuterinių darbo vietų administravimo žinių.
10. Gerai išmanyti šiuolaikines informacines technologijas, duomenų bazių sudarymo ir funkcionavimo principus.
11. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais aplinkos apsaugą, kitus aplinkosaugos teisinius santykius reglamentuojančius norminius aktus bei viešųjų pirkimų procedūras. Žinoti pagrindinius poveikio aplinkai šaltinius Lietuvoje ir poveikio aplinkai mažinimo sistemų technologinius principus.
12. Sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
13. Mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas.
14. Sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.


V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

15. Atsakingas už APVIS veikimą ir duomenų tvarkymą, yra kompetentingas ir užtikrina pagrindinių su APVIS susijusių veiklų įgyvendinimą:
15.1. APVIS naudotojų teisių administravimą Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūroje (toliau – Agentūra);
15.2. esant poreikiui atlikti APVIS suvedamų duomenų teisingumo patikrą;
15.3. esant poreikiui atlikti ar kontroliuoti APVIS klaidingai suvestų duomenų taisymą bei koregavimą;
15.4. vykdyti nuolatinį Agentūros darbuotojų konsultavimą APVIS naudojimo klausimais, esant poreikiui organizuoti ir vesti vidinius ir išorinius mokymus;
15.5. spręsti Agentūros darbuotojams ir projektų vykdytojams (fiziniams asmenims) kylančius probleminius klausimus, susijusius su APVIS ;
15.6. atlikti Agentūros darbuotojų ir projektų vykdytojų (fizinių asmenų) su APVIS naudojimusi susijusių identifikuotų ų klaidų registravimą APVIS registre, vykdyti užregistruotų klaidų sprendimo būsenos stebėseną, savalaikį papildomos informacijos pateikimą už klaidų sprendimą atsakingų institucijų atstovams bei pateiktų galimų sprendimų patikrinimą;
15.7. dalyvauti rengiant teisės aktų, procesų aprašymų, duomenų formų ir kitus, susijusius su APVIS, projektus, teikti siūlymus dėl jų tobulinimo;
15.8. vykdyti kasdienį projektų vykdytojų (fizinių asmenų), kurie naudojasi APVIS, konsultavimą duomenų pildymo ir naudojimosi APVIS funkcinėmis galimybėmis klausimais, esant poreikiui rengti reikiamą mokymų medžiagą;
15.9. dalyvauti APVIS kūrimo ir tobulinimo veikloje:
15.9.1. esant poreikiui teikti siūlymus dėl APVIS kūrimo ir tobulinimo, taip pat atlikti centralizuotą Agentūros darbuotojų ir suinteresuotų institucijų pateiktos informacijos apie APVIS funkcinių galimybių plėtros poreikius surinkimą ir registravimą;
15.9.2. teikti pastabas dėl su APVIS kūrimu ir tobulinimu susijusios techninės dokumentacijos projektų;
15.9.3. vykdyti sukurtų APVIS funkcinių galimybių testavimą ir testavimo metu pastebėtų atskirų APVIS funkcijų veikimo klaidų registravimą;
15.9.4. organizuoti ir vykdyti Agentūros, atsakingų institucijų ir projektų vykdytojų (fizinių asmenų) APVIS naudotojų mokymus naujų funkcinių galimybių klausimais.
16. vykdo kitus projektų vadovo pavedimus.
17. Siekiant užtikrinti tinkamą priskirtų funkcijų vykdymą, be aukščiau išdėstytų funkcijų, vykdo šias funkcijas:
17.1. bendradarbiauja su kitais Agentūros struktūriniais padaliniais, pagal kompetenciją teikia jiems informaciją;
17.2. pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus bei rengiant atsakymus į juos;
17.3. pagal kompetenciją dalyvauja kitų institucijų organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose, darbo grupių ir komisijų veikloje;
17.4. pagal kompetenciją renka finansams valdyti, stebėsenai, tikrinimui, auditui būtinus duomenis apie projektų įgyvendinimą, užtikrina audito seką, saugo pagal kompetenciją gaunamus ir rengiamus dokumentus, kurie susiję su projektų administravimu ir kurių reikia audito sekai užtikrinti;
17.5. pagal kompetenciją formuoja ir tvarko bylas, ruošia bei nustatyta tvarka perduoda jas archyviniam saugojimui.
18. Siekiant užtikrinti sklandų Agentūros darbą, susijusį su projektų administravimu, vykdo užduotis, numatytas Agentūros direktoriaus patvirtintame Darbo procedūrų apraše.
19. Siekiant tinkamai atlikti paskirtas funkcijas, šias pareigas einantis darbuotojas atsako už pareigybės funkcijų atlikimą kokybiškai ir laiku, laikantis galiojančių teisės aktų bei Darbo procedūrų aprašo.
20. Siekiant palaikyti ir puoselėti profesinės etikos ir elgesio principus Agentūroje bei efektyviai juos taikyti darbinėje veikloje, laikosi Darbo procedūrų apraše nustatytų Darbuotojų elgesio kodekso reikalavimų.


VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

21. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus projektų vadovui.



Susipažinau

(vardas, pavardė)

(parašas)

(data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Adresas: Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius
Telefonas: (8 5) 210 21 84
El. paštas: gitana.sakalauskiene@apva.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.