Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1600 mūsų darbuotojų.
Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:
ERDVINIŲ IS VALDYMO SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę) Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius Savo sukauptą patirtį pritaikysite: - planuojant, organizuojant ir koordinuojant skyriaus veiklą;
- koordinuojant šių valstybės registrų ir kadastrų administravimą, priežiūrą:
- Nekilnojamojo turto kadastro ir jo žemėlapio;
- Nekilnojamojo turto registro posistemių: „Matininkas“, „GeoMatininkas“, Duomenų teikimo apie specialiąsias žemės naudojimo sąlygas (SŽNS) ir jų gavimo priemonės (SŽNS priemonė);
- Adresų registro;
- Miškų valstybės kadastro;
- Regionų geoinformacinės aplinkos paslaugos „REGIA“ (visi kartu toliau vadinami – Erdvinės informacinės sistemos, Erdvinės IS);
- valdant Erdvinių IS pagrindu sukurtas elektronines paslaugas;
- planuojant, koordinuojant Erdvinių IS vystymą, Erdvinių IS paslaugų kūrimą ir tobulinimą;
- analizuojant Erdvinių IS paslaugų gavėjų ir teikėjų poreikius, pasiūlymus, rengiant reikalavimus dėl Erdvinių IS pokyčių įgyvendinimo;
- organizuojant mokymus, ekspertinių konsultacijų teikimą Erdvinių IS paslaugų gavėjams, užtikrinant paslaugų gavėjų paklausimų (skundų) ir nukreiptų prašymų, pareiškimų, nagrinėjimą bei savalaikį atsakymų pateikimą;
- analizuojant ir rengiant teisės aktus, reglamentuojančius Erdvinių IS veiklą, kūrimą, teikiant pasiūlymus dėl jų keitimo ar tobulinimo;
- inicijuojant ir formuojant vienodas metodikas, tvarkos aprašus, procesų aprašus, taisykles, instrukcijas ir kitus dokumentus, reglamentuojančius Erdvinių IS veiklą, paslaugų valdymą;
- formuojant, vykdant ir kontroliuojant Erdvinių IS metinį veiklos sąnaudų ir investicijų biudžetą, piniginių lėšų poreikį Erdvinėms IS tobulinti, užtikrinant efektyvų įmonės biudžeto lėšų, tiesiogiai ar netiesiogiai priskirtų skyriui, panaudojimą;
- formuojant, įgyvendinant ir kontroliuojant skyriaus metinį paslaugų, darbų, prekių pirkimų planą.
Šioje pozicijoje mums svarbu: - aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
- ne mažesnė kaip 2 (dviejų) metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
- ne mažesnė kaip 2 (dviejų) metų darbo patirtis kuruojamoje (-ose) srityje (-se);
- Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- pagrindinių IS kūrimo principų išmanymas;
- gebėjimas analizuoti ir modeliuoti veiklos procesus;
- teisės aktų projektų, reikalavimų IS kūrimui, modernizavimui rengimo patirtis;
- bendrosios geografinių informacinių sistemų (GIS) žinios;
- pagrindinės projektų valdymo žinios;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
- anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
- gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
- atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
- strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti kilusias problemas;
- gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti:
- galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 3 662 Eur su mokesčiais (3 662 – 5 494 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime. Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876. |