FINANSŲ IR STRATEGINIO PLANAVIMO DEPARTAMENTO STRATEGINIO PLANAVIMO IR STEBĖSENOS SKYRIAUS DUOMENŲ ANALIZĖS VADOVAS

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 73740
Skelbimo data: 2021-09-23
Skelbimas galioja iki: 2021-10-07
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: FINANSŲ IR STRATEGINIO PLANAVIMO DEPARTAMENTO STRATEGINIO PLANAVIMO IR STEBĖSENOS SKYRIAUS DUOMENŲ ANALIZĖS VADOVAS
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių) nuo 2 006 EUR iki 3 009 EUR (Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją). Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų po konkurso paskelbimo dienos. Kilus pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo, terminas gali būti pratęstas 5 kalendorinėms dienoms, jeigu pretendentai yra papildomai paklausiami dėl papildomų duomenų pateikimo. Darbo vieta – Vilnius. Telefonas pasiteirauti +370 5 232 9705
Pareigybės aprašymas:
FINANSŲ IR STRATEGINIO PLANAVIMO DEPARTAMENTO
STRATEGINIO PLANAVIMO IR STEBĖSENOS SKYRIAUS DUOMENŲ ANALIZĖS VADOVO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS
PAREIGYBĖ

1. Finansų ir strateginio planavimo departamento Strateginio planavimo ir stebėsenos skyriaus (toliau – skyrius) duomenų analizės vadovo (profesijos kodas – 242214) yra specialistų grupės darbuotojas.
2. Pareigybės lygis (pagal Hay group metodologiją) – 15.

II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
3.2. turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo su specializuotomis duomenų analizės programomis patirties (Power BI arba kitomis);
3.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais transporto sistemos veiklą, valstybės mokesčių politiką, viešuosius pirkimus, viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus, investicinių projektų rengimą ir Kelių direkcijos vidaus tvarką;
3.4. gebėti kurti duomenų analizės įrankius;
3.5. mokėti analizuoti, vertinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti siūlymus;
3.6. gerai išmanyti Dokumentų rengimo ir Elektroninių dokumentų valdymo taisykles, būti susipažinęs su Teisės aktų rengimo rekomendacijomis;
3.7. turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių ir mokėti naudotis interneto naršyklėmis.

III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. kuria duomenų analizės įrankius;
4.2. vykdo rodiklių, numatytų Kelių direkcijos strateginiame veiklos plane, Lietuvos Respublikos susisiekimo plėtros programoje ir kituose kelių priežiūros ir plėtros srities strateginio planavimo dokumentuose nuolatinę analizę, stebėseną ir rengia ataskaitas bei išvadas dėl šių rodiklių vykdymo;
4.3. rengia strateginių planavimo dokumentų rodiklių vykdymo duomenų analizės ataskaitų formatus, naudodamas Finansų valdymo ir apskaitos informacinės sistemos, Kelių turto valdymo informacinės sistemos ir kitų Kelių direkcijos naudojamų informacinių sistemų išteklius;
4.4. teikia siūlymus dėl strateginiuose planuose, programose ir kituose strateginio planavimo dokumentuose numatytų rodiklių tobulinimo;
4.5. vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vadovo ir Kelių direkcijos vadovybės pavedimus ir užduotis.

______________________
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 232 9600
El. paštas: lakd@lakd.lt
Adresas: Vilnius, J. Basanavičiaus g. 36
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.