Finansų ir strateginio planavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60161
Skelbimo data: 2024-07-26
Skelbimas galioja iki: 2024-08-09 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Marijampolės savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Marijampolės savivaldybės administracija
Pareigos: Finansų ir strateginio planavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,05
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1874,67
Darbo vieta (miestas): Marijampolė
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos koeficientas – 1,05 baziniais dydžiais (1874,67 Eur.)
neatskaičius mokesčių.
Papildoma informacija apie konkursą teikiama: tel. +370 343 90 030, el.
paštu: ruta.sulce@marijampole.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
FINANSŲ IR STRATEGINIO PLANAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. pagalba valstybės ar vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims atliekant jiems nustatytas funkcijas, išskyrus vidaus administravimo funkcijas, kaip jos apibrėžtos Viešojo administravimo įstatyme.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Strateginės veiklos planavimo teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. norminių teisės aktų rengimas ir jų įgyvendinimo priežiūra.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
10. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
11. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
15. Dalyvauja pagal kompetenciją darbo grupių, komisijų veikloje.
16. Rengia ar dalyvauja rengiant pagal kompetenciją teisės aktų projektus arba prireikus koordinuoja pagal kompetenciją teisės aktų projektų rengimą.
17. Rengia pagal kompetenciją ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
19. Rengia bei koreguoja savivaldybės strateginį veiklos planą ir su juo susijusius teisės aktus.
20. Dalyvauja rengiant savivaldybės viešojo sektoriaus strategiją bei jos atnaujinimą.
21. Rengia savivaldybės konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinį viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje.
22. Koordinuoja biudžetinių įstaigų apskaitos politikų rengimą.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2. studijų kryptis – finansai (arba).
23.3. studijų kryptis – apskaita (arba).
23.4. studijų kryptis – ekonomika.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

24. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
24.2. organizuotumas - 3 lygis;
24.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
24.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
24.5. komunikacija - 3 lygis.
25. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1. informacijos valdymas - 3 lygis.
26. Profesinė kompetencija:
26.1. veiklos planavimas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Odeta Podolskienė
Telefonas: +37034390030
El. paštas: odeta.podolskiene@marijampole.lt
Adresas: J. Basanavičiaus a. 1, Marijampolės m., LT-68307 Marijampolės sav.
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.