Finansų valdymo ir projektų apskaitos skyriaus vyriausiasis projektų finansininkas (0,5 etato pareigybė)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 96891
Skelbimo data: 2024-06-13
Skelbimas galioja iki: 2024-06-28 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Pareigos: Finansų valdymo ir projektų apskaitos skyriaus vyriausiasis projektų finansininkas (0,5 etato pareigybė)
Pareiginės algos koeficientas: 0,87
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1553,30
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Aplinkos projektų valdymo agentūra nuolat ieško aktyvių, ambicingų, nebijančių iššūkių ir iniciatyvių darbuotojų, kurie, prisidėję prie šaunios mūsų komandos, galėtų kartu augti ir tobulėti. APVA vertinami visi atsakingi, iniciatyvūs darbuotojai, turintys naujų idėjų bei galintys prisidėti prie veiklos tobulinimo. Kuriame žalią, neutralią klimatui Lietuvą. Siekiame, kad Lietuvos gatvėse būtų mažiau taršių automobilių, daugėtų elektromobilių, dviračių, vis daugiau elektros energijos gamintų saulė ir vėjas, o atnaujinti pastatai naudotų mažiau energijos. Prisijunk – tapk draugiškiausios aplinkai komandos dalimi!

APVA siūlo galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu, galimybę tobulėti ir prisidėti prie žalių idėjų įgyvendinimo, papildomą sveikatos draudimą. Sudaroma neterminuota darbo sutartis, su 3 mėnesių išbandymo laikotarpiu. Pareigybei nustatytas pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 0,87 iki 1,31. Mėnesinis atlygis siekia nuo 1554 Eur iki 2339 Eur (prieš mokesčius). Pareigybė yra 0,5 etato.

Daugiau informacijos https://apva.lrv.lt/lt/karjera/,
Žmogiškųjų išteklių valdymo ir kultūros formavimo skyriaus ekspertė
Jovita Giedraitienė tel. 8 602 84 878 el. p. jovita.giedraitiene@apva.lt

Informuojame, kad kandidatuodami į pareigas Jūs pateikiate savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome Jūsų asmens duomenis, galite internetinės svetainės https://apva.lrv.lt skiltyje Asmens duomenų apsauga bei privatumo pranešime.
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros direktoriaus 2023 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. T1-466

FINANSŲ VALDYMO IR PROJEKTŲ APSKAITOS SKYRIAUS

VYRIAUSIOJO PROJEKTŲ FINANSININKO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS Nr. FVPA-3-3

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros (toliau – Agentūra) Finansų valdymo ir projektų apskaitos skyriaus (toliau – Skyrius) projektų finansininkasyra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.

2. Pareigybės grupė – specialistai.

3.Pareigybės lygis – A2.

4. Pareigybės paskirtis –projektų finansininko pareigybė reikalinga vesti projektų buhalterinę apskaitą, užtikrinti projektų biudžeto valdymą ir savalaikę finansų kontrolę administruojant ir įgyvendinant aplinkosaugos projektus, finansuojamus Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinės pažangos lėšomis, nacionalinių programų lėšomis ir kitomis finansinės paramos lėšomis.

5. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus grupės vadovui, koordinuojančiam projektų apskaitą.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

6.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

6.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį ekonomikos, apskaitos, finansų, audito, bankininkystės ar mokesčių srityje;

6.4. būti susipažinusiam su būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais, reglamentuojančiais ES ir kitos finansinės paramos administravimą;

6.5. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;

6.6. mokėti naudotis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei ES institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis paieškos sistemomis ir registrais;

6.7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

6.8. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

6.9. sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

7.1. efektyviai dalyvauja atliekant ES ir (arba) LR lėšų panaudojimo finansinę kontrolę;

7.2. dalyvauja pasiruošimo ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių administravimui ir vykdymui procesuose;

7.3. dalyvauja skleidžiant informaciją apie ES ir (arba) LR finansuojamas programas ir priemones;

7.4 dalyvauja kitų institucijų teikiamų su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių įgyvendinimu susijusių teisės aktų projektų derinime, teikiant siūlymus dėl jų keitimo ir tobulinimo;

7.5. teikia pasiūlymus ir dalyvauja atnaujinant įvairius ES ir (arba) LR lėšomis finansuojamų programų, priemonių bei projektų įgyvendinimo veiklą reglamentuojančius Agentūros dokumentus;

7.6. pagal poreikį dalyvauja tikrinant pasirašomas projektųsutartis ir jų keitimus;

7.7. dalyvauja tikrinant deklaruojamų išlaidų tinkamumą bei teikia informaciją apie patvirtintas tinkamas bei netinkamas finansuoti projekto lėšas;

7.8. rengia bei perduoda į FABIS paraiškas NBFC, pagal poreikį ruošia ataskaitas ir kitus dokumentus;

7.9. vykdo netinkamų finansuoti išlaidų ir (ar) kitų reikalaujamų pagal teisės aktus grąžinti lėšų grąžinimą;

7.10 dalyvauja atliekant projektų patikras vietoje;

7.11. dalyvauja tikrinat pažeidimo tyrimo finansinę dalį;

7.12. teikia konsultacijas projektų vykdytojams, susijusias su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių finansinės dalies reikalavimais;

7.13. ruošia ir teikia metodinę pagalbą ir konsultacijas projektų vadovams ir skyriaus darbuotojams;

7.14. atlieka paskirtas horizontaliąsias padalinio ir (arba) ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių funkcijas;

7.15. dalyvauja priskirtų projektų audituose;

7.16. veda mokymus projektų vykdytojams, susijusius su ES ir (arba) LR finansuojamų programų ir priemonių finansinės dalies reikalavimais;

7.17. nuolat suveda reikalingą informaciją į atitinkamą informacinę sistemą ar duomenų bazes;

7.18. palaiko konstruktyvius dalykinius santykius su projektų vykdytojais ir kitais subjektais, užtikrinant sklandžią ES ir (arba) LR lėšomis finansuojamų projektų įgyvendinimo eigą;

7.19. palaiko konstruktyvų bendradarbiavimą ir komunikaciją su kitais Agentūros padaliniais;

7.20. rengia reikiamas ataskaitas, teikia atitinkamą informaciją ir dokumentus;

7.21. prireikus pavaduoja tiesioginį vadovą ar kitus Skyriaus grupės darbuotojus;

7.22.vykdo tinkamą dokumentų, bylų tvarkymą ir saugojimą, jų perdavimą į archyvą Agentūros nustatyta tvarka;

7.23. vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, ne nuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekiami Skyriaus ar Agentūros veiklos tikslai.

Susipažinau ir sutinku:

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8~5) 272 57 58
El. paštas: apva@apva.lt
Adresas: Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.