Ketvirtadienis, lapkričio 21 d.

Gimnazijos skyriaus vedėjas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 100871
Skelbimo data: 2024-11-19
Skelbimas galioja iki: 2024-12-03 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Panevėžio mokymo centras
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Gimnazijos skyriaus vedėjas
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Panevėžys
Informacija apie įstaigą: Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas: 1,7082-1,8765, nustatomas vadovaujantis LR valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu.
Pareigybės aprašymas:

PANEVĖŽIO MOKYMO CENTRO

GIMNAZIJOS SKYRIAUS VEDĖJO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

1.Pareigybės pavadinimas

Gimnazijos skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjas

2.Pareigybės lygis

A2

3.Vidinis pareigybės lygis

7

4.Pareigybės grupė

Ugdymą organizuojančių skyrių vedėjai

5.Tiesioginis vadovas

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

6.Pavaldūs skyriai ir/ar pareigybės

Skyriaus mokytojas, vyr. mokytojas, mokytojas metodininkas, mokytojas ekspertas, Skyriaus administratorius.

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI, KURIUOS TURI ATITIKTI ŠIAS PAREIGAS EINANTIS DARBUOTOJAS

7.Išsilavinimas, profesinė kvalifikacija

7.1. Ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis ar jam lygiavertis:

7.1.1. Edukologijos mokslo krypties ar jam prilygstantis išsilavinimas su magistro kvalifikaciniu laipsniu ir ne mažiau, kaip 2 metų pedagoginio darbo stažas;

7.1.2. arba išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ir ne mažiau, kaip 5 metų pedagoginio darbo stažas;

7.2. pedagogo kvalifikacija.

8.Patirtis, būtina funkcijoms vykdyti

8.1. ne mažesnė, kaip 2 metų darbo patirtis su Skyriaus funkcijomis susijusiose srityse;

8.2. ne mažesnė kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtis švietimo įstaigoje.

9.Žinios ir gebėjimai, būtini funkcijoms vykdyti:

9.1. būti susipažinusiam su vadybos teorijomis, turėti vadybos pagrindų žinių, gebėti jas taikyti savo veikloje;

9.2. būti susipažinusiam su darbuotojų saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos, sanitarijos ir higienos reikalavimais;

9.3. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas;

9.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu bei kitomis informacinėmis ir elektroninių ryšių technikos priemonėmis;

9.5. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktais nustatytų valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus;

9.6. mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei B1 lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą);

9.7. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją taikyti savo darbe švietimą, administravimą, dokumentų valdymą, darbo santykius, Skyriuje įgyvendinamų programas ir procesus reglamentuojančius teisės aktus;

9.8. išmanyti ugdymo planų ir programų parengimo metodiką bei gebėti atlikti mokytojų darbo krūvio skaičiavimą;

9.9. žinoti šiuolaikinės pedagogikos, psichologijos pagrindus, gebėti juos taikyti savo veikloje;

9.10. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, valdyti informaciją ir rengti išvadas, planuoti skyriaus veiklą, vertinti, analizuoti ugdymo procesą, teikti išvadas ir siūlymus darbui tobulinti;

9.11. teisės aktais nustatyta tvarka būti pasitikrinus sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę

9.12. turėti privalomųjų higienos įgūdžių mokymų pažymėjimą;

9.13. gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus bendruomenės narių santykius;

9.14. gebėti greitai orientuotis įvairiose situacijose, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus;

9.15. savo veiklą grįsti teisingumo, įstatymo viršenybės, objektyvumo, tarnybinio bendradarbiavimo ir kitais demokratinio administravimo principais;

9.16. žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos ir valdymo taisyklių reikalavimus;

9.17. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip tai reglamentuota Lietuvos Respublikos švietimo bei Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymuose.

III SKYRIUS

DARBUOTOJO FUNKCIJOS

10. Darbuotojas vykdo šias funkcijas:

10.1. formuoja Skyriaus tikslus, rengia Skyriaus nuostatus, planuoja ir organizuoja skyriaus darbą;

10.2. dalyvauja rengiant Panevėžio mokymo centro (toliau – Įstaiga) strateginį, metinės veiklos ir Skyriuje vykdomų socialinių įgūdžių, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų įgyvendinimo planus, Įstaigos įstatus, darbo tvarkos taisykles ir kitus, Įstaigos veiklą reglamentuojančius dokumentus;

10.3. Įstaigoje nustatyta tvarka rengia Skyriaus veiklos planus, teikia juos derinimui ir tvirtinimui;

10.4. rengia Skyriaus veiklą reglamentuojančius dokumentus, veiklos aprašus, Įstaigos direktoriaus įsakymų projektus;

10.5. analizuoja Skyriaus veiklą ir teikia siūlymus dėl veiklos efektyvumo didinimo, materialinės bazės gerinimo, Skyriaus plėtotės ir kt.;

10.6. atlieka su Skyriumi susijusių parengtų ir įgyvendinamų vidaus dokumentų vykdymo kontrolę;

10.7. teikia vidaus teisės aktuose nustatytas su Skyriaus veikla susijusias ataskaitas, atlieka veiklos savianalizę, direktoriaus ir/ar direktoriaus pavaduotojo ugdymui pavedimu rengia ir teikia informaciją ir ataskaitas išorės institucijoms;

10.8. vadovaudamasis teisės aktais rengia Skyriaus mokytojų metines tarifikacijas (paskirsto mokomuosius dalykus, pedagoginio darbo krūvį, rengia detalų darbo krūvio išdėstymą, apskaičiuoja etato dydį) ir nustatyta forma teikia visą informaciją direktoriaus pavaduotojui ugdymui ir finansų vadovui;

10.9. dalyvauja darbo grupių, komisijų, kolektyvinių valdymo organų veikloje pagal poreikį ir kompetenciją;

10.10. dalyvauja Vaiko gerovės komisijos veiklose;

10.11. vadovauja Skyriaus mokytojų veiklai, stebi bei analizuoja ir kontroliuoja jų darbą, inicijuoja naujausių ugdymo ir mokymo metodų taikymą, teikia jiems metodinę pagalbą ir aktualią informaciją, pasiūlymus dėl jų kvalifikacijos tobulinimo, organizuoja Skyriaus mokytojų metodinę veiklą;

10.12. teikia pagalbą Skyriaus mokytojams rengiantis atestacijai ar turimai kvalifikacinei kategorijai pasitvirtinti, motyvuoja juos savarankiškam profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui ir atestavimuisi;

10.13. konsultuoja mokytojus, rengiant socialinių įgūdžių programas;

10.14. vykdo Skyriaus darbuotojų periodinį instruktavimą darbo vietoje;

10.15. vykdo instruktažų mokiniams organizavimo kontrolę;

10.16. planuoja, organizuoja ir kontroliuoja mokinių testavimą, kompetencijos ir žinių patikrinimą, su ugdymu susijusius tyrimus bei vertina rezultatus;

10.17. teikia duomenis apie mokinių pusmečių rezultatus ir egzaminų pasirinkimus Skyriaus administratoriui, dirbančiam su mokinių registru;

10.18. administruoja ir analizuoja pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimus, įskaitas, brandos egzaminus;

10.19. Švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka teikia informaciją Nacionaliniam egzaminų centrui KELTO sistemoje;

10.20. analizuoja Skyriaus mokinių pažangumo ir lankomumo duomenis bei planuoja pažangumo ir lankomumo gerinimo priemones, vykdo lankomumo kontrolę, neatidėliotinai sprendžia mokinių lankomumo problemas;

10.21. vykdo Skyriaus mokinių mokymosi krūvių bei mokiniams skiriamų namų darbų apimties kontrolę;

10.22. organizuoja mokytojų darbą su specialiųjų poreikių mokiniais;

10.23. esant reikalui, organizuoja mokinių mokymą namuose arba nuotoliniu būdu;

10.24. rengia savarankiško mokymosi sutartis ir jų priedus;

10.25. inicijuoja ir organizuoja mokytojų, klasių/grupių auklėtojų (vadovų), pagalbos mokiniui specialistų bendradarbiavimą;

10.26. bendradarbiauja su mokytojais, būrelių vadovais, pagalbos mokiniui specialistais dėl prevencinių ir kitų programų integravimo į mokymo/ugdymo turinį;

10.27. rengia Skyriaus metinius viešųjų pirkimų planus ir teikia juos už viešųjų pirkimų planavimą Įstaigoje atsakingam darbuotojui (viešųjų pirkimų specialistui);

10.28. rengia paraiškas viešiesiems pirkimams dėl mokymui ir/ar ugdymui reikalingų priemonių, vadovėlių ir literatūros įsigijimo, Skyriaus darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo, jas teikia viešųjų pirkimų organizatoriui;

10.29. koordinuoja Skyriaus mokinių ir mokytojų dalyvavimą su ugdymo ir/ar mokymo procesu susijusiuose renginiuose, kuriuos rengia ne Įstaiga;

10.30. derina Skyriaus mokytojų ilgalaikius planus, kitų skyriaus darbuotojų metinius veiklos planus, atlieką jų vykdymo kontrolę, metinį Skyriaus darbuotojų veiklos vertinimą;

10.31. aptaręs su Skyriaus mokytojais, rengia mokymo/ugdymo planus ir teikia direktoriaus pavaduotojui ugdymui suderinimui;

10.32. konsultuoja mokinius sudarant individualius ugdymo(si) planus;

10.33. organizuoja ir koordinuoja Skyriaus mokytojų darbo laiko planavimą ir kontrolę, derina Skyriaus mokytojų darbo grafiką, rengia Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį, veda darbo laiko apskaitą, užtikrina Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščiuose pateiktos informacijos teisingumą;

10.34. sudaro ir/arba suderina Skyriuje vykdomų socialinių įgūdžių, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų pamokų tvarkaraščius;

10.35. vadovaudamasis Elektroninio dienyno nuostatais, tikrina Skyriaus mokytojų e. dienyno pildymą, užtikrina, kad jame laiku ir teisingai būtų užpildyta informacija apie mokinių mokymosi pusmečio ir metinius rezultatus, reikalinga stipendijų skyrimui;

10.36. koordinuoja mokymo sutarčių rengimo, pakeitimo ar nutraukimo eigą;

10.37. koordinuoja Skyriaus dokumentacijos, mokinių asmens bylų formavimą, kaupimą ir sisteminimą su tuo susijusią informaciją;

10.38. vykdo Skyriuje naudojamų mokymo/ugdymo priemonių ir įrangos priežiūrą, kontroliuoja jų naudojimą pagal paskirtį, planuoja medžiagų ir žaliavų poreikį mokymui/ugdymui, organizuoja jų pirkimą, vykdo tikslingo panaudojimo kontrolę;

10.39. kontroliuoja mokymo kabinetų būklę bei jų įrangos tinkamumą ir atitikimą mokymo/ugdymo proceso poreikiams, bei derina su pavaduotoju infrastruktūrai jų atnaujinimą (papildymą). Užtikrina, kad mokymo/ugdymo procesas būtų vykdomas saugioje aplinkoje. Pastebėjus sugadintą, netinkamą naudoti, pavojų asmenų saugumui keliančią įrangą apie tai nedelsiant informuoja direktoriaus pavaduotoją infrastruktūrai;

10.40. teikia pasiūlymus vadovybei Skyriaus veiklos rinkodaros klausimais ir ją vykdo;

10.41. nuolat rūpinasi Skyriaus naujų mokymo grupių komplektavimu, dalyvauja mokinių priėmimo komisijoje;

10.42. susipažįsta su naujausia informacija, teisės aktais, įsakymais, susijusiais su Skyriuje įgyvendinamų programų tvarka, juos vykdo ir supažindina pavaldžius darbuotojus;

10.43. kasmet, per pirmą einamųjų metų ketvirtį parengia ir tvirtina veiksmų planą Skyriuje vykdomų socialinių įgūdžių, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų įgyvendinimo procesui tobulinti;

10.44.

10.45. organizuoja ugdymą pagal iš anksto parengtus pamokų tvarkaraščius;

10.46. užtikrina, kad kiekvienas Skyriaus mokytojas savo darbe vadovautųsi teisės aktais bei vidaus dokumentais reglamentuojančiais mokymo/ugdymo proceso organizavimą;

10.47. užtikrina tinkamą ugdymo kokybę, taikant pedagoginius ir metodinius pagrindus;

10.48. vieną kartą per mėnesį vykdo ugdymo rezultatų aptarimą kartu su Skyriaus darbuotojais;

10.49. kontroliuoja, kad Skyriaus veikloje naudojami darbo įrankiai, apsauginės priemonės būtų tvarkingos ir tinkamai naudojamos;

10.50. dalyvauja atliekant metines Skyriuje eksploatuojamo turto inventorizacijas;

10.51. bendradarbiauja su kitais skyriais, Įstaigos savivaldos grupėmis, mokinių tėvais, kitais bendruomenės nariais;

10.52. organizuoja ir kontroliuoja mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pedagoginį švietimą ir individualų konsultavimą bei informavimą apie mokinių pasiekimus ir pažangą;

10.53. organizuoja ir prižiūri tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą apie mokinių pasiekimus;

10.54. suderinęs su direktoriumi ir/ar direktoriaus pavaduotoju ugdymui bendrauja ir bendradarbiauja su kitomis švietimo įstaigomis, darbdaviais bei kitais socialiniais partneriais;

10.55. suderinęs su direktoriumi ir/ar direktoriaus pavaduotoju ugdymui organizuoja renginius, paskaitas, seminarus, mokymus ir kt. visuomenei;

10.56. inicijuoja ir suderinęs su direktoriumi ir/ar direktoriaus pavaduotoju ugdymui organizuoja mokinių dalyvavimą konkursuose, olimpiadose ir kituose renginiuose;

10.57. nuolat gilina žinias, kelia profesinę kvalifikaciją rengiamuose kursuose ir seminaruose, užsiima savišvieta;

10.58. atsako už jam darbo funkcijoms vykdyti perduoto įstaigos turto saugumą, naudojimą pagal paskirtį, dalyvauja inventorizuojant jo atsakomybei priskirtą Įstaigos turtą;

10.59. atlieka (vykdo) Įstaigos finansų ir vidaus kontrolę reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytas šiai pareigybei priskirtas funkcijas;

10.60. formuoja, registruoja, saugo atsakomybėje esančias bylas pagal dokumentacijos planą, užtikrina bylų perdavimą į Įstaigos archyvą nustatyta tvarka;

10.61. vadovaujasi Įstaigos vidaus teisės aktais patvirtintomis tvarkomis ir taisyklėmis;

10.62. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Įstaigos direktoriaus ir/ar direktoriaus pavaduotojų pavedimus, susijusius su Įstaigos ar Skyriaus veiklos tikslo siekimu.

IV SKYRIUS

DARBUOTOJO TEISĖS IR PAREIGOS

11. Įgaliojimas pasirašyti

Darbuotojas Įstaigos vardu santykiuose su trečiaisiais asmenimis turi teisę pasirašyti dokumentus, tačiau tik turėdamas rašytinį nustatyta tvarka išduotą įgaliojimą.

12. Pavadavimas

Įstaigoje nustatyta tvarka vaduoja kito mokymo skyriaus vedėją ir direktoriaus pavaduotoją ugdymui jiems nesant;

13. Kontaktai su trečiaisiais asmenimis

Darbuotojas tiesioginio vadovo pavedimu ar leidimu turi teisę Įstaigos vardu, laikydamasis nustatytos darbo tvarkos, kontaktuoti su trečiaisiais asmenimis jo kompetencijai priskirtais klausimais, tačiau nesukurdamas prievolių Įstaigai ir jų nekeisdamas.

14. Darbuotojas turi teises:

14.1. naudotis visa Įstaigos, jam pavaldžių ir atskaitingų viešųjų juridinių asmenų sukaupta informacija, reikalinga funkcijoms atlikti;

14.2. turėti savo pareigoms vykdyti būtinas darbo sąlygas bei technines priemones;

14.3. darbo tikslais naudotis Įstaigos įranga, medžiagomis ir apsauginėmis priemonėmis;

14.4. nustatyta tvarka kelti savo kvalifikaciją;

14.5. atsisakyti atlikti užduotis ar pavedimus, prieštaraujančius Lietuvos Respublikos teisės aktams;

14.6. naudotis kitomis įstatymų nustatytomis teisėmis.

  1. 15. Darbuotojas turi pareigas:

15.1. būti objektyviu ir nešališku;

15.2. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos teisės aktų ir Įstaigos vidaus teisės aktų nuostatomis;

15.3. saugoti ir neatskleisti Įstaigos konfidencialios informacijos, sužinotos einant pareigas, išskyrus įstatymų numatytus atvejus;

15.4. eidamas pareigas vengti viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto;

15.5. Įstaigos turtą (ilgalaikį turtą, ūkinį inventorių, atsargas ir kt.) naudoti griežtai pagal paskirtį – su Įstaigos veiklomis ir darbuotojo atsakomybės sritimi susijusioms funkcijoms vykdyti, saugoti darbuotojui patikėtą ir kitą Įstaigos turtą nuo sugadinimo, sunaikinimo, neteisėto naudojimo, grobstymo ar pasisavinimo. Nedelsiant informuoti tiesioginį vadovą, jam nesant – finansų vadovą ar direktorių, apie bet kokius pastebėtus Įstaigos turto neracionalaus, neteisėto naudojimo ar grobstymo atvejus, imtis visų įmanomų priemonių Įstaigos turtui apsaugoti.

V SKYRIUS

DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ

  1. 16. Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka darbuotojas atsako už:

16.1. funkcijų, numatytų šiame pareigybės aprašyme, netinkamą vykdymą ar nevykdymą, pagal galiojantį Lietuvos Respublikos darbo kodeksą;

16.2. Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų valstybės valdymo institucijų norminių aktų, Įstaigos vidaus teisės aktų nesilaikymą, vykdant savo pareigas;

16.3. savo teisių ir įgaliojimų viršijimą;

16.4. darbo tvarkos taisyklių pažeidimus;

16.5. Įstaigos konfidencialios informacijos atskleidimą, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant Panevėžio mokymo centre;

16.6. Įstaigai padarytą turtinę ir / ar neturtinę žalą;

16.7. darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkos apsaugos ir gaisrinės saugos reikalavimų pažeidimus;

16.8. profesinės etikos principų pažeidimus;

16.9. jam darbo funkcijoms vykdyti perduoto įstaigos turto saugumą, naudojimą pagal paskirtį;

16.10. priskirtos dokumentacijos ir kitos informacijos netinkamą saugumą, kaupimą.

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Panevėžys, J. Basanavičiaus g. 23A
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.