I nepriemokų išieškojimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60263
Skelbimo data: 2024-08-06
Skelbimas galioja iki: 2024-08-21 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: I nepriemokų išieškojimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,03
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1838,96
Darbo vieta (miestas): Marijampolė
Informacija apie įstaigą: Dėmesingas, efektyvus ir tikslus mokesčių administravimas visuomenei ir valstybei su profesionalia komanda, pasirengusia vis naujiems iššūkiams, tai mūsų lūkestis!
Darbuotojui taikomas 3 mėn. laikotarpis.
Mielai atsakysime į iškilusius klausimus tel.. 8 5 2687948, el. paštas: zivile.mikailioniene@vmi.lt.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS
NEPRIEMOKŲ ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO
I NEPRIEMOKŲ IŠIEŠKOJIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Mokestinių nepriemokų ir kitų mokėtinų sumų išieškojimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Mokestinių prievolių vykdymo kontrolė.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
10. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
11. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
12. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
13. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
14. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
15. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
18. Vykdo nepriemokos išieškojimo bei išieškojimo užtikrinimo priemonių administravimo procedūras, taip pat administruoja užsienio kompetentingų institucijų išduotus vykdomuosius dokumentus..
19. Rengia išvadas bei sprendimų dėl nepriemokos pripažinimo beviltiška projektus, revizuoja beviltiškas nepriemokas, nagrinėja nepriemokas suėjus išieškojimo senaties terminui ir vizuoja sprendimų dėl nepriemokos pasibaigimo projektus..
20. Vertina mokesčių mokėtojų mokumą ir nustačius, kad mokėtojas yra nemokus ar radus mokesčių įstatymų pažeidimų požymių, surinktą medžiagą perduoda Bankroto ir restruktūrizavimo skyriui ar teisėsaugos institucijoms..
21. Atliekant mokesčių mokėtojų operatyvius patikrinimus ar nagrinėjant mokesčių mokėtojų prašymus, vertinant jų finansinę būklę, atsiskaitymo su biudžetu galimybes ir lėšų panaudojimą, nustačius administracinį nusižengimą surašo administracinio nusižengimo protokolą..
22. Nagrinėja mokesčių mokėtojų prašymus, susijusius su nepriemokos išieškojimu bei jos užtikrinimu, rengia atsakymus, paaiškinimus ir išvadas, taip pat rengia atsakymus į kitų padalinių pateiktus paklausimus..
23. Pagal Departamento skyriaus kompetenciją dalyvauja informacinių sistemų programinių priemonių kūrimo darbe, kūrimo etapų bandymuose bei peržiūrose, teikia pastabas bei pasiūlymus, susijusius su informacinių sistemų tolesne plėtra..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
24.3. studijų kryptis – finansai (arba);
24.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
24.5. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
24.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.7. darbo patirties sritis – mokesčių administravimas;
24.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

25. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
25.2. organizuotumas - 3 lygis;
25.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
25.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
25.5. komunikacija - 3 lygis.
26. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
26.1. informacijos valdymas - 3 lygis;
26.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Aistė Viškelytė
Telefonas: +37052196820
El. paštas: aiste.viskelyte@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.