II Klientų aptarnavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (darbo vieta - Pasvalyje) (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 65075
Skelbimo data: 2025-11-28
Skelbimas galioja iki: 2025-12-12 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos Panevėžio skyrius
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: II Klientų aptarnavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (darbo vieta - Pasvalyje) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1785,40
Darbo vieta (miestas): Pasvalys
Informacija apie įstaigą: Esame viena didžiausių valstybinių institucijų Lietuvoje, kurioje kiekvienas darbuotojas prisideda prie kilnios organizacijos misijos – kurti socialinį saugumą visą žmogaus gyvenimą. Dirbame tam, kad kiekvienas Lietuvos gyventojas jaustųsi užtikrintas dėl savo ateities, tad į priekį keliaujame su vizija – būti drąsia, kompetentinga, iniciatyvia organizacija, kuriančia didžiausią vertę kiekvienam. Tikime, kad sėkmė kyla iš stiprių pamatinių vertybių, kurios Sodroje yra: išmanau, drįstu ir bendradarbiauju. Ieškome bendražygio, kuris ne tik supranta šių vertybių svarbą, bet ir natūraliai jas įkūnija savo darbe bei kasdienybėje.

Siūlome:
- darbo užmokestį nuo 1785 eur iki 2448 eur (neatskaičius mokesčių), kurį sudaro pareiginė alga (apskaičiuojama taikant koeficientą) ir priedas už tarnybos Lietuvos valstybei stažą (po 1 proc. už kiekvienus tarnybos metus);
Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientų intervalas nuo 0,83 iki 1,37.
- jei esi nepasiruošęs savarankiškai vykdyti funkcijas visa būtina apimtimi, Tavo darbo užmokestis galėtų būti nuo 1785 iki 2000 eurų, o pareiginės algos koeficientų intervalas - nuo 0,83 iki 1,12, o greičiau perprasti darbą tau padės kolega mentorius;
- apmokamą laisvą nuo darbo laiką (iki 2 darbo dienų per mėnesį) nuvykti į gydymo įstaigą ar valstybės ir savivaldybės įstaigą;
- apmokamą kvalifikacijos kėlimą;
- bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS PANEVĖŽIO SKYRIAUS
II KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus patarėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Įstaigos klientų aptarnavimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
8. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
9. Priima ir aptarnauja asmenis.
10. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
11. Nagrinėja asmenų prašymus ir kitus dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo, veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
12. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų susijusiais klausimais.
13. Patarėjui pavedus pavaduoja nesantį specialistą kitoje teritorijoje.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

14. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
14.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
14.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
14.4. studijų kryptis – ekonomika (arba);
14.5. studijų kryptis – komunikacija (arba);
arba:
14.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.7. darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
14.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;
arba:
14.9. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.10. darbo patirties sritis – viešojo administravimo srityje;
14.11. darbo patirtis srityje – 1 metai;
arba:
14.12. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
14.13. darbo patirties sritis – socialinio darbo patirtis;
14.14. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

15. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
15.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
15.2. organizuotumas - 3 lygis;
15.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
15.4. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
15.5. komunikacija - 4 lygis.
16. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
16.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
16.2. konfliktų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Saulius Tijūšas
Telefonas: +37067285163
El. paštas: saulius.tijusas@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.