II Nepensinių išmokų skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 58739
Skelbimo data: 2024-03-28
Skelbimas galioja iki: 2024-04-12 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos Panevėžio skyrius
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: II Nepensinių išmokų skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,83
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1481,88
Darbo vieta (miestas): Šiauliai
Informacija apie įstaigą: Siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo pareigas, priimtam į šias pareigas asmeniui bus nustatytas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientų intervalas nuo 0,83 iki 1,12.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS PANEVĖŽIO SKYRIAUS
II NEPENSINIŲ IŠMOKŲ SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių sprendimų priėmimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Nepensinių išmokų skyrimo tikrinimas ir skyrimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
11. Tikrina su ligos, profesinės reabilitacijos, motinystės, tėvystės ir vaiko priežiūros išmokų skyrimu ir mokėjimu susijusių dokumentų (jų projektų) teisėtumą, pagrįstumą ir teisingumą, priima su šiomis išmokomis susijusius sprendimus.
12. Rengia su socialinio draudimo išmokų ir žalos atlyginimo dėl nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų bei kitų nepensinių išmokų apskaičiavimu, skyrimu ir mokėjimu susijusių dokumentų projektus.
13. Rengia dokumentų dėl nelaimingų atsitikimų darbe (tarnyboje) ir profesinių ligų pripažinimo (ne)draudžiamaisiais įvykiais projektus.
14. Rengia dokumentus dėl regreso teisės įgyvendinimo, dokumentų projektus dėl išmokų permokų nustatymo ir išieškojimo, pavedus kontroliuoja permokų išieškojimą.
15. Aiškinasi neišmokėtų (grįžusių) išmokų priežastis, rengia dokumentus dėl šių sumų pakartotinio pervedimo, informacinius raštus, kontroliuoja neišmokėtų (grįžusių) išmokų pakartotinio išmokėjimo teisingumą.
16. Pildo Europos Tarybos reglamentuose nustatytais atvejais šių reglamentų taikymui reikalingus dokumentus.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
17.3. studijų kryptis – teisė (arba);
17.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
17.5. studijų kryptis – apskaita (arba);
arba:
17.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.7. darbo patirties sritis – socialinės apsaugos ir darbo srities patirtis;
17.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

18. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
18.2. organizuotumas - 3 lygis;
18.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
18.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
18.5. komunikacija - 3 lygis.
19. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. informacijos valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Gražina Čekolytė
Telefonas: +37052196830; +37067286453
El. paštas: grazina.cekolyte@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.