Šeštadienis, gruodžio 21 d.

Įmonių politikos departamento Įmonių valdymo skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60192
Skelbimo data: 2024-07-31
Skelbimas galioja iki: 2024-08-14 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija
Pareigos: Įmonių politikos departamento Įmonių valdymo skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,15
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2053,21
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Darbo užmokestis kartu su priedu už tarnybos Lietuvos valstybei stažą (neatskaičius mokesčių) nuo 2057 iki 3085 Eur

Laimėjimo atveju tikslus darbo užmokestis bus nustatytas atsižvelgiant į Jūsų turimas kompetencijas, profesinę patirtį ir turimą tarnybos Lietuvos valstybei stažą

Taikomas 3 mėn. išbandymo laikotarpis

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija siūlo:

• sveikatos draudimą su galimybe pasirinkti sveikatinimo programą
• nemokamą automobilių parkavimą
• lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti nuotoliniu būdu
• mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais
• galimybę išvykti į sveikatos priežiūros, valstybės ar savivaldybės instituciją ar įstaigą (iki 1 darbo dienos per mėnesį)
• terasą, poilsio kambarį, akustinius darbo kambarius
• galimybę kelti kvalifikaciją ir karjeros galimybes
• darbuotojų įsitraukimo skatinimą, organizuojant bendrus mokymus skirtingomis temomis
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
LIETUVOS RESPUBLIKOS EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTERIJOS
ĮMONIŲ POLITIKOS DEPARTAMENTO
ĮMONIŲ VALDYMO SKYRIAUS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinis reglamentavimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimas valstybės įmonėse.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimas valstybės valdomose bendrovėse.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
11. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
13. Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną.
14. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
15. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
16. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
17. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
18. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
19. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
20. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
21. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
22. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
24. Organizuoja ir vykdo darbus, susijusius su valstybės turtinių ir neturtinių teisių ir pareigų įgyvendinimu valstybės valdomose įmonėse.
25. Organizuoja ir vykdo darbus, susijusius su valstybės valdomų įmonių priežiūra bei valstybės valdomų įmonių valdysenos koordinavimu.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
26.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
26.3. studijų kryptis – teisė;
arba:
26.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.5. darbo patirties sritis – teisinio darbo patirtis;
26.6. darbo patirtis srityje – 2 metai;
arba:
26.7. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.8. darbo patirties sritis – viešojo administravimo srityje;
26.9. darbo patirtis srityje – 2 metai;
27. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
27.1. anglų (B2).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

28. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
28.2. organizuotumas - 4 lygis;
28.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
28.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
28.5. komunikacija - 4 lygis.
29. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1. informacijos valdymas - 4 lygis;
29.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Personalo valdymo skyriaus Patarėjas
Vardas, Pavardė: Aušra Kemežaitė
Telefonas: +37063850021
El. paštas: ausra.kemezaite@eimin.lt
Adresas: Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Gedimino pr. 38
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.