Infrastruktūros administravimo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 77195 |
---|---|
Skelbimo data: | 2022-02-15 |
Skelbimas galioja iki: | 2022-03-01 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos |
Pareigos: | Infrastruktūros administravimo skyriaus Vyriausiasis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Darbo užmokesčio koef 6,76 - 7,47; Terminuota darbo sutartis iki kol griš laikinai negalintis eiti pareigų darbuotojas Kontaktai išsamesnei informacijai Svajonė Alunderienė Tel. (8 5) 249 9330 El. p. Svajone.Alunderiene@avnt.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2020 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. P1- 145 INFRASTRUKTŪROS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; 3.2. turėti iki 2 metų profesinio darbo patirties dokumentų valdymo srityje; 3.3. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu; 3.4. būti gerai susipažinusiam su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. organizuoja ir vykdo AVNT priimamojo darbą, derina ir tvarko direktoriaus darbotvarkę, teikia direktoriui techninę pagalbą ruošiantis įvairiems posėdžiams ir susitikimams; 4.2. organizuoja tinkamą AVNT svečių ir interesantų priėmimą; 4.3. organizuoja techninį ir materialinį AVNT sudaromų komisijų, darbo grupių aprūpinimą; 4.4. organizuoja AVNT patalpose vykdomų renginių aptarnavimą; 4.5. informuoja AVNT valstybės tarnautojus ir darbuotojus apie rengiamus posėdžius, pasitarimus ir organizuoja techninį ir materialinį aprūpinimą; 4.6. tvarko AVNT dokumentų valdymo sistemą; 4.7. priima ir registruoja gaunamą korespondenciją, perduoda ją vykdytojams; 4.8. priima ir registruoja siunčiamą korespondenciją, užtikrina jos išsiuntimą adresatams; 4.9. pateikia AVNT direktoriui dokumentus pasirašymui; 4.10. rengia AVNT dokumentacijos planą, registrų sąrašą ir juos derina su Lietuvos valstybės naujuoju archyvu; 4.11. priima ir teikia informaciją telefonu, telefonu sujungia interesantus su AVNT vadovais ir specialistais; 4.12. sudaro dokumentų bylas pagal nustatytus bylų indeksus, tvarko dokumentų archyvą, organizuoja dokumentų kaupimą, saugojimą ir naudojimą AVNT archyve; 4.13. rengia AVNT teisės aktų projektus dokumentų valdymo klausimais; 4.14. įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka vykdo Skyriaus vedėjo ir AVNT direktoriaus pavedimus bei užduotis. |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | +37052125464 |
El. paštas: | info@avnt.lt |
Adresas: | Rinktinės g. 48A, 09318 Vilnius |