Infrastruktūros ir ūkio skyriaus vedėjas
Skelbimo nr.: | 98662 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-08-20 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-09-03 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Nacionalinis vėžio institutas |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Infrastruktūros ir ūkio skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Visa išsami informacija apie konkurso metu vertinamas papildomas kompetencijas ir reikalingus pateikti dokumentus yra skelbiama interneto svetainėje www.nvi.lt - Darbo pradžia derinama individualiai - Pareigybės lygis ir lygio kategorija A1-1 - Pilna darbo laiko norma (40 val./sav.) - Darbo užmokestis prieš mokesčius nuo 3003 iki 3515 Eur (atsižvelgiant į profesinio darbo stažą, su vadovavimo priedu) |
Pareigybės aprašymas: | |
INFRASTRUKTŪROS IR ŪKIO SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGINIAI NUOSTATAI 2024- - Nr. P8- Vilnius I SKYRIUS BENDRIEJI REIKALAVIMAI 1. Nacionalinio vėžio instituto (toliau – Institutas) Infrastruktūros ir ūkio skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjas vadovauja Skyriui. 2. Skyriaus vedėjo pareigybė skirta užtikrinti tinkamą, nenutrūkstamą ir sklandų Instituto inžinerinės dalies – energetinio (išskyrus televizijos, interneto ir telekomunikacijos paslaugas) bei inžinerinio ūkio aptarnavimo ir priežiūros, patalpų remonto ir statybos darbus bei jų priežiūrą, visapusišką Instituto patalpų, teritorijos bei liftų priežiūrą, statinių priežiūrą, tarnybinių automobilių darbo organizavimą, nupirktų prekių išdavimą padaliniams darbą. 3. Pareigybės lygis ir lygio kategorija A1-1. 4. Skyriaus vedėjas pavaldus direktoriui. 5. Vykdydamas darbo funkcijas, darbuotojas laikosi Instituto darbuotojų elgesio kodekso, vidaus darbo tvarkos taisyklių, vadovaujasi pareiginiais nuostatais, Instituto direktoriaus įsakymais, patvirtintomis procedūromis, tvarkomis, taisyklėmis, kitais norminio pobūdžio teisės aktais bei galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais, laikosi darbo saugos, priešgaisrinės, elektrosaugos reikalavimų, žino veiksmus ekstremalių situacijų atvejais. II SKYRIUS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 6.1. privalo mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“; 6.2. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą; 6.3. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį infrastruktūros ir ūkio priežiūros ir valdymo srityje; 6.4. būti susipažinusiam ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir Vyriausybės nutarimus, reglamentuojančius turto valdymą, priežiūrą, eksploatavimą, šilumos ir elektros ūkio priežiūrą, Priešgaisrinės saugos įstatymą, Civilinės saugos įstatymą, Darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymą; 6.5. gebėti nustatyti rizikingas įstaigos ir Skyriaus veiklos sritis ir taikyti tinkamus rizikų valdymo modelius; 6.6. išmanyti antikorupcinės aplinkos formavimo principus; 6.7. turėti šias kompetencijas bei gebėti jas taikyti veikloje: 6.7.1. lyderystės kompetenciją, t. y. gebėti perteikti įstaigos viziją, misiją, tikslus ir įkvėpti jų siekti, suteikti reikalingą emocinę paramą, įtraukti į sprendimų priėmimą, ugdyti, kurti pozityvią darbo aplinką; 6.7.2. vadybines kompetencijas, kurios apima gebėjimą planuoti ir organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, siekiant optimaliais sprendimais gerinti visos įstaigos ir kiekvieno darbuotojo darbo kokybę atsižvelgiant į Skyriaus funkcijas ir veiklos specifiškumą, taip pat organizuoti ir kontroliuoti Skyriaus darbą, gebėti nustatyti veiklos prioritetus, organizuoti ir koordinuoti veiklą, užtikrinti tikslų įgyvendinimą; 6.8. žinoti žmogiškųjų išteklių vadybos, personalo administravimo ir darbo organizavimo principų pagrindus; 6.9. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti informaciją, ją apibendrinti ir rengti išvadas; 6.10. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus; gebėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (informacinėmis paieškos sistemomis, elektroninio pašto programomis ir kt.), gerai išmanyti šiuolaikines informacines technologijas;); 6.11. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, pasirinkti problemų sprendimo būdus ir darbo metodus, analitiškai vertinti ir apibendrinti problemas ir teikti siūlymus, kaupti ir sisteminti informaciją; 6.12. būti atsakingu, lanksčiu, iniciatyviu ir tolerantišku. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 7.1. vadovauja Skyriui, formuoja tikslus ir uždavinius, planuoja, organizuoja ir kontroliuoja Skyriaus veiklą, paskirsto ir vykdo pavedimus, kontroliuoja jų vykdymą; 7.2. kontroliuoja ir užtikrina Skyriaus darbuotojų darbo drausmę ir Skyriaus veiklos dokumentų tinkamą rengimą ir tvarkymą; 7.3. atsako už Skyriui pavestų užduočių ir priskirtų funkcijų įgyvendinimą; 7.4. kontroliuoja Instituto valdomo bei administruojamo turto priežiūrą ir apsaugą; 7.5. užtikrina Instituto darbui reikalingą komunalinių ir transporto paslaugų teikimą; 7.6. nustato Instituto poreikį prekių, paslaugų ir darbų įsigijimui, dalyvauja planuojant ir organizuojant Instituto prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, rengiant procedūrinius ir techninius reikalavimus (specifikacijas); 7.7. kontroliuoja Institutui priklausančių transporto priemonių naudojimą pagal paskirtį, techninį aptarnavimą, remontą, draudimą, aprūpinimą degalais ir eksploatacinėmis medžiagomis; 7.8. užtikrina Instituto darbuotojų aprūpinimą darbo priemonėmis ir kitomis materialinėmis vertybėmis, būtinomis darbo vietai įrengti; 7.9. dalyvauja arba užtikrina Skyriaus darbuotojų dalyvavimą atliekant Skyriaus turto metinę ir neeilines inventorizacijas; 7.10. kontroliuoja, kad Skyriaus darbuotojai laikytųsi darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės bei civilinės saugos teisės aktų reikalavimų; 7.11. organizuoja Instituto pastatų ir administracinių patalpų, teritorijos, rūsių, katilinių, garažų, palėpių kitų pagalbinių patalpų apsaugą; 7.12. planuoja bei organizuoja Instituto pastatų, administracinių ir kitų patalpų einamojo bei kapitalinio remonto darbus; 7.13. organizuoja Instituto administracinių ir kitų patalpų bei teritorijos valymo darbus bei kontroliuoja nuolatinio švaros ir tvarkos palaikymo Instituto teritorijoje, apželdinimo darbus; 7.14. užtikrina nuolatinį stebėjimų vykdymą statinių konstrukcijų bei inžinerinių įrenginių ir tinklų techninei būklei įvertinti bei periodines, sezonines ir, esant reikalui, neeilines apžiūras; 7.15. kontroliuoja Instituto statinių techninių (techninių – energetinių) pasų, statinio paso bei techninės priežiūros žurnalo pildymą; 7.16. Instituto vadovybei pavedus, organizuoja statybos, rekonstrukcijos ir remonto darbų projektinės – sąmatinės dokumentacijos rengimą; 7.17. organizuoja ir užtikrina Instituto balanse esančių statinių, elektros, šilumos, vandentiekio ir vėdinimo ūkio, gaisrinės ir apsauginės signalizacijos, ryšio priemonių, inžinerinių tinklų, vandentiekio nuotekų sistemų ir įrenginių eksploatacinę priežiūrą, atnaujinimą ir jų saugumo techninę, priešgaisrinę ir higieninę priežiūrą; 7.18. užtikrina ekonomišką elektros energijos, šilumos, dujų ir vandens naudojimą bei kontroliuoja elektros energijos, šilumos, dujų ir vandens sunaudojimo apskaitos tvarkymą; 7.19. užtikrina šiluminių įrenginių patikrą bei šildymo sistemų šildymo sezonui paruošimą; 7.20. Instituto direktoriui pavedus, dalyvauja avarijų padarinių likvidavimo komisijų veikloje bei užtikrina jų nurodymų laikymąsi; 7.21. Instituto direktoriui pavedus, organizuoja arba dalyvauja organizuojant komisijų veiklą dėl Instituto pastatytų ar suremontuotų statinių priėmimo naudoti; 7.22. kontroliuoja tiekėjų įsipareigojimų vykdymą pagal sudarytas sutartis; 7.23. organizuoja su Skyriaus veikla susijusių duomenų kaupimą, analizę ir apibendrinimą, užtikrinant ataskaitų pateikimą nustatyta tvarka; 7.24. dalyvauja susirinkimuose, komisijose, darbo grupėse, posėdžiuose bei kituose pasitarimuose, teikia pasiūlymus, kad būtų įgyvendinti šioms komisijoms ar darbo grupėms suformuoti uždaviniai; 7.25. teikia siūlymus Instituto vadovybei dėl Skyriaus darbo organizavimo, darbuotojų darbo sąlygų, skatinimo bei drausminimo, kvalifikacijos kėlimo; 7.26. pagal Skyriui priskirtą kompetenciją atstovauja Instituto interesus kitose institucijose, įstaigose, įmonėse ir organizacijose; 7.27. organizuoja Skyriaus darbuotojų susirinkimus ir pasitarimus; 7.28. organizuoja priešgaisrinių čiaupų, hidrantų, gesintuvų patikrinimą; 7.29. organizuoja instituto aprūpinimą gaisro gesinimo įrengimais (gesintuvais, priešgaisriniais skydais ir pan.); 7.30. rengia metinį Skyriaus veiklos planą ir metines ataskaitas, pavaldžių darbuotojų pareiginius nuostatus, Skyriaus darbo grafiką ir darbo laiko apskaitos žiniaraštį ir kitus su Skyriaus veikla susijusius dokumentus; 7.31. skatina Skyriaus darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą, juos ugdo; 7.32. inicijuoja ir valdo pokyčių įgyvendinimą Skyriuje; 7.33. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus. IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO TEISĖS 8. Šias pareigas einantis darbuotojas turi teisę: 8.1. reikalauti, kad būtų sudarytos saugios ir sveikatai nekenksmingos darbo sąlygos, būtų laikomasi darbo ir poilsio režimo; 8.2. informuoti tiesioginį vadovą apie iškilusias problemas, kurių sprendimui nepakanka jo kompetencijos; 8.3. gauti informaciją ir dokumentus, būtinus šios pareigybės funkcijoms vykdyti; 8.4. susipažinti su Instituto vadovybės sprendimų projektais, susijusiais su Skyriaus veikla; 8.5. pasitelkti kitus Instituto darbuotojus sprendžiamiems klausimams nagrinėti ar pavestoms užduotims įgyvendinti; 8.6. teikti pasiūlymus Instituto direktoriui darbo organizavimo ir kitais šios pareigybės kompetencijai priskirtais klausimais; 8.7. tobulinti kvalifikaciją; 8.8. atsisakyti vykdyti neteisėtas užduotis ir pavedimus; 8.9. atsisakyti dirbti, jei darbo sąlygos, aplinka kelia grėsmę sveikatai ir gyvybei; 8.10. naudotis kitomis teisės aktų suteiktomis teisėmis. V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ 9. Šias pareigas einantis darbuotojas yra atsakingas už: 9.1. savalaikį ir tinkamą savo pareigų atlikimą, privalomų terminų laikymąsi sprendžiant įvairius klausimus, susijusius su tiesiogine veikla; 9.2. jam žinomų Instituto komercinių ir technologinių paslapčių ir konfidencialios informacijos saugojimą; 9.3. dokumentų, reikalingų funkcijoms vykdyti, saugojimą; 9.4. teisingą darbo laiko naudojimą; 9.5. kompetencijos viršijimą; 9.6. priimtus sprendimus; 9.7. savo darbo sutarties sąlygų konfidencialumo išsaugojimą; 9.8. darbo tvarkos, vidaus tvarkos taisyklių, elgesio kodekso, saugos ir sveikatos, civilinės ir gaisrinės saugos instrukcijų ir kitų Instituto vidinių teisės aktų reikalavimų laikymąsi. 10. Skyriaus vedėjas už savo pareigų bei funkcijų nevykdymą ar netinkamą jų vykdymą, dokumentų, reikalingų funkcijoms vykdyti, praradimą, konfidencialios informacijos atskleidimą, žalą, padarytą Institutui tyčia ar dėl aplaidaus darbo pareigų atlikimo, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka. 11. Skyriaus vedėjas pasižada ir įsipareigoja neatskleisti žodžiu, raštu ar kitokiu pavidalu pašaliniams asmenims jokios dalykinės, finansinės bei kitokios konfidencialios informacijos, su kuria jis buvo supažindintas arba ji tapo jam prieinama ir žinoma dirbant Institute. 12. Pereidamas dirbti į kitas pareigas ar išeidamas iš darbo Skyriaus vedėjas visą turimą dokumentaciją perduoda tiesioginiam vadovui, už turimą inventorių atsiskaito su Instituto darbuotoju, atsakingu už šių priemonių apskaitą. ____________________ - Darbo pradžia derinama individualiai - Pareigybės lygis ir lygio kategorija A1-1 - Pilna darbo laiko norma (40 val. per savaitę) - Darbo užmokestis prieš mokesčius nuo 3003 iki 3515 Eur (atsižvelgiant į profesinio darbo stažą, su vadovavimo priedu) - Gali būti skiriamas motyvacinis priedas už pasiektus/viršytus veiklos rezultatus |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 278 6700 |
El. paštas: | administracija@nvi.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Santariškių g. 1 |