Integracijos koordinavimo skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 61002 | ||||
---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-10-21 | ||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-11-05 (imtinai) | ||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Pabėgėlių priėmimo centras | ||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Pabėgėlių priėmimo centras | ||||
Pareigos: | Integracijos koordinavimo skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas) | ||||
Pareiginės algos koeficientas: | 1,42 | ||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2535,27 | ||||
Darbo vieta (miestas): | Nenustatyta | ||||
Informacija apie įstaigą: | Pabėgėlių priėmimo centras 2025 01 01 tampa Priėmimo ir integracijos agentūra, valstybės tarnautojas pareigas pradės eiti ne anksčiau negu 2025 01 01. Darbo vieta Rukloje (Kauno raj.) arba Vilniuje, galimas hibridinis darbas. Bus nustatomas 3 mėn. išbandymo terminas. |
||||
Pareigybės aprašymas: | |||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Administracinių sprendimų priėmimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Sprendimų socialinės integracijos klausimais įgyvendinimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
7. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
8. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Informuoja Skyriaus vedėją apie galiojančių įstatymų bei kitų norminių teisės aktų,
reglamentuojančių užsieniečių apgyvendinimą, socialinių paslaugų teikimą
ir socialinę integraciją, pakeitimus, papildymus ar pripažinimą netekusiais galios..
14. Pagal kompetenciją bendradarbiauja su Migracijos departamento, Socialinės apsaugos ir
darbo ministerijos, savivaldybių, medicinos, ugdymo įstaigų, užimtumo tarnybos atsakingais
asmenimis, socialinę integraciją įgyvendinančiomis ir kitomis institucijomis..
15. Pagal kompetenciją konsultuoja Skyriaus darbuotojus užsieniečių socialinės integracijos
klausimais..
16. Vykdo Skyriaus vedėjo funkcijas jam nesant..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2.
studijų kryptis – vadyba (arba);
17.3.
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
17.4.
studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
17.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.6.
darbo patirties sritis – socialinio darbo patirtis;
17.7.
darbo patirtis srityje – 2 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
18. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1.
komunikacija - 4 lygis;
18.2.
analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
18.3.
patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
18.4.
organizuotumas - 4 lygis;
18.5.
vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
19. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1.
informacijos valdymas - 4 lygis.
|
|||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | ||||
Pareigos: | Integracijos koordinavimo skyrius Integracijos koordinavimo skyriaus vadovas | ||||
Vardas, Pavardė: | Monika Žitkė | ||||
Telefonas: | |||||
El. paštas: | monika.zitke@rppc.lt | ||||
Adresas: | Jonavos r. sav., Ruklos mstl., Karaliaus Mindaugo g. 18 | ||||