Integracijos koordinavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61011
Skelbimo data: 2024-10-22
Skelbimas galioja iki: 2024-11-06 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Pabėgėlių priėmimo centras
Konkursą organizuojanti įstaiga: Pabėgėlių priėmimo centras
Pareigos: Integracijos koordinavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,20
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2142,48
Darbo vieta (miestas): Nenustatyta
Informacija apie įstaigą: Pabėgėlių priėmimo centras 2025 01 01 tampa Priėmimo ir integracijos agentūra, valstybės tarnautojas pareigas pradės eiti ne anksčiau negu 2025 01 01.
Pareiginės algos koef. 1,2 - 1,42.
Darbo vieta Rukloje (Kauno raj.) arba Vilniuje, galimas hibridinis darbas.
Bus nustatomas 3 mėn. išbandymo terminas.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
PABĖGĖLIŲ PRIĖMIMO CENTRO
INTEGRACIJOS KOORDINAVIMO SKYRIUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių sprendimų priėmimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Administracinių sprendimų priėmimo vykdymas integracijos priemonių ir paslaugų teikimo srityje..

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
7. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
8. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
9. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Organizuoja ir koordinuoja užimtumo, ugdymo ir esant poreikiui kitų paslaugų (teisinių, vertimo, psichologinių, kt.) užsieniečiams teikimą..
14. Organizuoja ir dalyvauja užsieniečių ir Agentūros, esant poreikiui ir kitų įstaigų, atstovų susitikimuose..
15. Nuolat atnaujina ir teikia Skyriaus vedėjui ir (ar) Agentūros vadovybei užsieniečių statistiką, susijusią su paramos integracijai teikimu..
16. Pagal kompetenciją rengia ir teikia informaciją apie planuojamą viešųjų pirkimų poreikį..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
17.3. studijų kryptis – teisė (arba);
17.4. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
17.5. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
17.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.7. darbo patirties sritis – socialinės integracijos srities patirtis;
17.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

18. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
18.2. organizuotumas - 3 lygis;
18.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
18.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
18.5. komunikacija - 3 lygis.
19. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. informacijos valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Integracijos koordinavimo skyrius Integracijos koordinavimo skyriaus vadovas
Vardas, Pavardė: Monika Žitkė
Telefonas:
El. paštas: monika.zitke@rppc.lt
Adresas: Jonavos r. sav., Ruklos mstl., Karaliaus Mindaugo g. 18
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.