Investicijų departamento Kokybės užtikrinimo skyriaus vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 9124 |
---|---|
Skelbimo data: | 2020-04-09 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Pareigos: | Investicijų departamento Kokybės užtikrinimo skyriaus vyriausiasis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 9.50 |
Pareigybės aprašymas: | |
INVESTICIJŲ departamento Kokybės užtikrinimo skyriaus VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA 1. Investicijų departamento Kokybės užtikrinimo skyriaus vyriausiasis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas. II SKYRIUS PASKIRTIS 2. Investicijų departamento (toliau – departamentas) Kokybės užtikrinimo skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti valstybės politikos įgyvendinimą investicijų srityje, kiek tai susiję su Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšomis, siekiant optimizuoti investicijų administravimo procesus. III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS 3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo funkcijas specialioje veiklos – investicijų administravimo procesų kūrimo, tobulinimo ir priežiūros – srityje. IV SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI 4. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 4.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 4.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos tarptautinėmis sutartimis, ES teisės aktais, valstybių donorių teisės aktais, Lietuvos Respublikos teisės aktais ir kitais dokumentais, reglamentuojančiais ES struktūrinių fondų lėšų administravimą ir Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų, Lietuvos Respublikos ir Šveicarijos Konfederacijos bendradarbiavimo programos (toliau – kitos tarptautinės finansinės paramos programos) lėšų administravimą; 4.3. būti susipažinęs su teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis ir bendraisiais oficialių dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimais; 4.4. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbinę veiklą, orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą bei gebėti keisti prioritetus, atsižvelgiant į besikeičiančią teisinę aplinką, situaciją ar aplinkybes; 4.5. gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis ir jų analizės pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas; 4.6. gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, gebėti pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ar pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą; 4.7. mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer; taip pat mokėti naudotis Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registru; 4.8. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu. V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS 5. Valstybės tarnautojo funkcijos: 5.1. kurti, tobulinti ir prižiūrėti šiuos investicijų, kurios finansuojamos ES struktūrinių fondų lėšomis, administravimo procesus: 5.1.1. projektų atrankos; 5.1.2. projektų sutarčių sudarymo ir keitimo, papildomo įgyvendinamų projektų finansavimo; 5.1.3. ataskaitų po projekto finansavimo pabaigos teikimo ir tvirtinimo; 5.2. rengti ir padėti rengti kitiems departamento skyriams teisės aktų, reglamentuojančių 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos (toliau – veiksmų programa) administravimą ir finansavimą, projektus, pagal poreikį rengti veiksmų programos administravimą ir finansavimą reglamentuojančių dokumentų ir metodinių nurodymų projektus, rengti paaiškinimus tarpinėms institucijoms dėl jų taikymo; 5.3. rengti tarpinėms institucijoms pavestų funkcijų atlikimo reikalavimus; 5.4. vykdyti nuolatinę tarpinėms institucijoms pavestų funkcijų priežiūrą ir kontrolę pagal tarpinėms institucijoms pavestų vykdyti užduočių rizikos valdymo priemonių įgyvendinimo planus, dalyvauti rengiant šiuos rizikos valdymo priemonių įgyvendinimo planus; 5.5. pagal kompetenciją teikti pasiūlymus dėl ES struktūrinės paramos kompiuterinės informacinės valdymo ir priežiūros sistemos (toliau – SFMIS) kūrimo ir plėtojimo, registruoti SFMIS informaciją apie atliekamus veiksmus; 5.6. rengti ir padėti rengti kitiems departamento skyriams dokumentus, reikalingus užbaigti 2007–2013 m., 2014–2020 m. ir 2021-2027 m. finansavimo laikotarpiams; 5.7. atlikti koordinavimo institucijos funkcijas, įgyvendinant kitos tarptautinės finansinės paramos programas: 5.7.1. rengti ir padėti rengti kitiems departamento skyriams teisės aktų, reglamentuojančių 2014–2021 m. EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų ir programų administravimą ir finansavimą projektus, pagal poreikį rengti 2014–2021 m. EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų ir programų administravimą ir finansavimą veiksmų programos administravimą ir finansavimą reglamentuojančių dokumentų ir metodinių nurodymų projektus, rengti paaiškinimus dėl jų taikymo; 5.7.2. teikti metodinę pagalbą (konsultuoti, pagal poreikį rengti paaiškinimus, pasiūlymus) dėl 2014–2021 m. EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo procesų; 5.7.3. techniškai aptarnauti 2014–2021 m. EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo procesų sukūrimo darbo grupę; 5.7.4. dalyvauti kuriant ir plėtojant EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų informacinę sistemą (NORIS), pagal kompetenciją NORIS registruoti informaciją apie atliekamus veiksmus; 5.7.5. padėti atsakingam departamento skyriui rengti dokumentus, reikalingus tarptautinėms programoms užbaigti; 5.8. rengti informaciją skyriaus kompetencijai priklausančiais klausimais ir organizuoti jos teikimą kitiems ministerijos administracijos padaliniams, Europos Komisijai, valstybių donorių atsakingoms institucijoms, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolei, veiksmų programos stebėsenos komitetui, veiksmų programos valdymo komitetui, pareiškėjams ir projektų vykdytojams, kitoms institucijoms ir įstaigoms bei visuomenei; 5.9. rengti išvadas dėl kitų ministerijos administracijos padalinių, valstybės institucijų ir įstaigų parengtų teisės aktų projektų; 5.10. rengti įvairaus pobūdžio dokumentus ir atlikti kitus veiksmus, susijusius su skyriui perduotais valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, juridinių ir fizinių asmenų prašymais, pasiūlymais ir kitokiais kreipimaisi, pranešimais ir skundais; 5.11. dalyvauti skyriaus kompetencijai priklausančiais klausimais sudarytose darbo grupėse ir komisijose; 5.12. teikti siūlymus skyriaus vedėjui dėl atstovavimo skyriaus kompetencijai priklausančiais klausimais sudarytose darbo grupėse ir komisijose, teismuose ir kitose ginčų nagrinėjimo institucijose; 5.13. užtikrinti audito seką, saugoti skyriuje gaunamus ir rengiamus dokumentus, kurių reikia audito sekai užtikrinti; 5.14. atlikti kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, susijusius su skyriaus veiklos tikslo įgyvendinimu. VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS 6. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui. __________________ Susipažinau: ___________________________ (parašas) ___________________________ (vardas, pavardė) ___________________________ (data) |
|
Informacija apie įstaigą: | |
Vertinimo metodai: | Nenustatyta |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) |
Pareigos: | Atrankų skyriaus Atrankos specialistas |
Vardas, Pavardė: | Miglė Noreikaitė |
Telefonas: | 8 5 2717137 |
El. paštas: | migle.noreikaite@vtd.lt |
Adresas: | Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2 |
Skelbimas publikuojamas iki: | 2020-04-17 |