Ketvirtadienis, balandžio 25 d.

Investicijų departamento Valdymo ir kontrolės sistemų priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas (pareiginės algos koeficientas - 10,1) (karjeros valstybės tarnautojas)

Skelbimo nr.: 42937
Skelbimo data: 2019-11-13
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Pareigos: Investicijų departamento Valdymo ir kontrolės sistemų priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas (pareiginės algos koeficientas - 10,1) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareigybės aprašymas:

INVESTICIJŲ departamento

valdymo IR KONTROLĖS SISTEMŲ PRIEŽIŪROS skyriaus

VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Investicijų departamento Valdymo ir kontrolės sistemų priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas yra karjeros valstybės tarnautojas.

II SKYRIUS

PASKIRTIS

2. Investicijų departamento (toliau – departamentas) Valdymo ir kontrolės sistemų priežiūros skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiojo specialisto pareigybė reikalinga formuoti valstybės politiką investicijų srityje, kiek tai susiję su Europos Sąjungos (toliau – ES) sanglaudos politika ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšomis, organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti jos įgyvendinimą, siekiant, kad investicijų valdymo ir kontrolės sistemų institucijos pasiektų joms keliamus tikslus, veikdamos sklandžiai ir optimaliai naudodamos išteklius.

III SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo funkcijas specialioje veiklos – ES struktūrinių fondų ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų valdymo ir kontrolės sistemų kūrimo, tobulinimo ir priežiūros bei įstaigų priežiūros – srityje.

IV SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI

4. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

4.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;

4.2. turėti darbo patirties ES struktūrinių fondų lėšų ar kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų administravimo srityje;

4.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos ir ES teisės aktais, kitais dokumentais, reglamentuojančiais ES struktūrinių fondų ar kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų administravimą;

4.4. būti susipažinęs su dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklėmis bei teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis;

4.5. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbinę veiklą, gebėti dirbti komandoje, organizuoti savo veiklą orientuojantis į prioritetinių užduočių vykdymą, laiku identifikuoti su darbo procesais susijusias rizikas, siūlyti būdus joms pašalinti;

4.6. gebėti aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, pasirinkti tinkamą bendravimo stilių, priemones ir aplinką, atsižvelgiant į situacijos ar pašnekovų charakteristikas ir bendravimo tikslą;

4.7. gebėti savarankiškai rinkti, vertinti, sisteminti, analizuoti bei apibendrinti informaciją, procesus ar duomenis ir analizės pagrindu priimti sprendimus, teikti pastabas ir pasiūlymus, rengti argumentuotas išvadas;

4.8. mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer; taip pat mokėti naudotis Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registru;

4.9. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.

V SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS

5. Valstybės tarnautojo funkcijos:

5.1. atlikti šias 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos (toliau – veiksmų programa) vadovaujančiosios institucijos funkcijas, nustatytas Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą“ (toliau – 2014–2020 m. atsakomybės taisyklės):

5.1.1. rengti ir padėti rengti kitiems departamento darbuotojams teisės aktų, reglamentuojančių 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos (toliau – veiksmų programa) administravimą ir finansavimą, projektus, kiek tai susiję su pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis, pagal poreikį rengti veiksmų programų administravimą ir finansavimą reglamentuojančių dokumentų ir metodinių nurodymų projektus, rengti paaiškinimus institucijoms dėl jų taikymo;

5.1.2. rengti ir teikti skyriaus atsakingam darbuotojui su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis susijusią informaciją, reikalingą parengti ir atnaujinti ES struktūrinių fondų lėšų valdymo ir kontrolės sistemos aprašymą;

5.1.3. vykdyti vadovaujančiosios institucijos atsakomybe vykdomų funkcijų, pavestų tarpinėms institucijoms, priežiūrą ir kontrolę:

5.1.3.1. analizuoti, ar tarpinių institucijų vidaus sistemos atitinka teisės aktuose, reglamentuojančiuose ES struktūrinių fondų lėšų administravimą, nustatytus funkcijų vykdymo reikalavimus, rengti pasiūlymus (rekomendacijas) dėl tarpinių institucijų vidaus sistemų tobulinimo ir organizuoti jų teikimą tarpinėms institucijoms;

5.1.3.2. vykdyti nuolatinę funkcijų vykdymo priežiūrą ir kontrolę pagal tarpinėms institucijoms pavestų vykdyti užduočių rizikos valdymo priemonių įgyvendinimo planus;

5.1.4. atlikti veiksmus, susijusius su Europos Audito Rūmų, Europos Komisijos, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės (toliau – Valstybės kontrolė), kitų audito institucijų ir (ar) įmonių (toliau kartu – audito institucijos) atliekamais valdymo ir kontrolės sistemos auditais:

5.1.4.1. organizuoti pasirengimą ES struktūrinių fondų lėšų valdymo ir kontrolės sistemos auditams;

5.1.4.2. analizuoti ES struktūrinių fondų lėšų valdymo ir kontrolės sistemos auditų ataskaitas, rengti pasiūlymus ir organizuoti jų teikimą atitinkamoms institucijoms dėl šiose ataskaitose pateiktų pastebėjimų ir rekomendacijų ir prižiūrėti šių rekomendacijų įgyvendinimą;

5.1.5. tobulinti rizikos valdymo procesą, koordinuoti rizikos analizės atlikimą, rizikos valdymo priemonių įgyvendinimo planų sudarymą ir vykdyti rizikos valdymo priemonių įgyvendinimo priežiūrą;

5.2. atlikti koordinuojančiosios institucijos funkcijas, įgyvendinant Europos ekonominės erdvės (toliau – EEE) ir Norvegijos finansinius mechanizmus, Lietuvos Respublikos ir Šveicarijos Konfederacijos bendradarbiavimo programas (toliau – tarptautinės finansinės paramos programos):

5.2.1. rengti ir padėti rengti kitiems departamento darbuotojams teisės aktų, reglamentuojančių tarptautinės finansinės paramos administravimą, projektus;

5.2.2. koordinuoti veiksmus, susijusius su atliekamais tarptautinių finansinių paramos programų auditais;

5.2.3. dalyvauti kuriant, prižiūrint ir plėtojant mechanizmų valdymo ir kontrolės sistemos rizikos valdymo procesą, koordinuoti rizikos analizės atlikimą, rizikos valdymo priemonių įgyvendinimo planų sudarymą departamente ir rizikos valdymo priemonių įgyvendinimo priežiūrą, vadovaujantis rizikos valdymo procedūra;

5.3. rengti ir teikti pasiūlymus tiesioginiam vadovui dėl departamento darbo procedūrų vadovo tobulinimo;

5.4. rengti su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis susijusią informaciją, reikalingą 2007–2013 m. ir 2014–2020 m. finansavimo laikotarpiams užbaigti;

5.5. rengti informaciją skyriaus kompetencijai priklausančiais klausimais ir organizuoti jos teikimą kitiems Finansų ministerijos administracijos padaliniams, Europos Komisijai, valstybių donorių atsakingoms institucijoms, Europos Audito Rūmams, kitoms institucijoms ir įstaigoms, veiksmų programos stebėsenos komitetui, veiksmų programos valdymo komitetams, pareiškėjams, projektų vykdytojams ir galutiniams paramos gavėjams bei visuomenei;

5.6. vykdyti tiesioginio vadovo pavedimus, atstovauti Finansų ministerijai skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;

5.7. skelbti reikiamą informaciją ES struktūrinių fondų svetainėje (www.esinvesticijos.lt), EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų svetainėje (www.eeagrants.lt, www.norwaygrants.lt), Finansų ministerijos interneto svetainėje (www.finmin.lrv.lt) ir intranete;

5.8. užtikrinti audito seką, saugoti gaunamus ir rengiamus dokumentus, kurių reikia audito sekai užtikrinti;

5.9. pavaduoti kitus skyriaus valstybės tarnautojus jų atostogų, išvykus į komandiruotę ar kitais neatvykimo į darbą atvejais;

5.10. atlikti kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus skyriaus kompetencijos klausimais.

VI SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS

6. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

–––––––––––––––––––––

Susipažinau:

_____________________

(parašas)

_____________________

(vardas, pavardė)

_____________________

(data)

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Adresas: Valstybės tarnybos departamentas prie VRM; Šventaragio g. 2, Vilnius
Telefonas: 8 5 219 6829
El. paštas: Arūnas Bulota, VTD prie VRM Atrankų skyriaus vyr. specialistas, arunas.bulota@vtd.lt
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.