Įstaigos prie ministerijos kancleris (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 60051
Skelbimo data: 2024-07-16
Skelbimas galioja iki: 2024-07-30 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Nacionalinė žemės tarnyba prie Aplinkos ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Įstaigos prie ministerijos kancleris (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 2,22
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 3963,59
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
NACIONALINĖS ŽEMĖS TARNYBOS PRIE APLINKOS MINISTERIJOS
ĮSTAIGOS PRIE MINISTERIJOS KANCLERIS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – III pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus direktoriui (įstaigos vadovui).

II SKYRIUS

FUNKCIJOS

3. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
4. Konsultuoja su įstaigos administracijos padaliniais veikla susijusiais klausimais.
5. Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
6. Priima su įstaigos administracijos padalinių veikla susijusius sprendimus.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su įstaigos administracijos padalinių veikla susijusiais klausimais.
8. Vadovauja įstaigos administracijos padalinių veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja administracijos padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
9. Vadovauja įstaigos administracijos padalinių veiklų vykdymui arba prireikus vykdo administracijos padalinio veiklas.
10. Vadovauja su įstaigos administracijos padalinių veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su administracijos padalinio veikla susijusią informaciją.
11. Vadovauja su įstaigos administracijos padalinių veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su administracijos padalinio veikla susijusius dokumentus.
12. Valdo įstaigos administracijos padalinių žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
13. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
14. Organizuoja ir koordinuoja darbus Veiklos vystymo skyriaus, Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyriaus, Teisės skyriaus, Informacinių technologijų skyriaus, Viešųjų pirkimų ir turto valdymo skyriaus veiklos srityse.

III SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

15. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
15.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
15.2. studijų kryptis – teisė (arba).
15.3. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba).
15.4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba).
15.5. vadovaujamo darbo patirties trukmė – 1 metai.

IV SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

16. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
16.1. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis;
16.2. organizuotumas - 5 lygis;
16.3. patikimumas ir atsakingumas - 5 lygis;
16.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
16.5. komunikacija - 4 lygis.
17. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
17.1. strateginis požiūris - 4 lygis;
17.2. veiklos valdymas - 5 lygis;
17.3. lyderystė - 4 lygis.
18. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. informacijos valdymas - 5 lygis;
18.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 5 lygis.
19. Profesinė kompetencija:
19.1. žmogiškųjų išteklių valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Jolanta Gečienė
Telefonas: +37052718906; +37067286311
El. paštas: jolanta.geciene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.