Trečiadienis, gegužės 01 d.

IT plėtros skyriaus vyriausiasis specialistas. Darbo vieta - visa Lietuva.

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 11361
Skelbimo data: 2022-12-08
Skelbimas galioja iki: 2022-12-15
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
Pareigos: IT plėtros skyriaus vyriausiasis specialistas. Darbo vieta - visa Lietuva.
Pareiginės algos koeficientas: 11.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,991.00
Darbo vieta (miestas):
Informacija apie įstaigą: IT plėtros skyriaus vyriausiasis specialistas. Darbo vieta - visa Lietuva. Pareiginės algos koeficientas – 11
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
IT PLĖTROS SKYRIAUS
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Informacinių technologijų valdymas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. informacinių technologijų plėtros valdymas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su informacinėmis technologijomis susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
6. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
7. Kuria, tobulina, testuoja, diegia ir parametrizuoja informacines sistemas ir taikomąją programinę įrangą arba prireikus koordinuoja informacinių sistemų ir taikomosios programinės įrangos kūrimą, tobulinimą, testavimą, diegimą ir parametrizavimą.
8. Nustato informacinių technologijų sutrikimų priežastis arba prireikus koordinuoja informacinių technologijų sutrikimų priežasčių nustatymą ir šalina sutrikimus arba prireikus koordinuoja sutrikimų šalinimą.
9. Prižiūri ir administruoja informacines sistemas, taikomąją programinę įrangą, sisteminę programinę įrangą, duomenų perdavimo tinklus ir techninę įrangą arba prireikus koordinuoja informacinių sistemų, taikomosios programinės įrangos, sisteminės programinės įrangos, duomenų perdavimo tinklų ir techninės įrangos priežiūrą ir administravimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su informacinėmis technologijomis susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su informacinėmis technologijomis susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su informacinėmis technologijomis susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl informacinių technologijų kūrimo, diegimo, naudojimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl informacinių technologijų kūrimo, diegimo, naudojimo rengimą.
13. Teikia pagalbą apdorojant ir panaudojant duomenų bazėse ir informacinėse sistemose esančią informaciją arba prireikus koordinuoja pagalbos apdorojant ir panaudojant duomenų bazėse ir informacinėse sistemose esančią informaciją teikimą.
14. Vykdo su informacinių technologijų sauga susijusias veiklas arba prireikus koordinuoja su informacinių technologijų sauga susijusių veiklų vykdymą.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
16. Atlieka nestandartinių ir pagalbinių užklausų rašymą bei duomenų atrinkimą pagal Užimtumo tarnybos vadovybės ir struktūrinių padalinių poreikį..
17. Bendradarbiauja su Užimtumo tarnybos struktūriniais padaliniais, viešojo administravimo institucijomis ir įstaigomis, įmonėmis informacinių technologijų plėtros bei integracijos klausimais..
18. Nagrinėja Užimtumo tarnybos struktūrinių padalinių paklausimus ir siūlymus dėl informacinės sistemos tobulinimo, rengia atsakymus. Analizuoja Užimtumo tarnybos veiklos procesus, teikia pasiūlymus dėl jų optimizavimo ir tobulinimo, taikant informacinių technologijų priemones, rengia informacinių sistemų pakeitimų užsakymus bei vykdo jų įgyvendinimo kontrolę ir šių pakeitimų testavimą..
19. Atstovauja Užimtumo tarnybai kitose institucijose, įstaigose ir organizacijose dalyvauja jų taip pat Užimtumo tarnybos darbo grupėse ir komisijose Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais..
20. Pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus, jiems nesant darbe..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

21. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
21.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.2. studijų kryptis – informatika (arba);
21.3. studijų kryptis – informacijos sistemos (arba);
21.4. studijų kryptis – programų sistemos (arba);
21.5. studijų kryptis – informatikos inžinerija (arba);
arba:
21.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
21.7. darbo patirties sritis – informacinių technologijų administravimo ar priežiūros patirtis;
21.8. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

22. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
22.2. organizuotumas - 3 lygis;
22.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
22.4. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
22.5. komunikacija - 3 lygis.
23. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. informacijos valdymas - 3 lygis.
24. Profesinė kompetencija:
24.1. informacinių technologijų valdymas - 3 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Diana Skibarienė
Telefonas: +37061617491
El. paštas: diana.skibariene@uzt.lt
Adresas: Geležinio Vilko g. 3A, LT-03131 Vilnius
Skelbimas publikuojamas iki: 2022-12-15
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.