Jurbarko "Ąžuoliuko" mokykla

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 67191
Skelbimo data: 2020-10-21
Konkursą inicijuojanti įstaig: Jurbarko "Ąžuoliuko" mokykla
Konkursą organizuojanti įstaiga: Jurbarko "Ąžuoliuko" mokykla
Pareigos: Ūkvedys
Pareiginės algos koeficientas: 176.00
Darbo vieta (miestas): Jurbarkas
Pareigybės aprašymas:

PATVIRTINTA
Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokyklos direktoriaus
2020 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. T-94

JURBARKO „ĄŽUOLIUKO“ MOKYKLOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO ŪKIO REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokyklos direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams yra priskiriamas biudžetinių įstaigų vadovų ir pavaduotojų grupei.

2. Pareigybės lygis: direktoriaus pavaduotojas ūkiui priskiriamas A2 lygio pareigybei.

3. Pareigybės paskirtis: organizuoti atliekamas ūkines operacijas ir šių operacijų dokumentavimą, aplinkos, techninių darbuotojų darbą.

4. Pareigybės pavaldumas: direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams pavaldus mokyklos direktoriui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams kvalifikacijai keliami reikalavimai:

5.1. aukštasis išsilavinimas;

5.2. vadovaujančio darbo patirtis.

6. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams turi žinoti ir išmanyti:

6.1. mokyklos struktūrą, jos darbo organizavimą ir valdymą;

6.2. mokyklos esamų ir būsimų pastatų ir jame esančių visų patalpų statybos, įrengimo, inventoriaus ir įrengimų naudojimo ir priežiūros taisykles; higienos normas ir taisykles, pastatų, statinių,

patalpų eksploatavimo, priežiūros, remonto ir profilaktikos atlikimo tvarką; sugebėti spręsti statybos techninius klausimus;

6.3. darbo santykius reglamentuojančius įstatymus;

6.4. medžiagų sunaudojimo bei nurašymo normas ir tvarką;

6.5. Viešųjų pirkimų įstatymą ir viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarką mokykloje, gebėti tvarkyti viešųjų pirkimų dokumentus ir atlikti viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas;

6.6. mokyklos priešgaisrinės saugos taisykles, elektrosaugos ir darbo higienos reikalavimus;

6.7. saugaus darbo taisykles mokykloje;

6.8. pirmosios medicinos pagalbos suteikimo priemones ir būdus;

6.9. mokyklos administracinį-ūkinį darbą reglamentuojančius dokumentus;

6.10. mokėti savarankiškai planuoti, valdyti, kaupti ir analizuoti informaciją, rengti ataskaitas, dokumentus;

6.11. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų darbą, rengti ataskaitas ir kitus dokumentus;

6.12. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis MS Office (Word, Excel ir kt.), CVP IS, CPO programomis, Viešųjų pirkimų programomis, internetu;

6.13. gebėti programoje pildyti darbo laiko apskaitos žiniaraščius, įforminti pirkimų sutartis, priėmimo – perdavimo aktus, medžiagų ir priemonių nurašymus ir kitą su materialinėmis vertybėmis

susijusią apskaitą;

6.14. išmanyti strateginio ūkinės veiklos planavimo metodiką, gebėti organizuoti darbą, rengiant ūkinės veiklos planus, tvarkas ir programas, biudžetinių įstaigų finansavimo tvarką;

6.15. ryšio ir apsaugos bei gaisrinės signalizacijos sistemas ir veikimo principus.

7. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams privalo vadovautis:

7.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais;

7.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir

sveikatą;

7.3. vidaus darbo tvarkos taisyklėmis;

7.4. darbo sutartimi;

7.5. šiuo pareigybės aprašymu;

7.6. kitais mokyklos dokumentais.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

8. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams pagal savo turimą kvalifikaciją turi žinoti ir atlikti šias funkcijas:

8.1. organizuoti ir vadovauti mokyklos ne pedagoginio personalo darbui, paskirstyti darbuojamas darbus pagal patvirtintus pareigybių aprašymus, užtikrinti, kad ūkio objektai būtų tinkamai prižiūrimi

ir naudojami;

8.2. planuoti, organizuoti, instruktuoti bei kontroliuoti ne pedagoginio personalo darbą, sudaryti darbo laiko grafikus, atostogų grafikų projektus pildyti darbo laiko apskaitos žiniaraštį;

8.3. užtikrinti, kad mokyklos teritorija visada būtų švari ir tvarkinga, esantys įrenginiai būtų tvarkingi, veikiantys, nepavojingi sveikatai;

8.4. nustatytu laiku organizuoti mokyklos pastatų ir jų konstrukcijų sezonines bei neeilinesapžiūras bei organizuoti apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą;

8.5. užtikrinti, kad būtų laiku atliktas mokyklos patalpų ir inventoriaus remontas, kad būtųtinkamai pasiruošta naujųjų mokslo metų pradžiai;

8.6. užtikrinti, kad laiku būtų atliktas mokyklos šildymo sistemos paruošimas rudens ir žiemos sezonui;

8.7. skelbti ir vykdyti viešuosius pirkimus įstatymų numatyta tvarka, vykdyti viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas, teikti ataskaitas apie įvykdytus pirkimus;

8.8. organizuoti mokyklos aprūpinimą mokymo ir kitomis priemonėmis, mokymui, priežiūrai, higienai, maitinimui reikalingomis prekėmis, medžiagomis, prietaisais, įrankiais ir įrenginiais;

8.9. supažindinti pedagoginius ir nepedagoginius darbuotojus pasirašytinai su saugaus darbo instrukcijomis darbo vietoje;

8.10. užtikrinti, kad visos mokyklos patalpos kasdien būtų valomos ir tvarkingos, atitiktųhigienos normų reikalavimus;

8.11. parengti rašytinį ir grafinį žmonių evakavimo, kilus gaisrui, planą, grafinį planą pakabinti gerai matomoje vietoje prie įėjimo į kiekvieną pastato aukštą;

8.12. instruktuoti ir kontroliuoti, kaip tiesiogiai pavaldūs darbuotojai laikosi darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos ir kitų darbo reikalavimų;

8.13. atlikti mokyklos apšvietimo, šildymo, vėdinimo, kanalizacijos, gaisrinės apsaugos, vandentiekio, mokyklos pastatų apsaugos ir kitų mokykloje esančių sistemų būklės tikrinimus, skubių gedimų

šalinimų organizavimą, apsaugos sistemos pajungimo ir atjungimo organizavimą;

8.14. mokyti ir instruktuoti darbuotojus priešgaisrinės saugos klausimais, užtikrinti, kad būtų parengta mokyklos priešgaisrinės saugos instrukcija, atskirų mokyklos objektų (virtuvės, grupių)

priešgaisrinės saugos instrukcijos. Užtikrinti, kad visi mokyklos darbuotojai laikytųsi nustatyto priešgaisrinės saugos režimo, kad kiekvieną dieną, baigus užsiėmimus grupėse, apžiūrėtų patalpas,

išjungtų visus elektros prietaisus;

8.15. vykdyti kitus teisėtus mokyklos direktoriaus ir kontroliuojančių pareigūnų nurodymus;

8.16. esant reikalui atlikti kitus darbus, nurodytus direktoriaus, neviršijant nustatyto darbo laiko;

8.17. kontroliuoti mokyklos turto, patalpų inventoriaus efektyvumą, racionalų panaudojimą ir tinkamą eksploataciją;

8.18. tvarkyti prekių – materialinių vertybių apskaitą. Nustatyta tvarka rengti ir teikti sunaudotų medžiagų mokyklos veikloje nurašymo aktus, ataskaitas apie jų kitimą bei likučius. Nuolat tikrinti, kad

medžiagų, prekių, gaminių likučiai atitiktų nurodytiems likučiams buhalterijos dokumentuose;

8.19. dalyvauti inventorizacijose, patikrinimuose;

8.20. rengti pagal poreikį statistines ataskaitas;

8.21. rengti įsakymu projektus ūkio veiklos klausimais;

8.22. organizuoti ir kontroliuoti termometrų, manometrų, svarstyklių metrologines patikras;

8.23. bendradarbiauti su ryšių, elektros, vandens tiekimo bei kitomis komunalines paslaugas teikiančiomis įmonėmis. Vesti vandens, šilumos skaitiklių parodymus.

IV SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ

9. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams atsako už:

9.1. informavimą apie susirgimą, traumas, ligas;

9.2. bendrą mokyklos ūkio būklę;

9.3. mokyklos teritorijos, pastatų ir patalpų, mokyklos baldų ir inventoriaus priežiūrą;

9.4. mokyklos inžinerinių komunikacijų ir įrenginių techninę priežiūrą;

9.5. mokymo patalpų apšvietimo, mikroklimato atitikimą galiojančioms normoms;

9.6. teisingą ir sąžiningą dokumentacijos pildymą;

9.7. mokyklos aprūpinimą materialiniais resursais (inventoriumi, mokymo priemonėmis ir kt.);

9.8. viešųjų pirkimų organizavimą ir vykdymą;

9.9. mokyklos sanitarinę būklę ir priešgaisrinę saugą.

10. Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams už savo pareigų netinkamą vykdymą atsako darbo vidaus tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

_______________________________________

Su pareigybės aprašymu susipažinau ir sutinku
____________________________________
(parašas)
____________________________________
(vardas, pavardė)
___________________________________________

(data)


Informacija apie įstaigą: Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokykla. Direktoriaus pavaduotojo ūkio reikalams pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento intervalas nuo 6,53 iki 8,28
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: 844772790
El. paštas:
Adresas: Jurbarko r. sav. Jurbarko m. S. Daukanto g. 9
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.