Kancleris (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 52380
Skelbimo data: 2022-07-14
Skelbimas galioja iki: 2022-07-28
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybės tarnybos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Kancleris (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 18.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 3,258.00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Dėl išsamesnės informacijos prašome kreiptis į Valstybinės mokesčių inspekcijos prie LR FM Vidinių procedūrų valdymo skyriaus vyriausiąjį specialistą Modestą Gečį tel. (8 5) 2668 229, el. p. Modestas.Gecys@vmi.lt
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS
VADOVYBĖ
KANCLERIO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – III pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus viršininkui.

II SKYRIUS

FUNKCIJOS

3. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
4. Konsultuoja su įstaigos administracijos padaliniais veikla susijusiais klausimais.
5. Priima su įstaigos administracijos padalinių veikla susijusius sprendimus.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su įstaigos administracijos padalinių veikla susijusiais klausimais.
7. Vadovauja įstaigos administracijos padalinių veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja administracijos padalinio veiklos vykdymui aktualią informaciją.
8. Valdo įstaigos administracijos padalinių žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
10. Koordinuoja Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau — VMI prie FM) sritis, susijusias su turto, dokumentų ir archyvų valdymu, personalo ir finansų valdymu.
11. Koordinuoja žmogiškųjų išteklių valdymo politikos rengimą ir jos įgyvendinimą, modernių žmogiškųjų išteklių valdymo įrankių diegimą Valstybinėje mokesčių inspekcijoje (toliau — VMI).
12. Organizuoja ir kontroliuoja bei vertina tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
13. Teikia vertinimus/išvadas dėl dokumentų, įskaitant teisės aktus, susijusius su VMI turto, dokumentų ir archyvų valdymu, personalo ir finansų valdymu.
14. Užtikrina VMI keliamų tikslų ir uždavinių vykdymą, analizuoja ir vertina VMI strateginiuose ir veiklos planuose numatytų priemonių vykdymą, veiklos procesų tobulinimą, pokyčių valdymą kuruojamose VMI prie FM veiklose srityse bei teikia atitinkamus siūlymus VMI prie FM vadovybei.
15. Dalyvauja įvairių komisijų ir darbo grupių veikloje.

III SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

16. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
16.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
16.3. studijų kryptis – vadyba (arba);
16.4. studijų kryptis – finansai (arba);
16.5. studijų kryptis – teisė;
16.6. vadovaujamo darbo patirties trukmė – 1 metai.
arba:
16.7. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
16.8. darbo patirties sritis – strateginio planavimo patirtis;
16.9. darbo patirtis srityje – 4 metai;
16.10. vadovaujamo darbo patirties trukmė – 1 metai.
17. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
17.1. kalba - anglų;
17.2. kalbos mokėjimo lygis – B1.

IV SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

18. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
18.1. komunikacija - 4 lygis;
18.2. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
18.3. patikimumas ir atsakingumas - 5 lygis;
18.4. organizuotumas - 5 lygis;
18.5. vertės visuomenei kūrimas - 5 lygis.
19. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. lyderystė - 4 lygis;
19.2. veiklos valdymas - 5 lygis;
19.3. strateginis požiūris - 4 lygis.
20. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. įžvalgumas - 5 lygis;
20.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 5 lygis.
21. Profesinė kompetencija:
21.1. veiklos planavimas - 5 lygis.

Susipažinau
________________________
(Parašas)
________________________
(Vardas ir pavardė)
________________________
(Data)


Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Vadovų atrankos ir planavimo skyriaus Patarėjas
Vardas, Pavardė: Alma Markevičienė
Telefonas: +37052196806; +37067289741
El. paštas: alma.markeviciene@vtd.lt
Adresas: Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.