Kancleris (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61269
Skelbimo data: 2024-11-14
Skelbimas galioja iki: 2024-11-28 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Vilniaus miesto apylinkės teismas
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Kancleris (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 2,20
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 3927,88
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Vilniaus miesto apylinkės teismas yra pirmoji instancija, kuri nagrinėja baudžiamąsias, civilines, administracinių teisės pažeidimų bylas (įstatymų priskirtas šio teismo kompetencijai), hipotekos teisėjų kompetencijai priskirtas bylas bei su sprendimų ir nuosprendžių vykdymu susijusias bylas. Taip pat apylinkės teismo teisėjai atlieka ikiteisminio tyrimo teisėjo bei kitas apylinkės teismo kompetencijai įstatymų priskirtas funkcijas.


Dėl išsamesnės informacijos apie šią pareigybę galite kreiptis telefonu +370 646 12 133 arba el.paštu personalo.atranka@teismas.lt

Bus nustatomas 3 mėnesių išbandymo terminas, siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo pareigas ir ar valstybės tarnautojo pareigos tinka asmeniui.Konkursą laimėjęs asmuo pareigas įstaigoje pradės eiti ne anksčiau kaip 2025 m. sausio 2 d.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VILNIAUS MIESTO APYLINKĖS TEISMO
KANCLERIO TARNYBOS
TEISMO KANCLERIO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – II pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus teismo pirmininkui.

II SKYRIUS

FUNKCIJOS

3. Įgyvendina Lietuvos Respublikos teismų įstatymo 106 ir kituose straipsniuose bei kituose teisės aktuose teismo kancleriui nustatytas funkcijas.
4. Koordinuoja ir kontroliuoja jam pavaldžių teismo administracijos padalinių veiklą bei tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
5. Koordinuoja teismo biudžeto projekto rengimą ir kontroliuoja teismui skirtų valstybės biudžeto asignavimų panaudojimą bei teismo turtinių įsipareigojimų vykdymą.
6. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje.
7. Teismo pirmininko pavedimu atstovauja teismui santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Užtikrina informacijos teismo pirmininkui pateikimą laiku teismo administravimo sprendimams priimti, teikia siūlymus dėl veiklos organizavimo tobulinimo.
9. Užtikrina jam pavaldžių teismo administracijos padalinių funkcijų atlikimo kokybę, savalaikiškumą ir atitiktį veiklos sričiai keliamiems reikalavimams.
10. Užtikrina, kad teismo ištekliai būtų valdomi teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
12. Organizuoja ir įgyvendina įslaptintos informacijos administravimą, apsaugą ir kontrolę, teikia pasiūlymus dėl teisme saugomos įslaptintos informacijos administravimo ir fizinės apsaugos būklės tobulinimo.
13. Planuoja, organizuoja ir įgyvendina saugumo priemones teisme, analizuoja ir vertina saugumo grėsmes bei imasi priemonių užkirsti joms kelią, užtikrina teisme asmenų ir turto saugumą bei imasi būtinų veiksmų likviduojant ar mažinant kritinių situacijų sukeltus padarinius.
14. Koordinuoja atstovavimą teismo interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose ir rengia susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja susijusių dokumentų rengimą.
15. Užtikrina teismo informacinį, finansinį ir techninį aptarnavimą, užtikrina informacijos apie teismui skirtų valstybės biudžeto lėšų panaudojimą, finansų valdymą ir teismo poreikių valstybės biudžeto asignavimams pateikimą atsakingoms institucijoms, pagal kompetenciją rengia materialinių ir finansinių resursų poreikio projektus, koordinuoja viešųjų pirkimų procedūras.
16. Koordinuoja jam pavaldžių valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo ir poilsio laiko apskaitą, kontroliuoja teismo veiklos atitikimą kokybiniams standartams. Prižiūri ir kontroliuoja Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo nuostatų laikymąsi, konsultuoja privačių interesų deklaravimo, interesų konfliktų prevencijos klausimais.

III SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (magistro kvalifikacinis laipsnis arba baigus vientisąsias studijas įgytas magistro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
17.2. vadovaujamo darbo patirties trukmė – 2 metai.
18. Atitikimas kitiems reikalavimams:
18.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

IV SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

19. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. vertės visuomenei kūrimas - 5 lygis;
19.2. organizuotumas - 5 lygis;
19.3. patikimumas ir atsakingumas - 5 lygis;
19.4. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
19.5. komunikacija - 5 lygis.
20. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. strateginis požiūris - 5 lygis;
20.2. veiklos valdymas - 5 lygis;
20.3. lyderystė - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Aistė Viškelytė
Telefonas: +37064816358
El. paštas: aiste.viskelyte@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.