Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos vyriausiasis specialistas (tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius) (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 56795
Skelbimo data: 2023-07-24
Skelbimas galioja iki: 2023-08-07
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Kazlų Rūdos savivaldybės administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos vyriausiasis specialistas (tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius) (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 8.80
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,636.80
Darbo vieta (miestas): Kazlų Rūda
Informacija apie įstaigą: Kazlų Rūdos savivaldybės administracija užtikrina tinkamą viešųjų bei administracinių paslaugų teikimą gyventojams, įgyvendinant savivaldybės viziją: „Kazlų Rūda – moderni prabanga būti gamtoje“. Čia dirba motyvuota, ambicinga ir draugiška komanda....
Tavęs laukia:
⁕ dinamiškas, nemonotoniškas darbas – nuobodžiauti tikrai neteks;
⁕ galimybė mokytis – nuolat siunčiame į išorinius mokymus, o labiau patyrę kolegos savo žinių tikrai nelaiko stalčiuje – mielai dalijasi ir moko;
⁕ laiku mokamas atlyginimas – darbo užmokestis gali didėti priklausomai nuo darbo rezultatų;
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO (TARPINSTITUCINIO BENDRADARBIAVIMO KOORDINATORIAUS)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. priežiūra ir kontrolė.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. stebėsena ir analizė;
4.2. sprendimų įgyvendinimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. švietimo, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų poreikių užtikrinimo priežiūra ir kontrolė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų vaikams ir šeimai stebėsena, analizavimas, vertinimas ir koordinavimas;
6.2. sprendimų, užtikrinančių vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemones, įgyvendinimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
9. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
11. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
12. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų planavimą.
13. Apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
14. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
15. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
16. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
17. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
18. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
20. Bendradarbiauja ir pagal poreikį organizuoja bendrus pasitarimus su įstaigų ir organizacijų vadovais ar specialistais, Atvejo vadybininkais, atsakingais asmenimis, rengiančiais ir įgyvendinančiais Planą Vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams), kitais Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojais arba darbuotojais, atsakingais už Vaiko ir šeimos gerovės užtikrinimą..
21. Organizuoja ir dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų komisijų ir darbo grupių posėdžiuose, pagal kompetenciją teikia informaciją ir pasiūlymus..
22. Atlieka Savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos pirmininko funkcijas..
23. Atlieka Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatymuose tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriui priskirtas funkcijas..
24. Pagal pareigybei priskirtą kompetenciją rengia teisės aktų projektus..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro ir magistro kvalifikaciniai laipsniai arba baigus vientisąsias studijas įgytas magistro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2. studijų kryptis – sociologija (arba);
25.3. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
25.4. studijų kryptis – visuomenės sveikata (arba);
25.5. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
25.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro ir magistro kvalifikaciniai laipsniai arba baigus vientisąsias studijas įgytas magistro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.7. studijų kryptis – vadyba (arba);
25.8. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);
25.9. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
25.10. studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
25.11. darbo patirties sritis – Nenustatyta;
arba:
25.12. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro ir magistro kvalifikaciniai laipsniai arba baigus vientisąsias studijas įgytas magistro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.13. studijų kryptis – pedagogika (arba).
25.14. studijų kryptis – edukologija (arba).
25.15. studijų kryptis – andragogika (arba).
25.16. darbo patirties sritis – Nenustatyta;
26. Atitikimas kitiems reikalavimams:
26.1. atitikti specialiuosius reikalavimus, nurodytus Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2017 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. V-651/A1-455/V-1004, 14.2 papunktyje..

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

27. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
27.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
27.2. organizuotumas - 3 lygis;
27.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
27.4. analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
27.5. komunikacija - 3 lygis.
28. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
28.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
29. Profesinė kompetencija:
29.1. veiklos planavimas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Atrankų skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Rūta Rudzkienė
Telefonas: +37052718902; +37067285217
El. paštas: ruta.rudzkiene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.