Klaipėdos skyriaus archyvo tvarkytojas (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 5,3–5,9 –938,1–1044,3 Eur neatskaičiavus mokesčių, atsižvelgiant į darbuotojo profesinio darbo patirtį; darbo vieta Klaipėdoje; darbo sutartis terminuota)
Skelbimo nr.: | 73480 |
---|---|
Skelbimo data: | 2021-09-13 |
Skelbimas galioja iki: | 2021-09-27 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos |
Pareigos: | Klaipėdos skyriaus archyvo tvarkytojas (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 5,3–5,9 –938,1–1044,3 Eur neatskaičiavus mokesčių, atsižvelgiant į darbuotojo profesinio darbo patirtį; darbo vieta Klaipėdoje; darbo sutartis terminuota) |
Pareiginės algos koeficientas: | 5.30 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 938.10 |
Darbo vieta (miestas): | Klaipėda |
Informacija apie įstaigą: | |
Pareigybės aprašymas: | |
KLAIPĖDOS SKYRIAUS ARCHYVO TVARKYTOJO (SPECIALISTO) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Archyvo tvarkytojas (specialistas) yra specialistas. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti ir administruoti skyriaus dokumentus, bylas, kartotekas. 4. Pareigybės pavaldumas – skyriaus patarėjui, kurio specialioji veiklos sritis – paslaugos ir aptarnavimas. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; 5.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą ir administravimą; 5.3. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu; 5.4. neteko galios 2021-09-08. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTUOJO FUNKCIJOS 6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 6.1. apdoroja su dokumentų valdymu ir administravimu susijusią informaciją; 6.2. administruoja skyriaus dokumentus; 6.3. tvarko skyriaus prašymų kartotekas, formuoja ir apskaito prašymų, asmens bylas, tvarko registrus ir žurnalus; 6.4. kontroliuoja skyriaus saugomų dokumentų būklę, prireikus, organizuoja sugadintų dokumentų sutvarkymą, kontroliuoja dokumentų saugyklų atitiktį teisės aktuose nustatytiems patalpų, kuriose laikomi Lietuvos valstybinio archyvų fondo dokumentai, reikalavimams; 6.5. dalyvauja atliekant skyriuje saugomų dokumentų vertės ekspertizę; 6.6. organizuoja skyriaus archyvinių dokumentų saugojimą, naudojimą ir naikinimą; 6.7. ruošia ir perduoda skyriaus dokumentus valstybės archyvui; 6.8. teikia Migracijos departamento skyrių darbuotojams archyve saugomą medžiagą; 6.9. teikia asmenims informaciją, susijusią su skyriaus archyve saugomais dokumentais. 7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus. |
|
Vertinimo metodai: | |
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | (8 5) 271 71 12 |
El. paštas: | info@migracija.gov.lt |
Adresas: | L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius |