Klaipėdos skyriaus archyvo tvarkytojas (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 5,3–5,9 –938,1–1044,3 Eur neatskaičiavus mokesčių, atsižvelgiant į darbuotojo profesinio darbo patirtį; darbo vieta Klaipėdoje; darbo sutartis terminuota)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 73480
Skelbimo data: 2021-09-13
Skelbimas galioja iki: 2021-09-27
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Konkursą organizuojanti įstaiga: Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
Pareigos: Klaipėdos skyriaus archyvo tvarkytojas (pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 5,3–5,9 –938,1–1044,3 Eur neatskaičiavus mokesčių, atsižvelgiant į darbuotojo profesinio darbo patirtį; darbo vieta Klaipėdoje; darbo sutartis terminuota)
Pareiginės algos koeficientas: 5.30
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 938.10
Darbo vieta (miestas): Klaipėda
Informacija apie įstaigą:
Pareigybės aprašymas:

KLAIPĖDOS SKYRIAUS ARCHYVO TVARKYTOJO (SPECIALISTO)

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

1. Archyvo tvarkytojas (specialistas) yra specialistas.

2. Pareigybės lygis – A2.

3. Pareigybės paskirtis – tvarkyti ir administruoti skyriaus dokumentus, bylas, kartotekas.

4. Pareigybės pavaldumas – skyriaus patarėjui, kurio specialioji veiklos sritis – paslaugos ir aptarnavimas.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

5.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą ir administravimą;

5.3. mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu;

5.4. neteko galios 2021-09-08.

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTUOJO FUNKCIJOS

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. apdoroja su dokumentų valdymu ir administravimu susijusią informaciją;

6.2. administruoja skyriaus dokumentus;

6.3. tvarko skyriaus prašymų kartotekas, formuoja ir apskaito prašymų, asmens bylas, tvarko registrus ir žurnalus;

6.4. kontroliuoja skyriaus saugomų dokumentų būklę, prireikus, organizuoja sugadintų dokumentų sutvarkymą, kontroliuoja dokumentų saugyklų atitiktį teisės aktuose nustatytiems patalpų, kuriose laikomi Lietuvos valstybinio archyvų fondo dokumentai, reikalavimams;

6.5. dalyvauja atliekant skyriuje saugomų dokumentų vertės ekspertizę;

6.6. organizuoja skyriaus archyvinių dokumentų saugojimą, naudojimą ir naikinimą;

6.7. ruošia ir perduoda skyriaus dokumentus valstybės archyvui;

6.8. teikia Migracijos departamento skyrių darbuotojams archyve saugomą medžiagą;

6.9. teikia asmenims informaciją, susijusią su skyriaus archyve saugomais dokumentais.

7. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8 5) 271 71 12
El. paštas: info@migracija.gov.lt
Adresas: L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.