Klientų aptarnavimo ir kokybės departamento Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo skyriaus specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 64929
Skelbimo data: 2025-11-13
Skelbimas galioja iki: 2025-11-27 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos transporto saugos administracija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Viešojo valdymo agentūra
Pareigos: Klientų aptarnavimo ir kokybės departamento Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo skyriaus specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,88
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1571,15
Darbo vieta (miestas): Kaunas
Informacija apie įstaigą: Tiesioginis kontaktinis darbas su klientais padalinyje.
Numatomas 3 mėnesių išbandymo terminas, siekiant patikrinti ar asmuo yra tinkamas eiti pareigas ir ar pareigos tinka asmeniui.
Darbo laiko norma 40 val. per savaitę.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS
KLIENTŲ APTARNAVIMO IR KOKYBĖS DEPARTAMENTO RYTŲ LIETUVOS KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS
SPECIALISTO (2)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – XI pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus patarėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Su kelių, geležinkelių ir vidaus vandenų transporto veikla susijusių administracinių paslaugų teikimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Padeda apdoroti ir apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
6. Padeda nagrinėti ir nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus nesudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, padeda rengti ir rengia sprendimus ir atsakymus.
7. Padeda organizuoti ir organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
8. Padeda priimti ir aptarnauti, priima ir aptarnauja asmenis.
9. Padeda rengti ir rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo.
10. Padeda rengti ir teikti, rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais nesudėtingais klausimais.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
12. Prireikus pavaduoja kitus skyriaus valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartį.
13. Priima prašymus ir dalyvauja išduodant užsienio valstybių ir Lietuvos Respublikos leidimus vežti keleivius vienkartiniais reisais tarptautinio susisiekimo maršrutais, tvarko jų apskaitą, tikrina, ar laikomasi nustatytų reikalavimų.
14. Priima prašymus gauti skaitmeniniuose tachografuose naudojamas vairuotojo,įmonės ir dirbtuvių identifikavimo korteles,atlieka pateiktų duomenų patikrinimą bei išduoda skaitmeniniuose tachografuose naudojamas vairuotojo/įmonės identifikavimo korteles,pagal suteiktus įgaliojimus tvarko duomenis apie asmenis,pateikusius prašymus gauti skaitmeniniuose tachografuose naudojamas identifikavimo korteles.
15. Priima pranešimus ir dalyvauja suteikiant leidimus vykdyti keleivių vežimo už atlygį lengvaisiais automobiliais pagal užsakymą ar lengvaisiais automobiliais taksi veiklą.
16. Priima ir nagrinėja prašymus išduoti licencijas verstis keleivių vežimu tarptautiniais ir (ar) vidaus maršrutais, krovinių vežimu tarptautiniais ir (ar) vidaus maršrutais, licencijas atitinkančias licencijų kopijas , teikia pasiūlymus dėl licencijų ir jų kopijų išdavimo / neišdavimo, išduoda paruoštas licencijas ir jų kopijas.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

17. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
17.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
18.1. anglų (B1) arba rusų (B1).

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

19. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
19.1. vertės visuomenei kūrimas - 1 lygis;
19.2. organizuotumas - 1 lygis;
19.3. patikimumas ir atsakingumas - 1 lygis;
19.4. analizė ir pagrindimas - 1 lygis;
19.5. komunikacija - 1 lygis.
20. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
20.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 1 lygis;
20.2. konfliktų valdymas - 1 lygis.
21. Profesinė kompetencija:
21.1. korupcijos prevencija - 1 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Gintara Miglinienė
Telefonas: +37067289565
El. paštas: gintara.migliniene@vva.gov.lt
Adresas: Vilnius, Šventaragio g. 2
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.