Šeštadienis, gruodžio 06 d.

Klientų aptarnavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (darbo vieta - Telšiai)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 12691
Skelbimo data: 2025-12-01
Skelbimas galioja iki: 2025-12-08 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos Klaipėdos skyrius
Konkursą organizuojanti įstaiga: Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos Klaipėdos skyrius
Pareigos: Klientų aptarnavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (darbo vieta - Telšiai)
Pareiginės algos koeficientas: 1,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1785,40
Darbo vieta (miestas): Telšiai
Informacija apie įstaigą: Esame viena didžiausių valstybinių institucijų Lietuvoje, kurioje kiekvienas darbuotojas prisideda prie kilnios organizacijos misijos – kurti socialinį saugumą visą žmogaus gyvenimą. Dirbame tam, kad kiekvienas Lietuvos gyventojas jaustųsi užtikrintas dėl savo ateities, tad į priekį keliaujame su vizija – būti drąsia, kompetentinga, iniciatyvia organizacija, kuriančia didžiausią vertę kiekvienam. Tikime, kad sėkmė kyla iš stiprių pamatinių vertybių, kurios Sodroje yra: išmanau, drįstu ir bendradarbiauju. Ieškome bendražygio, kuris ne tik supranta šių vertybių svarbą, bet ir natūraliai jas įkūnija savo darbe bei kasdienybėje.
Siūlome:
- darbo užmokestį nuo 1785 Eur iki 2428 Eur (neatskaičius mokesčių), kurį sudaro pareiginė alga (apskaičiuojama taikant koeficientą) ir priedas už tarnybos Lietuvos valstybei stažą (po 1 proc. už kiekvienus tarnybos metus). Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientų intervalas nuo 0,83 iki 1,36.

- jei esi nepasiruošęs savarankiškai vykdyti funkcijas visa būtina apimtimi, Tavo darbo užmokestis galėtų būti nuo 1785 Eur iki 1980 Eur (pareiginės algos koeficientų intervalas - nuo 0,83 iki 1,10), o greičiau perprasti darbą Tau padės kolega mentorius;
Daugiau informacijos apie mūsų darbo užmokestį rasi: https://www.sodra.lt/uploads/documents/files/VSDFAI%20DAS_SUVESTINE%20REDAKCIJA_nuo%202025-01-23.pdf;
- apmokamą laisvą nuo darbo laiką (iki 2 darbo dienų per mėnesį) nuvykti į gydymo įstaigą ar valstybės ir savivaldybės įstaigą;
- apmokamą kvalifikacijos kėlimą;
- bus taikomas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS KLAIPĖDOS SKYRIAUS
KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus patarėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Administracinių paslaugų teikimas.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

4. Įstaigos klientų aptarnavimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

5. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
6. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
8. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
9. Priima ir aptarnauja asmenis.
10. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
11. Nagrinėja asmenų prašymus ir kitus dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo, veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
12. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų susijusiais klausimais.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

13. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
13.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
13.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
13.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
13.4. studijų kryptis – komunikacija (arba);
13.5. studijų kryptis – ekonomika;
arba:
13.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
13.7. darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
13.8. darbo patirtis srityje – 1 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

14. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
14.1. vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
14.2. organizuotumas - 3 lygis;
14.3. patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
14.4. analizė ir pagrindimas - 3 lygis;
14.5. komunikacija - 4 lygis.
15. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
15.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
15.2. konfliktų valdymas - 3 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Teisės ir personalo skyriaus Vyriausiasis specialistas
Vardas, Pavardė: Lina Budrienė
Telefonas: +37065266342
El. paštas: lina.budriene@sodra.lt
Adresas: Smiltelės g. 12A, 91501 Klaipėda
Skelbimas publikuojamas iki: 2025-12-08
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.