Klimato kaitos skyrius vyriausiasis specialistas [NAC-KK-3-4.2] koef. nuo 7,70 iki 8,90

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 85706
Skelbimo data: 2023-02-06
Skelbimas galioja iki: 2023-02-21
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Pareigos: Klimato kaitos skyrius vyriausiasis specialistas [NAC-KK-3-4.2] koef. nuo 7,70 iki 8,90
Pareiginės algos koeficientas: 7.70
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1,432.20
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Sudaroma terminuota 2 metų darbo sutartis. Suteikiama galimybė dirbti nuotoliniu būdu iš kitų Lietuvos miestų.
Informaciją apie pareigybę pateiks Alita Zolubienė, tel.: +37060283349.
Pareigybės aprašymas:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros direktoriaus 2023 m. vasario 3 d. įsakymu Nr. T1-36

NACIONALINIŲ PROGRAMŲ VALDYMO DEPARTAMENTO
KLIMATO KAITOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
Nr. NAC-KK-3-4

I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros (toliau – Agentūra) Nacionalinių programų valdymo departamento (toliau – NP departamentas) Klimato kaitos skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas (toliau – projektų vadovas) yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.
2. Pareigybės grupė – specialistai.
3. Pareigybės lygis – A2.

II. PASKIRTIS

4. Projektų vadovo pareigybė reikalinga administruoti Modernizavimo fondo lėšomis finansuojamus projektus, rinkti, analizuoti, sisteminti su tuo susijusią informaciją, teikti pasiūlymus, apžvalgas, ataskaitas bei konsultuoti suinteresuotus asmenis.

III. VEIKLOS SRITIS

5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas specialiojoje veiklos srityje – Modernizavimo fondo įgyvendinimas ir priežiūra.

IV. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

6. Turėti aukštąjį universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą.
7. Turėti 1 metų darbo patirtį rengiant, įgyvendinant ar vykdant priežiūrą valstybės biudžeto, ES ar kitomis tarptautinių finansinių instrumentų lėšomis finansuojamus projektus.
8. Mokėti naudotis šiomis kompiuterinėmis programomis: teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių, pateikčių ruošimo ir pristatymo, elektroninio pašto. Mokėti naudotis interneto paslaugomis, kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų bei Europos Sąjungos institucijų duomenų bazėmis, informacinėmis sistemomis ir registrais.
9. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais Modernizavimo fondo įgyvendinimą.
10. Turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti „B“ kategorijos transporto priemonę.
11. Sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
12. Mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas.
13. Sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo bei teisės aktų rengimo taisykles.


IV. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

14. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
14.1. atlieka priskirtų projektų veiklų planavimą;
14.2. koordinuoja priskirtų projektų veiklų įgyvendinimą, kontroliuoja nustatytų veiklų rezultatus;
14.3. atsiskaito už priskirtų projektų veiklų rezultatus;
14.4. konsultuoja projektų vykdytojus projektų įgyvendinimo, paraiškų ir projektų rengimo, projektų finansavimo reikalavimo klausimais;
14.5. administruoja priskirtas paraiškas, teikia siūlymus sprendimams dėl projektų finansavimo priėmimo;
14.6. rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų projektų audituose;
14.7. rengia priskirtų projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, informavimo veikloms parengti;
14.8. dalyvauja rengiant investicinius pasiūlymus ir planuojamų nacionalinių investicijų apžvalgą Investicijų komitetui ir Europos investicijų bankui vadovaujantis Reglamento (ES) 2020/1001 3 ir 4 straipsnio nuostatomis;
14.9. dalyvauja rengiant Modernizavimo fondo įgyvendinimo ataskaitas Europos Komisijai vadovaujantis Reglamento (ES) 2020/1001 13 straipsnio nuostatomis;
14.10. tvarko su priskirtų projektų administravimu susijusius dokumentus, bylas, parengia juos perdavimui į archyvą;
14.11. dalyvauja atliekant administruojamų viešųjų ir privačiųjų juridinių asmenų projektų patikras projektų įgyvendinimo vietoje;
14.12. vykdo kitus, aukštesnių vadovų su grupės funkcijomis susijusius, kad būtų pasiekiami projektų grupės, skyriaus, NP departamento ar Agentūros veiklos tikslai.
15. Projektų vadovo pareigos nustatomos Agentūros Procedūrų vadove, Darbo tvarkos taisyklėse, tvarkose, kituose vidiniuose Agentūros teisės aktuose bei LR darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose darbo santykius.

VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

16. Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus skyriaus projekto grupės vadovui, koordinuojančiam Modernizavimo fondo administravimą.

Susipažinau

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8~5) 272 57 58
El. paštas: apva@apva.lt
Adresas: Labdarių g. 3, LT-01120 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.