Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:
KOMERCINIŲ PASLAUGŲ SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę) TERMINUOTAI DARBO SUTARČIAI Darbo vieta: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai arba Panevėžys Darbo aprašymas: - organizuotai ir sistemiškai vystyti klientams teikiamų Turto matavimų, vertinimo ir sertifikavimo paslaugų teikimą Lietuvos mastu (pavaldume 8 grupės, apie 100 darbuotojų);
- užtikrinti žemės sklypų, pastatų, patalpų, inžinerinių statinių kadastrinių duomenų nustatymo ir tikslinimo, individualaus turto vertinimo ir sertifikavimo, topografinių planų, geodezinių nuotraukų, orto fotografinių žemėlapių rengimo ir sudarymo paslaugų kokybę;
- stebėti Teisės aktų registre veiklai svarbių teisės aktų pasikeitimus, rengti norminius dokumentus, reglamentuojančius šią veiklą įmonėje;
- nagrinėti sudėtingus turto matavimų, individualaus turto vertinimo ir sertifikavimo atvejus, teikti skyriaus darbuotojams metodines rekomendacijas, kreiptis dėl išaiškinimų/teisės aktų patikslinimo į atsakingas institucijas;
- inicijuoti reikalingų prietaisų, programinės ir techninės įrangos viešuosius pirkimus bei dalyvauti viešuosiuose pirkimuose Įmonės teikiamų turto matavimo, individualaus turto vertinimo ir sertifikavimo paslaugoms atlikti;
- inicijuoti matininkų, individualaus turto vertintojų ir sertifikavimo skyriaus darbuotojų kvalifikacijos kėlimą bei profesionalios komandos subūrimą.
Reikalavimai pareigybei: - aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;
- ne mažesnė kaip 2 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
- ne mažesnė kaip 2 metų profesinio darbo patirtis nekilnojamųjų daiktų kadastrinių matavimų ir (ar) darbo patirtis turto vertinimo srityje;
- išmanyti teisių į nekilnojamuosius daiktus įregistravimo Nekilnojamojo turto registre galimybes, asmens duomenų teisinę apsaugą, valstybės įmonių veiklą, viešąjį administravimą, darbo santykius;
- mokėti savarankiškai planuoti, spręsti, organizuoti savo veiklą, pasirinkti darbo metodus ir tinkamai atlikti pavestas užduotis bei spręsti iškylančias problemas;
- Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
- anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
- gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
- atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
- strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, puikūs dalykinio bendravimo įgūdžiai, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Mes siūlome: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
- bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 2 900 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Kontaktai pasiteiravimui: Rūta Adomavičiūtė el. p. ruta.adomaviciute@registrucentras.lt , tel. +370 651 22197 |