Šeštadienis, gruodžio 21 d.

Komunikacijos skyriaus vadovė (-as)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 101540
Skelbimo data: 2024-12-20
Skelbimas galioja iki: 2025-01-09 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Valstybės įmonė Valstybinių miškų urėdija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Komunikacijos skyriaus vadovė (-as)
Pareiginės algos koeficientas: 0,00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0,00
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: DARBO UŽMOKESTIS (BRUTO): NUO 3555 Eur IKI 4622 Eur
Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties

DARBO VETA: Savanorių pr. 176, Vilnius

TELEFONAS PASITEIRAUTI: +370 695 10160
Pareigybės aprašymas:

Esame didžiausias, regioniškiausias miškininkystės srities darbdavys, aktyviai prisidedantis prie Lietuvos miškingumo didinimo, biologinės įvairovės ir miško ekosistemų išsaugojimo. Vertiname kiekvieną VMU bendruomenės narį ir jo indėlį į #DarbąKurįMylime ir šiuo metu

PRIE KOMANDOS KVIEČIAME PRISIJUNGTI:

KOMUNIKACIJOS SKYRIAUS VADOVĘ (-Ą)

PAGRINDINĖS FUNKCIJOS:

1. kuria Įmonės išorinės komunikacijos strategiją ir užtikrina jos įgyvendinimą;

2. rengia krizių valdymo planus ir organizuoja vidinių krizių valdymo mokymus darbuotojams;

3.planuoja ir koordinuoja, užtikrina sklandžią komunikacijos skyriaus veiklą;

4.kuria ir įgyvendina rinkodaros programas, socialines akcijas, vertina jų efektyvumą;

5.kuria ir stiprina ryšius su visuomenės informavimo priemonėmis, suinteresuotomis šalimis;

6.vykdo žiniasklaidos stebėseną, reaguoja į informaciją, susijusią su įmone ir jos veikla;

7.rengia informaciją, pranešimus apie įmones veiklą, renginius, socialines iniciatyvas;

8.vykdo projektus su išorės partneriais, užtikrina sklandų jų įgyvendinimą;

9.administruoja įmonės išorinės komunikacijos kanalus;

10.organizuoja, koordinuoja įmonės išorės renginius;

11.pagal kompetenciją organizuoja ir rengia medžiagą seminarams, konferencijoms, spaudos pranešimams ir kitiems pranešimams, dalyvauja organizuojant ir vykdant darbuotojų švietimą;

12.pagal kompetenciją dalyvauja Įmonėje organizuojant viešuosius pirkimus;

13.pagal kompetenciją dalyvauja inventorizacijose, vykdomos veiklos patikrinimuose;

14.pagal veiklos sritį dalyvauja nagrinėjant kitų juridinių asmenų ar piliečių prašymus, pareiškimus, skundus, raštus; dalyvauja ruošiant atsakymus ar kitus dokumentus;

15.pagal kompetenciją organizuoja ir koordinuoja vidaus teisės aktų projektų rengimą ir derinimą, išvadų, pastabų ir pasiūlymų dėl derinimui pateiktų teisės aktų rengimą ir teikimą;

16.pagal kompetenciją pasirašo įsakymus, raštus, pažymas, informacinius ir kitus dokumentus;

17.konsultuoja, teikia metodinę pagalbą kitiems darbuotojams su darbo funkcijomis ir jų vykdymu susijusiais klausimais;

18.planuoja ir organizuoja pavaldžių darbuotojų darbą, užtikrina pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą, paskirsto pavaldiems darbuotojams pavedimus, kontroliuoja jų vykdymą ir įvykdymo terminus;

19.organizuoja, vykdo savo bei pavaldžių darbuotojų aprūpinimą darbo priemonėmis ir esant poreikiui inicijuoja prekių ir paslaugų pirkimą;

20.teikia atsakingiems asmenims su pavaldžių darbuotojų darbo laiko apskaita susijusią informaciją ir duomenis;

21.nustatyta tvarka vertina tiesiogiai pavaldžių darbuotojų veiklą, teikia siūlymus dėl jų kvalifikacijos tobulinimo, skatinimo ar atsakomybės priemonių taikymo, siekiant užtikrinti tinkamą jų veiklos kokybę ir motyvaciją, teikia siūlymus Darbdaviui dėl darbo organizavimo gerinimo;

22.vykdo darbdavio įgalioto asmens darbuotojų saugai ir sveikatai struktūriniame padalinyje funkcijas ar įgaliojimus, darbuotojų saugos ir sveikatos norminių dokumentų reikalavimus bei kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir pareigas, rūpinasi savo ir kitų darbuotojų sauga ir sveikata;

23.pagal kompetenciją padeda užtikrinti korupcijos prevenciją Įmonėje, savo darbo srityje nustato, valdo ir nuolat vertina korupcijos pasireiškimo ir veiklos rizikas, jų pokyčius ir joms valdyti taikomų veiksmų bei priemonių veiksmingumą, organizuoja šių rizikų valdymą ir vykdo rizikos šeimininko pareigas, siūlo, identifikuoja, diegia, organizuoja ir kontroliuoja ir (ar) įgyvendina priemones nustatytos rizikos mažinimui (šalinimui) bei atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas šioje srityje;

24.užtikrina jog jo darbo srityje (padalinyje / skyriuje (-iuose)) yra taikomi Antikorupcinės vadybos sistemos reikalavimai ir yra laikomasi šių reikalavimų;

25.pagal kompetenciją diegia ir įgyvendina vidaus kontrolės priemones savo darbo srityje bei prižiūri pavaldžių darbuotojų vidaus kontrolės priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus dėl vidaus kontrolės tobulinimo ir priemonių nustatymo, teikia informaciją apie vidaus kontrolės įgyvendinimą ir rizikos valdymą, vidaus kontrolės politikos įgyvendinimo trūkumus ir rizikos veiksnius;

26.vadovaudamasis įstatymais, poįstatyminiais ar Įmonės vidaus teisės aktais arba gavęs aukštesnių pagal pavaldumą darbuotojų pavedimą, rengia ir teikia ataskaitas ir / ar kitą informaciją, apie savo, pavaldžių darbuotojų ar Įmonės veiklą;

27.vykdo kitus Darbdavio, tiesioginio vadovo, su tiesioginio vadovo žinia aukštesnių pagal pavaldumą darbuotojų nenuolatinio pobūdžio pavedimus susijusius su vykdomomis funkcijomis.

KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI:

  1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį);
  2. turėti ne mažesnę kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtį komunikacijos arba rinkodaros srityje;
  3. turėti ne mažesnę kaip 4 metų darbo patirtį komunikacijos arba rinkodaros srityje;
  4. atitikti įstatymuose numatytus nepriekaištingos reputacijos reikalavimus;
  5. neturėti privačių interesų, kurie būtų nesuderinami su VĮ VMU veikla;
  6. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip B2 lygiu;
  7. turėti darbo kompiuteriu įgūdžių, mokėti dirbti Microsoft Windows aplinkoje ir su Microsoft Office programiniu paketu;
  8. mokėti valstybinę lietuvių kalbą žodžiu ir raštu;
  9. B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

PAGEIDAUTINI REIKALAVIMAI:

  1. turėti gerus konfliktų valdymo, viešojo kalbėjimo, diplomatijos įgūdžius;
  2. turėti patirties taikant SSGG (SWOT) analizę.

MES SIŪLOME:

  1. papildomą (savanorišką) sveikatos draudimą;
  2. skiepus nuo gripo ir erkinio encefalito;
  3. 5 papildomas atostogų dienas;
  4. įdomų, dinamišką, pilną iššūkių darbą;
  5. galimybę realizuoti savo idėjas, kuriant ir inicijuojant pokyčius;
  6. kolegų palaikymą bei pagalbą.

DARBO UŽMOKESTIS (BRUTO): NUO 3555 Eur IKI 4622 Eur

Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties

DARBO VETA: Savanorių pr. 176, Vilnius

TELEFONAS PASITEIRAUTI: +370 695 10160

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: -
El. paštas:
Adresas: Buveinės adresas: Savanorių pr. 176 LT-03154 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.