Valstybės įmonė Registrų centras - pažangios valstybės bei visuomenės partneris, pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas, kuriantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Esame strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti:
KONSULTACIJŲ CENTRO GRUPĖS VADOVĄ (-Ę) KAUNE (angl. Call Center Team Lead) Struktūrinis padalinys: Konsultacijų centro 2 grupė Darbo vieta: Laisvės al. 32A/Gedimino g. 39A, Kaunas Savo sukauptą patirtį pritaikysite: - organizuojant ir užtikrinant sklandų grupės veiklos organizavimą, darbuotojų pamainumo planavimą, užduočių paskirstymą, kontrolę;
- užtikrinant kokybišką ir profesionalų klientų aptarnavimą nuotoliniais kanalais vadovaujantis klientų aptarnavimo standartu;
- aktyviai prisidedant prie sklandžios vidinės komunikacijos su darbuotojais, darnios komandos ugdymo, užtikrinant sklandų naujų darbuotojų įvedimo procesą;
- užtikrinant darbui reikalingos teisinės ir metodinės informacijos tinkamą taikymą praktikoje;
- ieškant galimybių veiklos tobulinimui, prisidedant idėjomis ir darbais prie Konsultacijų centro veiklos sistemingo gerinimo.
Šioje pozicijoje mums svarbu: - aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;
- vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis (pageidautina ne trumpesnė nei 1 metų);
- ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar rinkodaros srityse;
- darbo patirtis klientų konsultavimo telefonu srityje (angl. Call Center) būtų privalumas;
- darbo patirtis projektų valdymo srityje būtų privalumas;
- gebėjimas taikyti LR teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas (reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, prašymų ir skundų nagrinėjimą bei asmenų aptarnavimą viešojo administravimo subjektuose);
- sklandus ir taisyklingas minčių dėstymas lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
- anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
- lyderystė, labai geri bendradarbiavimo gebėjimai, strateginis mąstymas, iniciatyvumas ir siekis vystyti veiklos procesus, nepriekaištinga asmeninė bei dalykinė reputacija;
- galiojantis B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, „Microsoft Office“ programų paketo žinios, imlumas naujoms programoms ir elektroniniams sprendimams.
Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti: - galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo užtikrinant kokybišką Registrų centro klientų aptarnavimą telefonu ir diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
- iššūkius, tobulėjimą ir dinamiškumą darbe;
- mūsų bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
- darbo užmokestį nuo 1592 Eur su mokesčiais (1592 – 2388 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Pastovioji atlygio dalis - tai tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės metinių veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše. Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Šiaučiulienė, el. p. Vilma.Siauciuliene@registrucentras.lt, tel. +370 686 41247
|