Konsultavimo ir projektų skyriaus vedėjas
Skelbimo nr.: | 87166 |
---|---|
Skelbimo data: | 2023-04-05 |
Skelbimas galioja iki: | 2023-04-20 |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Vilniaus miesto kompleksinių paslaugų centras "Šeimos slėnis" |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Konsultavimo ir projektų skyriaus vedėjas |
Pareiginės algos koeficientas: | 0.00 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0.00 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 8,0-10,0, nuo 1488 - 1860 eurų, neatskaičius mokesčių, priklausomai nuo vadovaujamo ir profesinio darbo patirties metais. |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Vilniaus miesto kompleksinių paslaugų centro „Šeimos slėnis“ direktoriaus 2023 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. V-62
KONSULTAVIMO IR PROJEKTŲ SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS Pareigybė
1. Vilniaus miesto kompleksinių paslaugų centro „Šeimos slėnis“(toliau – Įstaiga) Konsultavimo ir projektų skyriaus (toliau – Skyrius) vedėjo pareigybė yra priskiriama administracijos ir struktūrinių padalinių vadovų ir jų pavaduotojų pareigybių grupei. 2. Pareigybės lygis – A2. 3. Pareigybės paskirtis – vykdyti projektinių veiklų įgyvendinimą, administravimą ir analizę, mokymo ir konsultavimo paslaugų įgyvendinimą, užtikrinti jų kokybę. 4. Vedėjas yra pavaldus direktoriaus pavaduotojui paslaugų teikimo klausimais.
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 5.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį; 5.3. turėti darbo patirties projektų administravimo arba mokymų organizavimo srityje. 6. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi žinoti ir išmanyti: 6.1. Įstaigos struktūrą, skyrių ir poskyrių veiklos organizavimo principus; 6.2. darbo organizavimo tvarką; 6.3. Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Europos Sąjungos ir kitos finansinės paramos skyrimą ir valdymą, asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą, dokumentų rengimą, tvarkymą bei kitus klausimus, kurių žinojimas pagal kompetenciją reikalingas funkcijoms atlikti; 6.4. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo taisykles; 6.5. valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti pagrįstas išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą; 6.6. savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus; 6.7. užtikrinti informacijos konfidencialumą; 6.8. sanitarines ir higienos normas, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės, elektros saugos reikalavimus. 7. Darbuotojas, einantis šias pareigas, privalo vadovautis: 7.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais; 7.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą; 7.3. vidaus tvarkos taisyklėmis; 7.4. darbo sutartimi; 7.5. šiuo pareigybės aprašymu; 7.6. kitais Įstaigos vidaus teisės aktais.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
8. Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas: 8.1. dalyvauja kuriant ir tobulinant Įstaigos vidaus kontrolės sistemą; 8.2. organizuoja, planuoja ir kontroliuoja Skyriaus veiklą, numatytą Konsultavimo ir projektų skyriaus nuostatuose, įgyvendina Skyriui pavestus uždavinius; sprendžia klausimus, susijusius su projektine veikla, konsultavimo ir mokymų paslaugų teikimu; 8.3. užtikrina efektyvų Skyriaus darbą; atsako už laiku atliekamą ir kokybišką Skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą, atsiskaito už Skyriaus veiklą; 8.4. dalyvauja rengiant Skyriaus veiklos priemonių planus numatytiems Įstaigos tikslams pasiekti bei įgyvendinant Įstaigos strateginio veiklos plano priemones kompetencijų srityje; 8.5. vysto projektų (Europos Sąjungos, nacionalinių, tarptautinių) valdymo procesus ir užtikrina sklandų Įstaigos projektinių veiklų įgyvendinimą; 8.6. vykdo projektų administravimą, užtikrina tinkamą jų vykdymą; 8.7. vykdo naujų projektų, atitinkančių Įstaigos strateginius tikslus, paiešką; 8.8. organizuoja konsultavimo ir mokymo paslaugų veiklas; 8.9. vykdo mokymo ir konsultavimo programų rengimą paslaugų gavėjų, turinčių negalią, raidos lavinimo, ugdymo klausimais; 8.10. teikia Įstaigos direktoriui įsakymų, raštų, susijusių su Skyriaus kompetencija, Skyriaus nuostatų, darbuotojų pareigybių aprašymų ir kitų vidaus dokumentų projektus, sudaro Skyriaus metinius veiklos planus, rengia jų ataskaitas; 8.11. atsako už Skyriaus darbuotojų kokybišką veiklą, kontroliuoja, kaip Skyriaus darbuotojai laikosi darbo drausmės, teikia siūlymus jų skatinimui ir drausminių nuobaudų skyrimui; 8.12. nuolat peržiūri Skyriaus veiklą reglamentuojančius teisės aktus bei, esant poreikiui, juos patikslina; 8.13. kasmet peržiūri, įvertina ir, esant poreikiui, papildo Skyriaus darbuotojų pareigybių aprašymus; 8.14. kartu su direktoriaus pavaduotoju paslaugų teikimo klausimais vertina Skyriaus darbuotojų veiklą; 8.15. nustatyta tvarka pildo Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį, sudaro jų darbo grafikus ir laiku juos pateikia į buhalteriją; 8.16. atsižvelgus į dokumentacijos planą ir bylų saugojimo terminus, sudaro bylas iš dokumentų pagal veiklos sritį, parengtų ar gautų per vienus kalendorinius metus (išskyrus tęsiamas bylas); 8.17. atsako už Skyriaus bylų sudarymą ir sutvarkymą; 8.18. pagal kompetenciją dalyvauja Įstaigos direktoriaus įsakymais sudarytose darbo grupėse ir komisijose; 8.19. atsako už Lygių galimybių politikos strategijos ir veiksmų plano priežiūrą; 8.20. dalyvauja atliekant vidaus medicinos auditą; 8.21. konsultuoja Įstaigos darbuotojus Skyriaus kompetencijos klausimais; 8.22. laikosi Įstaigos vidaus tvarkos taisyklių, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, sanitarijos ir higienos taisyklių reikalavimų; 8.23. palaiko ir skatina tarpusavio dalykiškus santykius su visų skyrių darbuotojais; 8.24. puoselėja vidinę ir išorinę Įstaigos aplinką, rūpinasi Įstaigos įvaizdžio ir kultūros formavimu; 8.25. užtikrina Įstaigos veiklos konfidencialumo principų laikymąsi; 8.26. teikia pasiūlymus direktoriaus pavaduotojui paslaugų teikimo klausimais darbo organizavimo klausimais; 8.27. vykdo kitus vienkartinius direktoriaus arba direktoriaus pavaduotojo paslaugų teikimo klausimais įpareigojimus, nenumatytus pareigybės aprašyme, tačiau susijusius su Įstaigos vykdoma veikla. 9. Šias pareigas einantis darbuotojas turi galimybę dirbti nuotoliniu būdu.
IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO TEISĖS
10. Šias pareigas einantis darbuotojas turi teisę: 10.1. gauti informaciją, reikalingą pareigybės aprašyme nurodytoms funkcijoms vykdyti; 10.2. tobulinti savo kvalifikaciją kursuose, seminaruose ir kituose kvalifikacijos kėlimo renginiuose; 10.3. turėti ir kitų teisių, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.
V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ
11. Šias pareigas einantis darbuotojas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka atsako už: 11.1. pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų ir tiesioginio vadovo pavedimų vykdymą kokybiškai ir laiku; 11.2. teikiamų duomenų teisingumą 11.3. Įstaigai padarytą žalą. ____________________________
Susipažinau ir sutinku Parašas _________________________ Vardas ir pavardė __________________________________
|
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 2340 300 |
El. paštas: | administracija@seimos-slenis.lt |
Adresas: | Vilnius, Žolyno g. 47 |