Kontrolės departamento Operatyvios kontrolės skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
Skelbimo nr.: | 59244 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-05-13 | |||||
Skelbimas galioja iki: | 2024-05-27 (imtinai) | |||||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos | |||||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
Pareigos: | Kontrolės departamento Operatyvios kontrolės skyriaus vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,99 | |||||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1767,55 | |||||
Darbo vieta (miestas): | Vilnius | |||||
Informacija apie įstaigą: | Dėmesingas, efektyvus ir tikslus mokesčių administravimas visuomenei ir valstybei su profesionalia komanda, pasirengusia vis naujiems iššūkiams, tai mūsų lūkestis! Darbuotojui taikomas 3 mėn. bandomasis laikotarpis. Darbo vieta: Vilnius Mielai atsakysime į iškilusius klausimus tel.. 8 5 2687948, el. paštas: zivile.mikailioniene@vmi.lt |
|||||
Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
administracinių sprendimų priėmimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Mokesčių administravimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Mokesčių administravimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
8. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
9. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
10. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
11. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
14. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
15. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
16. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
17. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
19. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
21. Rengia mokesčių mokėtojui privalomus vykdyti nurodymus, jei tai būtina jo funkcijoms atlikti, užtikrinant, kad jie atitiktų norminių teisės aktų reikalavimus..
22. Nustatyta tvarka informuoja kompetentingus padalinius ar institucijas apie nustatytus galimų nusikalstamų veikų požymius, galimus teisės aktų pažeidimus ir teikia turimą informaciją mokesčių nemokėjimo / netinkamo mokėjimo ir kitai rizikai vertinti..
23. Siekdamas drausminti mokesčių mokėtojus tinkamai atlikti nustatytas prievoles, pagal Departamento skyriaus kompetenciją surašo administracinių nusižengimų protokolus, užtikrinant, kad jie atitiktų nustatytų norminių teisės aktų reikalavimus ir laiku pateikia peržiūrai Departamento skyriaus vedėjui..
24. Nustatęs riziką, kad mokestinės prievolės gali būti vykdomos netinkamai, turimą informaciją perduoda kitam kompetentingam padaliniui ar institucijai..
25. Nagrinėja mokesčių mokėtojų pareiškimus, prašymus ir skundus, rengia atsakymus, taip pat tiria ir vertina pranešimus apie galimus pažeidimus, teikia pasiūlymus dėl patikrinimo apimties, užtikrindamas neteisėtos veiklos bei pažeidimų užkardymą ir prevenciją..
26. Atsako į kitų VMI prie FM administracijos padalinių, funkcinių padalinių, AVMI bei kitų institucijų paklausimus, rengia paaiškinimus ir išvadas VMI prie FM vadovybei, VMI prie FM administracijos padaliniams, AVMI bei kitoms institucijoms pagal Departamento skyriaus kompetenciją..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
27. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
27.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.2.
studijų kryptis – ekonomika (arba);
27.3.
studijų kryptis – teisė (arba);
27.4.
studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
27.5.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
27.6.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.7.
darbo patirties sritis – mokesčių administravimas;
27.8.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
28. Transporto priemonių pažymėjimai:
28.1.
turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
29. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
29.1.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis;
29.2.
organizuotumas - 3 lygis;
29.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
29.4.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
29.5.
komunikacija - 3 lygis.
30. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
30.1.
informacijos valdymas - 3 lygis;
30.2.
kontrolės ir priežiūros proceso valdymas - 3 lygis.
|
||||||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | |||||
Vardas, Pavardė: | Raimonda Usovienė | |||||
Telefonas: | +37052196828; +37067289201 | |||||
El. paštas: | raimonda.usoviene@vva.gov.lt | |||||
Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||