Krizių koordinavimo skyriaus Patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 61626
Skelbimo data: 2024-12-20
Skelbimas galioja iki: 2025-01-09 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija
Pareigos: Krizių koordinavimo skyriaus Patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 1,40
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 2499,56
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Žemės ūkio ministerijoje yra galimybė dirbti nuotoliniu būdu ir įtvirtintas lankstus darbo grafikas, t. y. galimybė pasirinkti darbo pradžios ir pabaigos laiką.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS
STRATEGINIO PLANAVIMO DEPARTAMENTO
KRIZIŲ KOORDINAVIMO SKYRIAUS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vadovui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinis reglamentavimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. civilinis pasirengimas krizių valdymui, ekstremaliosioms situacijoms, kitiems įvykiams ir jų prevencija, nacionalinio saugumo strategijos užtikrinimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. ministerijos valdymo sričiai priskirtiems ypatingos svarbos subjektams nustatytų reikalavimų įgyvendinimo koordinavimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Apdoroja su administraciniu reglamentavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administraciniu reglamentavimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais.
11. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
14. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
15. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
16. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
18. Pagal kompetenciją dalyvauja Vyriausybės, ministerijos ar kitų institucijų, ar įstaigų, savivaldybių institucijų sudarytų komisijų, komitetų, darbo grupių veikloje, posėdžiuose, pasitarimuose, pagal kompetenciją rengia ir inicijuoja posėdžius ir pasitarimus.
19. Koordinuoja ministrui pavestoms valdymo sritims priskirtų valstybės institucijų ir įstaigų, savivaldybių institucijų ir įstaigų pasirengimą krizėms ir ekstremaliosioms situacijoms, ministerijai priskirtų valstybinių mobilizacinių ir priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių atlikimą, analizuoja jų pateiktus duomenis bei teikia metodinę pagalbą.
20. Esant poreikiui prisideda likviduojant krizes ir ekstremaliąsias situacijas, šalinant jų padarinius, užtikrina arba dalyvauja užtikrinant valstybės operacijų vadovo sprendimų ir pasiūlymų, Nacionalinio saugumo komisijos pasiūlymų, Nacionalinio krizių valdymo centro vadovo pavedimų ir pasiūlymų įgyvendinimą, padeda atlikti nacionalinį galimų pavojų ir ekstremaliųjų situacijų rizikos vertinimą.
21. Koordinuoja informacijos apie įvykį, ekstremalųjį įvykį, ypatingą įvykį, ekstremaliąją situaciją ar krizę pateikimą, ekstremaliojo įvykio kriterijų peržiūrą ir rengia bei teikia siūlymus dėl jų nustatymo, pakeitimo ar panaikinimo, pagal kompetenciją rengia ir teikia siūlymus dėl teisės aktų projektų skyriaus kompetencijos ribose.

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2. studijų kryptis – teisė (arba);
22.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
22.4. studijų kryptis – saugos inžinerija (arba);
22.5. studijų kryptis – maisto studijos (arba);
arba:
22.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.7. darbo patirties sritis – krizių valdymo ir civilinės saugos srityje;
22.8. darbo patirtis srityje – 2 metai;

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

23. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. komunikacija - 4 lygis;
23.2. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
23.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
23.4. organizuotumas - 4 lygis;
23.5. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
24. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1. informacijos valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Strateginio planavimo departamento Krizių koordinavimo skyriaus Skyriaus vedėja
Vardas, Pavardė: Sandra Zaborienė
Telefonas: +37052391137
El. paštas: sandra.zaboriene@zum.lt
Adresas: Gedimino pr. 19, LT-01103 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.