Lietuvos ir Lenkijos INTERREG programų skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 59796
Skelbimo data: 2024-07-01
Skelbimas galioja iki: 2024-07-15 (imtinai)
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija
Konkursą organizuojanti įstaiga: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija
Pareigos: Lietuvos ir Lenkijos INTERREG programų skyriaus patarėjas (karjeros valstybės tarnautojas)
Pareiginės algos koeficientas: 0,97
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 1731,84
Darbo vieta (miestas): Vilnius
Informacija apie įstaigą: Darbo vieta pritaikyta asmenims su negalia.
Siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti valstybės tarnautojo pareigas, priimtam asmeniui bus nustatytas 3 mėnesių išbandymo terminas.
Pareiginės algos koeficientų intervalas yra nuo 0,97 iki 1,91.
Pareigybės aprašymas:
Pareigybės aprašymas
LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
EUROPOS SĄJUNGOS INVESTICIJŲ DEPARTAMENTO
LIETUVOS IR LENKIJOS INTERREG PROGRAMŲ SKYRIAUS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.

II SKYRIUS

VEIKLOS SRITIS

3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinis reglamentavimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.

III SKYRIUS

PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA

5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programų įgyvendinimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programų įgyvendinimas.

IV SKYRIUS

FUNKCIJOS

7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą.
11. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
12. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
15. Dalyvauja Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programų programavimo, įgyvendinimo, stebėsenos ir valdymo komitetų ir darbo grupių veikloje, vykdo stebėsenos komitetų sprendimus ir rekomendacijas..
16. Rengia ir Europos Komisijai teikia Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programų įgyvendinimo ataskaitas, duomenų ataskaitas ir kitą informaciją susijusią su programų įgyvendinimu..
17. Organizuoja Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programų rizikos veiksnių, taip pat ir sukčiavimo rizikos, vertinimą atsižvelgdamas į nustatytą riziką rengia efektyvias ir proporcingas kovos su sukčiavimu priemones ir procedūras, vykdo programų pažeidimų kontrolę..
18. Dalyvauja rengiant ministrui pavestų valdymo sričių ir ministerijos strateginio planavimo dokumentus..
19. Atlieka skyriaus vedėjo funkcijas, jam laikinai nesant..

V SKYRIUS

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

20. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – politikos mokslai (arba);
20.3. studijų kryptis – ekonomika;
arba:
20.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.5. darbo patirties sritis – Europos Sąjungos struktūrinės paramos administravimo srityje ir/ar Europos Sąjungos finansuojamų projektų administravimo ir/ar įgyvendinimo srityje;
20.6. darbo patirtis srityje – 2 metai;
21. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
21.1. kalba - anglų;
21.2. kalbos mokėjimo lygis – B2.

VI SKYRIUS

KOMPETENCIJOS

22. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
22.1. komunikacija - 4 lygis;
22.2. analizė ir pagrindimas - 5 lygis;
22.3. patikimumas ir atsakingumas - 4 lygis;
22.4. organizuotumas - 4 lygis;
22.5. vertės visuomenei kūrimas - 4 lygis.
23. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
23.1. informacijos valdymas - 4 lygis.


Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Atrankos modulį)
Pareigos: Administravimo departamento Personalo valdymo skyriaus Patarėjas
Vardas, Pavardė: Donatas Gailius
Telefonas: 2717244
El. paštas: donatas.gailius@vrm.lt
Adresas: Šventaragio g. 2, LT-01510 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.