Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Informacinių technologijų skyriaus vyriausiasis specialistas
Skelbimo nr.: | 95646 |
---|---|
Skelbimo data: | 2024-04-24 |
Skelbimas galioja iki: | 2024-05-09 (imtinai) |
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
Konkursą organizuojanti įstaiga: | Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
Pareigos: | Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Informacinių technologijų skyriaus vyriausiasis specialistas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,30 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2321,02 |
Darbo vieta (miestas): | Vilnius |
Informacija apie įstaigą: | Pareigybei nustatytas pareiginės algos koeficientas - 1,3 Darbo vieta: Vilnius, Vivulskio g 11. Bus sudaroma neterminuota darbo sutartis, nustatomas 3 mėn. bandomasis laikotarpis. Darbo laiko norma - 40 val. darbo savaitė. Dokumentai, kuriuos būtina pateikti pretendentui: dokumentą, patvirtinantį ne trumpesnį kai 1 metų dokumentų valdymo arba viešųjų pirkimų valdymo patirtį. Taikomas lankstus darbo grafikas, galimybė dalį darbo laiko dirbti nuotoliu. Kontaktai išsamesnei informacijai: Donatas Kalvaitis Vedėjas Tel. Nr. +370 655 34170 El. p.: donatas.kalvaitis@socmin.lt |
Pareigybės aprašymas: | |
PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2024 m. kovo 18 d. įsakymu Nr. A1-215 INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS I SKYRIUS PAREIGYBĖ 1. Informacinių technologijų skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas yra specialistų grupės darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas). 2. Pareigybės lygis – A2. II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI 3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija; 3.2. turėti ne trumpesnę kaip 1 metų dokumentų valdymo arba viešųjų pirkimų vykdymo patirtį; 3.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerija) veiklą, dokumentų rengimą ir tvarkymą, viešuosius pirkimus ir elektroninius ryšius reglamentuojančiais teisės aktais; 3.4. išmanyti raštvedybos taisykles, mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus; 3.5. mokėti dirbti su šiuolaikinėmis kompiuterinėmis informacinėmis technologijomis bei taikomosiomis programomis, naudotis biuro technine įranga; 3.6. mokėti apibendrinti vartotojų poreikius dėl informacinių technologijų ir sistemų plėtros bei formuluoti techninius reikalavimus; 3.7. puikiai išmanyti „Microsoft Windows“ šeimos operacines sistemas bei biuro programų paketą „Microsoft Office“; 3.8. sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą. III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS 4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 4.1. identifikuoja, kurios informacijos ir dokumentų rūšys yra reikalingos skyriui priskirtoms funkcijoms vykdyti (toliau – dokumentai), kokios formos ir formato turi būti šie dokumentai bei kokiu būdu jie turėtų būti pateikti; 4.2. pagal skyriaus kompetenciją ir pagal nustatytus reikalavimus rengia, redaguoja, formatuoja ir pateikia įvairiose dokumentų formose instrukcijas, vadovus, procedūras, specifikacijas, techninius dokumentus ir kt.; užtikrina, kad dokumentai būtų aiškūs, tikslūs ir gerai struktūrizuoti; 4.3. užtikrina skyriaus dokumentų saugojimą ir prieinamumą – archyvuoja, numeruoja ir kategorizuoja dokumentus, vykdo dokumentų versijavimą ir kontrolę, saugo pagal ministerijos dokumentacijos planą; 4.4. koordinuoja dokumentų peržiūras ir patvirtinimo procesą – dokumentų siuntimą peržiūrai ir grįžtamajai informacijai, bendradarbiavimą su šaltiniai ir atsakingais asmenimis siekiant patvirtinti dokumentus, užtikrina, kad dokumentai atitiktų nustatytus reikalavimus ir būtų patvirtinti pagal nustatytą tvarką; 4.5. atnaujina dokumentus, juos persvarsto, užtikrina dokumentų palaikymą ir stebi jų galiojimo laiką; 4.6. esant poreikiui, atlieka dokumentų pakeitimų įgyvendinimą ir naujų dokumentų įvedimą; 4.7. atlieka dokumentų kontrolės ir kokybės užtikrinimo veiksmus, tikrina dokumentų atitiktį reikalavimams ir standartams; 4.8. dalyvauja organizuojant viešuosius pirkimus, susijusius su informacinių sistemų administravimu, eksploatavimu ir/ar plėtra, rengia sutartis ir jas administruoja; 4.9. rengia specialiąsias viešųjų pirkimų dokumentų sąlygas – technines specifikacijas, specialiuosius reikalavimus tiekėjų kvalifikacijai, reikalavimus tiekėjų pasiūlymų vertinimui (perkant ne pagal kainos kriterijų), prireikus vykdo mažos vertės neskelbiamų apklausų, atliekamų žodžiu, pirkimus; 4.10. sistemina norminę ir metodinę medžiagą, reikalingą skyriaus funkcijoms atlikti; 4.11. pagal kompetenciją konsultuoja ministerijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, teikia metodinę ir techninę pagalbą; 4.12. pagal kompetenciją atlieka kitus nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus ir nurodymus. 5. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui ______________________ Susipažinau _______________ (Parašas) ________________ (Vardas ir pavardė) _______________ (Data) |
|
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) |
Pareigos: | |
Vardas, Pavardė: | |
Telefonas: | 8 5 2664201 |
El. paštas: | post@socmin.lt |
Adresas: | A. Vivulskio g. 11, LT 03610 Vilnius |