Mokestinių paskolų sutarčių administravimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas)
| Skelbimo nr.: | 65051 | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Skelbimo data: | 2025-11-26 | |||||
| Skelbimas galioja iki: | 2025-12-10 (imtinai) | |||||
| Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos | |||||
| Konkursą organizuojanti įstaiga: | Viešojo valdymo agentūra | |||||
| Pareigos: | Mokestinių paskolų sutarčių administravimo skyriaus Vyriausiasis specialistas (karjeros valstybės tarnautojas) | |||||
| Pareiginės algos koeficientas: | 0,90 | |||||
| Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 1606,86 | |||||
| Darbo vieta (miestas): | Alytus | |||||
| Informacija apie įstaigą: | Dėmesingas, efektyvus ir tikslus mokesčių administravimas visuomenei ir valstybei su profesionalia komanda pasirengusia vis naujiems iššūkiams, tai mūsų lūkestis! Darbo užmokestis - 1606,86 eurų su mokesčiais (koeficientas - 0,90 bazinio dydžio). Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į turimą darbo patirtį, stažą valstybės tarnyboje ir kompetenciją. Pareigybei taikomas 3 mėnesių bandomasis laikotarpis. Darbo vieta: Alytus |
|||||
| Pareigybės aprašymas: | ||||||
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių sprendimų priėmimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1.
teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Mokestinių nepriemokų ir kitų mokėtinų sumų išieškojimas..
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1.
Mokestinių prievolių vykdymo kontrolė..
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
12. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
13. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
14. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
15. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
17. Teikia kvalifikuotai parengtas išvadas, sprendimus dėl mokestinės nepriemokos arba baudos už administracinį nusižengimą mokėjimo atidėjimo ir (ar) išdėstymo, mokestinės paskolos sutartis (MPS) bei įmokų sumokėjimo grafikus. Kontroliuoja sudarytų MPS vykdymą ir užtikrina, kad nesilaikant MPS sąlygų ji būtų nutraukta..
18. Siekdamas užtikrinti pagrįstą ir efektyvų mokestinės nepriemokos perėmimo procedūrų vykdymą, rengia kvalifikuotas išvadas dėl mokestinės nepriemokos perėmimo tikslingumo bei sprendimus..
19. Analizuoja duomenis, įrodančius mokesčių mokėtojo nemokumą ir nustatęs nemokumo procedūroms inicijuoti galimus pagrindus ar kitus įstatymų pažeidimų požymius, surinktą medžiagą perduoda Departamento Bankroto ir restruktūrizavimo skyriui įvertinti atlieka operatyvius patikrinimus vertina restruktūrizavimo ar mokumo atkūrimo planus bei jų metmenis ekonominiu aspektu..
20. Nagrinėja mokesčių mokėtojų prašymus, susijusius su mokestinių nepriemokų arba baudų už administracinius nusižengimus sumokėjimo terminų atidėjimu ir (ar) išdėstymu, mokestinės nepriemokos perėmimu bei jos užtikrinimu, rengia atsakymus, paaiškinimus ir išvadas, taip pat rengia atsakymus į kitų padalinių pateiktus paklausimus..
21. Pagal Departamento skyriaus kompetenciją dalyvauja informacinių sistemų programinių priemonių kūrimo darbe, kūrimo etapų bandymuose bei peržiūrose, teikia pastabas bei pasiūlymus, susijusius su informacinių sistemų tolesne plėtra..
22. Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais..
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
23. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
23.1.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.2.
studijų kryptis – ekonomika;
23.3.
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
23.4.
studijų kryptis – finansai (arba);
arba:
23.5.
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
23.6.
darbo patirties sritis – ekonomikos srityje;
23.7.
darbo patirtis srityje – 1 metai;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
24. Bendrosios kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
24.1.
komunikacija - 3 lygis;
24.2.
analizė ir pagrindimas - 4 lygis;
24.3.
patikimumas ir atsakingumas - 3 lygis;
24.4.
organizuotumas - 3 lygis;
24.5.
vertės visuomenei kūrimas - 3 lygis.
25. Specifinės kompetencijos ir jų reikalaujami lygiai:
25.1.
orientacija į aptarnaujamą asmenį - 3 lygis;
25.2.
informacijos valdymas - 3 lygis.
|
||||||
| Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) | |||||
| Pareigos: | Žmogiškųjų išteklių valdymo skyrius Vyriausiasis specialistas | |||||
| Vardas, Pavardė: | Goda Degėsytė | |||||
| Telefonas: | +37068498478 | |||||
| El. paštas: | goda.degesyte@vva.gov.lt | |||||
| Adresas: | Vilnius, Šventaragio g. 2 | |||||