Moters ir vaiko klinikos Akušerijos centro Gimdymo ir pogimdyminio sektoriaus vyresnysis akušeris
Skelbimo nr.: | 98021 | ||
---|---|---|---|
Skelbimo data: | 2024-07-19 | ||
Skelbimas galioja iki: | 2024-08-03 (imtinai) | ||
Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Viešoji įstaiga Klaipėdos universiteto ligoninė | ||
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |||
Pareigos: | Moters ir vaiko klinikos Akušerijos centro Gimdymo ir pogimdyminio sektoriaus vyresnysis akušeris | ||
Pareiginės algos koeficientas: | 0,00 | ||
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 0,00 | ||
Darbo vieta (miestas): | Klaipėda | ||
Informacija apie įstaigą: | Terminuota 5 metų darbo sutartis. Darbo pradžia 2024 m. rugsėjo 10 d. Pareiginė alga nuo 2856 Eur iki 3360 Eur (priklausomai nuo išsilavinimo) |
||
Pareigybės aprašymas: | |||
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS KLAIPĖDOS UNIVERSITETO LIGONINĖS VYRESNIOJO AKUŠERIO PAREIGINIAI NUOSTATAI I SKYRIUS BENDRIEJI REIKALAVIMAI
II SKYRIUS KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI
5.1. bendruosius reikalavimus: 5.1.1. turėti aukštąjį biomedicinos mokslų studijų srities slaugos krypties išsilavinimo bakalauro kvalifikacinį laipsnį arba aukštesnįjį slaugos išsilavinimą; 5.1.2. Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka asmuo turi būti įgijęs akušerio profesinę kvalifikaciją ir turintis Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą ir galiojančią akušerijos praktikos licenciją verstis akušerijos praktika; 5.1.3. turėti ne mažesnį kaip 3 metų profesinį darbo stažą; 5.1.4. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Sveikatos apsaugos ministro įsakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros įstaigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą, sveikatos apsaugos ir socialinės pagalbos organizavimo principus; 5.1.5. laikytis licencijuojamos sveikatos priežiūros specialisto veiklos sąlygų ir teisės aktų nustatyta tvarka tobulinti profesinę kvalifikaciją, kad žinios ir įgūdžiai atitiktų praktikos reikalavimus bei mokslo įrodymais grįstas akušerijos naujoves; 5.1.6. žinoti ir taikyti Higienos normų reikalavimus, sveikatos statistikos pagrindus, naudojimosi informacinėmis duomenų bazėmis principus; 5.1.7. išmanyti socialinių, kultūrinių, ekologinių, ekonominių ir kitų veiksnių įtaką moters ir naujagimio sveikatai; 5.1.8. šeimos sveikatos ir socialinės apsaugos pagrindus, sveikatos mokymo, sveikos gyvensenos ir mitybos principus, sveikatos stiprinimo ir ligų prevencijos principus; 5.1.9. žinoti ir mokėti planuoti, taikyti ir vertinti slaugos priemones (rinkti, kaupti ir tvarkyti duomenis, atlikti aprašomąją analizę, vertinti slaugos kokybę, pateikti išvadas) ir mokėti pagrįsti jų poreikį; 5.1.10. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti, kritiškai vertinti duomenis ir rengti išvadas, sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu; 5.1.11. gebėti priimti sprendimus, bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje, vesti derybas, spręsti konfliktus; 5.1.12. laikytis medicinos etikos normų, gerbti pacientų teises ir jų nepažeisti, saugoti profesinę paslaptį ir visą informaciją apie pacientą laikyti konfidencialia; 5.1.13. turėti bazinius kompiuterinio raštingumo, raštvedybos ir puikius žodinio, rašytinio bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius; 5.1.14. išmanyti ir laikytis saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, aplinkosaugos bei higienos norminių aktų reikalavimus; 5.2. specialiuosius reikalavimus: 5.2.1. gebėti valdyti akušerinės pagalbos ir priežiūros procesą; 5.2.2. gebėti vadovauti klinikinei ir profesinei akušerio veiklai; 5.2.3. gebėti planuoti ir organizuoti komandinį darbą; 5.2.4. gebėti aiškiai formuluoti ir deleguoti užduotis komandos nariams; 5.2.5. išlikti rūpestingu ir kantriu lyderiu emociškai įtemptose situacijose; 5.2.6. gebėti lanksčiai bendrauti ir bendradarbiauti sudėtingose situacijose su įvairių socialinių bei kultūrinių sluoksnių žmonėmis; 5.2.7. gebėti efektyviai dirbti ir bendradarbiauti įvairių sričių specialistų komandoje; 5.2.8. gebėti veikti savo iniciatyva ir prisiimti atsakomybę. III SKYRIUS PAREIGOS IR FUNKCIJOS
6.1. užtikrinti efektyvų, racionalų turimų žmogiškųjų ir materialiųjų (pvz. medikamentų, medicinos technikos, asmens apsaugos, slaugos ir higienos priemonių bei kito inventoriaus) išteklių panaudojimą bei kontrolę; 6.2. vesti patikėtų materialių išteklių apskaitą bei užtikrinti jų apsaugą; 6.3. aprūpinti skyrių medikamentais ir kitomis priemonėmis, būtinomis sveikatos priežiūros procesui; 6.4. užtikrinti, kad visos materialinės vertybės būtų inventorizuotos, remontuojamos arba pateikiamos nurašymui, saugoti jų dokumentaciją; 6.5. racionaliai naudoti darbo priemones, saugoti Ligoninės turtą, taupyti elektros energiją, vandenį ir kitus išteklius, reikalauti to iš kitų darbuotojų; 6.6. organizuoti ir koordinuoti efektyvią akušerių veiklą klinikoje; 6.7. siekiant užtikrinti saugią, kokybišką ir efektyvią sveikatos priežiūrą, orientuotą į paciento poreikius, kontroliuoti pavaldaus personalo akušerijos ir slaugos paslaugų teikimą pacientams pagal Ligoninėje patvirtintus kokybės sistemos dokumentus, slaugos protokolus ir mokslu pagrįstos slaugos praktiką; 6.8. užtikrinti kvalifikuotai teikiamų akušerijos paslaugų bei teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę; 6.9. dalyvauti rengiant ir įgyvendinant akušerinės pagalbos ir priežiūros kokybės iniciatyvas; 6.10. skatinti ir kurti klinikinę aplinką, kurioje lengviau įgyvendinami pokyčiai ir diegiami veiksmingi akušerinės priežiūros procesai naudingi šeimoms ir Ligoninei; 6.11. kartu su klinikos/centro vadybininku- administratoriumi organizuoti ir stebėti skyriaus kiekybinius bei kokybinius veiklos rodiklius; 6.12. užtikrinti ir koordinuoti pacientų maitinimą pagal paskirtas dietas, skelbti valgiaraščius, kontroliuoti ir užtikrinti, kad maistas būtų atitinkamos temperatūros ir estetiškai patiektas bei atitiktų kitus teisės aktų reikalavimus. Bendradarbiauti šiai klausimai su Maisto tarnyba; 6.13. gebėti teikti būtinąją medicininę pagalbą; 6.14. organizuoti akušerių/slaugos ir kito pavaldaus personalo darbą, pildyti darbo laiko apskaitą ir sudaryti darbo bei atostogų grafikus; 6.15. esant poreikiui padėti komandos nariams vykdyti akušerio pareiginiuose nuostatuose numatytas pareigas ir funkcijas; 6.16. kontroliuoti akušerių/slaugos, pagalbinio medicinos ir kito personalo, dirbančio skyriuje darbo drausmę, darbo kokybę; 6.17. pavaduoti klinikos kito skyriaus vyresnįjį akušerį, jo nebuvimo darbe metu (atostogos, liga, kursai ir kt.), jeigu klinikos padaliniai yra tame pačiame pastate; 6.18. mokyti naujai įdarbintą akušerį/slaugos personalą, jų pareigybėse pavestas funkcijas atlikti Ligoninėje nustatyta tvarka; 6.19. bendradarbiaujant su Klinikos vadovu ir klinikos vadybininku – administratoriumi organizuoti reguliarius Klinikos susirinkimus, kurių metu pateikiama, vertinama ir analizuojama Klinikos skyrių veikla, aptariami sudėtingi, bei mirties atvejai, neatitiktys; 6.20. supažindinti ir mokyti skyriaus akušerių/slaugos personalą akušerijos, slaugos įgūdžių, naujovių įsisavinimo ir saugaus taikymo praktikoje; 6.21. organizuoti akušerijos, slaugos studentų praktinių įgūdžių įsisavinimą, perduoti patyrimą ir mokyti slaugos proceso veiklos; 6.22. dalyvauti slaugos kvalifikacijos kėlimo ir kituose Ligoninės organizuojamuose renginiuose bei užtikrinti pavaldaus personalo dalyvavimą; 6.23. dalyvauti iniciatyvinėse, ekspertinėse ir kitose darbo grupėse bei projektinėse veiklose, pacientų sveikatos priežiūros ir slaugos paslaugų kokybei gerinti; 6.24. pateikti klinikos vadybininkui – administratoriui pagrįstą reikalingų slaugos priemonių poreikį viešųjų pirkimų procesui; 6.25. bendradarbiauti su klinikos vadybininku – administratoriumi rengiant (rengti) specialiuosius reikalavimus slaugos priemonių viešiesiems pirkimams ir dalyvauti vertinant (vertinti) pasiūlymus; 6.26. organizuoti slaugos politikos bei slaugos proceso vadybos įgyvendinimą skyriuje, tvirtinti slaugos planą, kontroliuoti plano vykdymą, vertinti slaugos rezultatus, esant poreikiui koreguoti planą; 6.27. priimti sprendimus, bendrauti ir bendradarbiauti, dirbti komandoje, spręsti konfliktus, deleguoti atsakomybę; 6.28. laikytis ir kontroliuoti profesinės etikos ir tarnybinio protokolo reikalavimų vykdymą; 6.29. bendrauti su pacientais, ypatingą dėmesį kreipiant į pacientų pastabas ir pasiūlymus Ligoninės ir skyriaus veiklai gerinti bei perduoti šiuos pasiūlymus klinikos vadovui ir/ar slaugos koordinavimo tarnybai; 6.30. vykdyti nepageidaujamų įvykių ir neatitikčių administravimą, vadovaujantis Ligoninės teisiniais dokumentais; 6.31. organizuoti ir dalyvauti akušerių/slaugytojų pamainos perdavime ir rytiniame skyriaus pasitarime; 6.32. paruošti ir/ar organizuoti galutinį gydymo ir slaugos istorijų sutvarkymą ir perdavimą į statistikos skyrių; 6.33. kontroliuoti, kaip pavaldūs darbuotojai laikosi saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos, aplinkosaugos, higienos norminių aktų, Ligoninės darbo ir vidaus tvarkos taisyklių, pareiginių nuostatų; 6.34. kontroliuoti higieninį – prieš epideminį režimą skyriuje ir užtikrinti skyriaus estetiką; 6.35. organizuoti ir kontroliuoti infekcijų kontrolės ir hospitalinių infekcijų profilaktikos priemonių įgyvendinimą skyriuje/padalinyje; 6.36. užtikrinti infekcijų kontrolės reikalavimų vykdymą atliekant pavestas funkcijas; 6.37. dalyvauti atliekant padalinių higieninės būklės vertinimą hospitalinių infekcijų profilaktikai užtikrinti; 6.38. dalyvauti atliekant hospitalinių infekcijų epidemiologinę priežiūrą (registruojamų infekcijų duomenų rinkimas, informacijos teikimas Infekcijų kontrolės tarnybai); 6.39. vykdyti kitus Ligoninės direktoriaus slaugai, Ligoninės Slaugos koordinavimo tarnybos slaugos administratoriaus, klinikos vadovo pavedimus susijusius su atliekamomis funkcijomis; 6.40. Ligoninėje nustatyta tvarka, nedelsiant, informuoti klinikos vadovą, Ligoninės direktorių slaugai, apie pastebėtus nekvalifikuotus personalo veiksmus, grubumo su pacientais atvejus, darbo drausmės pažeidimus, darbo ir vidaus tvarkos taisyklių pažeidimus, neatvykimo į darbą ir kitus ypatingus įvykius.
7.1. vaistų farmakokinetikos ir farmakodinamikos pagrindus, vaistų laikymo taisykles ir vartojimo būdus, akušerijoje ir ginekologijoje vartojamus vaistus, galimą neigiamą jų poveikį vaisiui ir nėščiosios, gimdyvės organizmui; 7.2. nėščiosios, gimdyvės ir naujagimio anatomijos, fiziologijos, patologijos ypatumus, galimas komplikacijas, dėl kurių būtina kviesti gydytoją, bei jų išvengimo būdus; 7.3. normalaus ir patologinio nėštumo, gimdymo bei pogimdyminio periodo eigą, vaisiaus bei naujagimio būklės tyrimo metodus; 7.4. pagalbos pasirengti gimdymui, motinystei bei tėvystei, įskaitant patarimus dėl higienos ir mitybos, organizavimo principus. IV SKYRIUS TEISĖS
8.1. į saugias ir nekenksmingas darbo sąlygas; 8.2. gauti darbui reikalingas priemones ir įrangą; 8.3. gauti iš Ligoninės vadovybės ir kitų struktūrinių padalinių darbuotojų reikalingą informaciją ir pasiūlymus kuruojamų sričių klausimais; 8.4. kelti kvalifikaciją, gilinti savo darbe reikalingas žinias ir įgūdžius; 8.5. atsisakyti vykdyti užduotis ar pavedimus, kurie prieštarauja galiojantiems Lietuvos Respublikos įstatymams ir norminiams aktams; 8.6. turėti kitų teisių, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams, kitiems teisės aktams. V SKYRIUS ATSAKOMYBĖ
|
|||
Dokumentų pateikimo būdas: | el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį) | ||
Pareigos: | |||
Vardas, Pavardė: | |||
Telefonas: | 846396506 | ||
El. paštas: | gintare.pucinskiene@kulig.lt | ||
Adresas: | Klaipėda, Liepojos g. 41 | ||