Norvegijos finansinio mechanizmo grupė Norvegijos finansinio mechanizmo grupės finansininkas

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 62573
Skelbimo data: 2020-01-14
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra
Konkursą organizuojanti įstaiga: Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra
Pareigos: Norvegijos finansinio mechanizmo grupė Norvegijos finansinio mechanizmo grupės finansininkas
Pareiginės algos koeficientas: 11.50
Pareigybės aprašymas:

NORVEGIJOS FINANSINIO MECHANIZMO GRUPĖS FINANSININKO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I. PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

1. Norvegijos finansinio mechanizmo grupės finansininkas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. Pareigybės grupė – II. Pareigybės lygis – A2.

2. Pareigybė finansuojama 2014–2021 m. Norvegijos finansinio mechanizmo programos „Verslo plėtros, inovacijų ir MVĮ“ (toliau – Norvegijos programa) valdymo lėšomis.

II. PAREIGYBĖS PASKIRTIS

3. Norvegijos finansinio mechanizmo grupės finansininko pareigybė reikalinga Norvegijos programai, pavestai įgyvendinti Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūrai, administruoti.

III. Pareigybės veiklos sritis

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo funkcijas specialioje veiklos srityje – finansų valdymas.

IV. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

5. Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam prilygintą išsilavinimą.

6. Turėti ne mažesnę kaip 5 metų profesinio darbo patirtį.

7. Turėti patirties tvarkant projektų, finansuojamų valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių fondų ar kitos tarptautinės paramos lėšomis, finansinę apskaitą.

8. Išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, finansų sistemą, darbo santykius, buhalterinę apskaitą, auditą, viešuosius pirkimus, mokesčius, asmens duomenų apsaugą, informacijos tvarkymą.

9. Mokėti užsienio kalbą (anglų) pažengusio vartotojo lygmeniu B1 lygiu.

10. Mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access, MS Outlook, MS Edge, Navision.

11. Išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles.

12. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir savo skyriaus darbą, dalykiškai vykdyti pavedimus, greitai orientuotis įvairiose situacijose.

13. Mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti informaciją, gebėti sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.

V. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

14. Teikia siūlymus vadovybei dėl Norvegijos programą įgyvendinamų projektų priežiūros tobulinimo.

15. Vykdo pagal Norvegijos programą įgyvendinamų projektų finansų kontrolę, užtikrinta Norvegijos programos projektų išlaidų atitikimą 2014 – 2020 m. Norvegijos finansinio mechanizmo veiklą reglamentuojančių teisės aktų nuostatoms.

16. Vykdo Norvegijos programos projektų dvigubo tos pačios veiklos tų pačių išlaidų finansavimo rizikos prevenciją, priima sprendimus dėl projektų lėšų tinkamumo finansuoti ir dėl projektų grąžintinų lėšų.

17. Tikrina ir tvirtina Norvegijos programos projektų vykdytojų pateiktus mokėjimų prašymus, rengia ir per informacinę sistemą teikia paraiškas asignavimų valdytojui, imasi veiksmų, kad Norvegijos programos projektų vykdytojams lėšos būtų išmokėtos laiku.

18. Vykdo Norvegijos programos projektų patikras.

19. Atlieka Norvegijos programos projektų įtariamų pažeidimų tyrimus, nustato pažeidimus, priima sprendimus dėl tolesnių veiksmų, susijusių su nustatytu pažeidimu.

20. Kaupia Norvegijos programos projektų finansinę informaciją.

21. Dalyvauja planuojant Norvegijos programos biudžetą.

22. Dalyvauja rengiant tikėtinų tarpinių mokėjimų pagal teikiamas tarpines finansines ataskaitas sumų prognozes, metines ir galutinę Norvegijos programos ataskaitas.

23. Vykdo Norvegijos programos projektų rizikos vertinimą.

24. Teikia informaciją Norvegijos programos projektų vykdytojams projektų finansavimo klausimais ir buhalterinės apskaitos klausimais;

25. Vykdo Norvegijos programos projektų viešųjų pirkimų finansinę kontrolę.

26. Teikia buhalterinės apskaitos informaciją ir rengia ataskaitas, pagal pareikalavimą – apskaitos dokumentus ir registrus.

27. Vykdydamas funkcijas vadovaujasi Norvegijos finansinio mechanizmo veiklą reglamentuojančiais teisės aktais, Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu ir kitais buhalterinę apskaitą reglamentuojančiais teisės aktais.

28. Savo veiklos srityje bendradarbiauja su Ekonomikos ir inovacijų ministerija, Finansų ministerija, Centrine projektų valdymo agentūra, kitomis institucijomis, teikia joms informaciją dėl Norvegijos programos projektų įgyvendinimo.

29. Savo veiklos srityje teikia konsultacijas Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros valstybės tarnautojams ir darbuotojams.

30. Pagal kompetenciją direktoriaus pavedimu dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje.

31. Pagal kompetenciją organizuoja direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektų rengimą bei dalyvauja juos rengiant.

32. Savo veiklos srityje vykdo kitas norminiuose teisės aktuose nustatytas funkcijas ir kitus vadovybės pavedimus tam, kad būtų pasiekti agentūros veiklos tikslai.

VI. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS IR ATSAKOMYBĖ

33. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus ir atsiskaito Finansų ir ūkio skyriaus vedėjui.

34. Šias pareigas einantis darbuotojas už pavestų funkcijų tinkamą ir savalaikį įvykdymą atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

Informacija apie įstaigą:
Vertinimo metodai:
Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: (8-5) 2644708
El. paštas: info@mita.lt
Adresas: A. Goštauto g. 12-219, LT-01108 Vilnius
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.