Šeštadienis, balandžio 27 d.

Pagalbos mokiniui skyriaus vedėjas 0,5 etato

Konkursą organizuojančios įstaigos kontaktai išsamesnei informacijai:

Skelbimo nr.: 89733
Skelbimo data: 2023-07-21
Skelbimas galioja iki: 2023-08-14
Konkursą inicijuojanti įstaiga: Šiaulių universitetinė gimnazija
Konkursą organizuojanti įstaiga:
Pareigos: Pagalbos mokiniui skyriaus vedėjas 0,5 etato
Pareiginės algos koeficientas: 0.00
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: 0.00
Darbo vieta (miestas): Šiauliai
Informacija apie įstaigą: Šiaulių universitetinė gimnazija - biudžetinė įstaiga, kuri vykdo pagrindinio ugdymo ir vidurinio ugdymo programas 1–4 gimnazinėse klasėse.
Pareigybės aprašymas:

ŠIAULIŲ UNIVERSITETINĖS GIMNAZIJOS PAGALBOS MOKINIUI SKYRIAUS VEDĖJO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

I SKYRIUS

BENDROJI DALIS

  1. Šiaulių Universitetinės gimnazijos (toliau – Gimnazija) pagalbos mokiniui skyriaus vedėjo pareigybė priskiriama biudžetinių įstaigų vadovų ir jų pavaduotojų grupei.
  2. Pareigybės lygis – A2.
  3. Pareigybės paskirtis – užtikrinti įtraukiojo ugdymo bei mokykla kiekvienam vaikui politikos gimnazijoje įgyvendinimui, švietimo pagalbos specialistų funkcijų realizavimą, organizuoti kasdienį darbą ir planuoti veiklos gerinimą.
  4. Gimnazijos pagalbos mokiniui skyriaus vedėjas yra tiesiogiai pavaldus gimnazijos direktoriaus pavaduotojui ugdymui.

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį su magistro ar bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu ir pedagogo kvalifikaciją.
  2. Turėti ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginį darbo stažą ir ne mažesnį kaip 3 metų vadybinį darbo stažą bendrojo ugdymo mokykloje.
  3. Gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktais nustatytų valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimas Nr. 1688 „Dėl valstybės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“).
  4. Mokėti sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas bei teikti siūlymus veiklos tobulinimui.
  5. Privalumai: mokėti bent vieną ES šalių kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų).

10. Gebėti veiksmingai taikyti informacines technologijas profesinėje veikloje pagal Visuotinį kompiuterinio raštingumo standartą bei gebėti planuoti ir diegti informacines technologijas organizacijoje.

11. Mokėti rengti gimnazijos vidaus dokumentus, žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles.

12. Išmanyti gimnazijos veiklos sritis, struktūrą, profilį bei specializaciją, darbo organizavimo būdus ir tvarką.

13. Žinoti gimnazijos tikslus, strategiją, finansines galimybes.

14. Mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir gimnazijos bendruomenės veiklą, derinti veiklas su kitais struktūriniais padaliniais, mokyklos direktoriumi, kitomis institucijomis, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus.

15. Planuoti ugdomąją veiklą gimnazijoje, gebėti koordinuoti skirtingų padalinių veiklą, vertinti, analizuoti ugdymo procesą, teikti išvadas ir siūlymus veiklos tobulinimui.

16. Žinoti šiuolaikinės pedagogikos, psichologijos pagrindus, gebėti juos taikyti savo veikloje.

17. Žinoti ir taikyti bendrąsias ir pedagogines etikos normas.

18. Suprasti demokratinės, teisinės ir atviros pilietinės, humanistinės visuomenės kūrimo ir veiklos principus, gebėti juos panaudoti savo vadybinėje veikloje.

19. Gebėti kurti demokratiškus, savitarpio pagarba ir pagalba grindžiamus švietimo įstaigos bendruomenės narių santykius.

20. Gebėti suteikti pirmąją medicininę pagalbą.

21. Žinoti darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimus, gaisrinės saugos, priešgaisrinės ir civilinės saugos instrukcijomis.

22. Pagal kompetenciją taikyti ir veiklą organizuoti vadovaujantis:

22.1. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą;

22.2. Šiaulių miesto savivaldybės tarybos sprendimais, administracijos direktoriaus ir Švietimo skyriaus įsakymais;

22.3. kitais gimnazijos vidiniais dokumentais (įsakymais, potvarkiais, nurodymais, taisyklėmis ir kt.);

22.4. darbo tvarkos taisyklėmis;

22.5. darbo sutartimi;

22.6. šiuo pareigybės aprašymu.

23. Būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

III SKYRIUS

FUNKCIJOS

24. Pagal kuruojamas veiklos sritis, teikti siūlymus gimnazijos strateginiam, metiniam, mėnesiniam veiklos planams, įgyvendinti ir vykdyti jų įgyvendinimo stebėseną.

25. Organizuoti, vykdyti priežiūrą nustatant socialinės, psichologinės pagalbos mokiniams prioritetus, planuojant pagalbą, konsultavimą bei švietimo pagalbos teikimą gimnazijoje ir už jos ribų, analizuoti švietimo pagalbos teikimo rezultatus.

26. Organizuoti ir koordinuoti mokymosi pagalbos mokiniui teikimą gimnazijoje.

27. Koordinuoti švietimo pagalbos specialistų rengiamų veiklos programų įgyvendinimą, vykdyti jų stebėseną.

28. Vykdyti ir derinti gimnazijos profesinio informavimo ir karjeros ugdymo priemonių planus, kontroliuoti karjeros planavimo ir profesinio orientavimo gimnazijoje organizavimą ir įgyvendinimą.

29. Organizuoti specialiojo ugdymo paslaugų poreikio nustatymo veiklą, specialiojo ugdymo paslaugų teikimą bei vykdyti ir derinti specialiosios pagalbos teikimo priemonių planus.

30. Organizuoti ir kontroliuoti bendradarbiavimą su mokytojais specialiojo ugdymo programų rengimo klausimais, kitais švietimo pagalbos teikimo klausimais.

31. Organizuoti ir stebėti sveikatos priežiūros paslaugų teikimą gimnazijoje.

32. Organizuoti ir stebėti atvykusių ar grįžusių iš užsienio mokinių mokymąsi, integraciją į gimnazijos gyvenimą.

33. Organizuoti ir stebėti mokymą namuose, savarankišką ar nuotolinį mokinių mokymą.

34. Analizuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymosi pažangą bei pasiekimus, vykdyti jos stebėseną.

35. Koordinuoti I-ų gimnazinių klasių bei naujai atvykusių mokinių adaptaciją gimnazijoje, analizuoti adaptacinio periodo rezultatus.

36. Organizuoti su švietimo pagalba susijusius tyrimus ir vertinti rezultatus.

37. Organizuoti ir koordinuoti prevencinių veiklų, programų planavimą ir įgyvendinimą gimnazijoje.

38. Vadovauti Gimnazijos Vaiko gerovės komisijai.

39. Tirti ir analizuoti mokinių mokymosi krūvį.

40. Informuoti direktorių ir direktoriaus pavaduotoją ugdymui apie nelaimingus atsitikimus, įvykusius mokiniams ir juos tirti, pildyti reikiamą dokumentaciją.

41. Koordinuoti moksleivių dalyko konsultacijų lankymą, papildomą gabių vaikų ugdymą, vykdyti stebėseną ir analizę, teikti siūlymus veiklos gerinimui.

42. Vykdyti mokinių lankomumo apskaitos stebėseną, informuoti direktoriaus pavaduotoją ugdymui, direktorių apie mokinius, turinčius lankomumo problemų.

43. Kontroliuoti tėvų (rūpintojų) informavimą mokinių švietimo pagalbos klausimais ir organizuoti individualų jų konsultavimą.

44. Koordinuoti sistemingą švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimą, patirties sklaidą bei į(si)vertinimą.

45. Koordinuoti švietimo pagalbos specialistų dalyvavimą su švietimo pagalba susijusiuose renginiuose, projektuose gimnazijoje ir už jos ribų.

46. Teikti pagalbą švietimo pagalbos specialistams rengiantis atestacijai ir rengti atestuojamų specialistų veiklos vertinimo dokumentus.

47. Teikti dalykinę, metodinę pagalbą naujai atėjusiems dirbti pagalbos specialistams, organizuoti mentorystės veiklą.

48. Teikti dalykinę ir metodinę pagalbą švietimo pagalbos specialistams, prižiūrėti kaip vykdomi gimnazijos veiklą reglamentuojantys dokumentai.

49. Teikti atsakingam asmeniui viešinimui skirtą kuruojamų sričių informaciją, užtikrinti jos operatyvumą ir teisingumą.

50. Inicijuoti ir dalyvauti šalies ir tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su švietimo ir mokymosi pagalba.

51. Rinkti ir teikti gimnazijos ataskaitoms bei kitiems dokumentams rengti reikalingą informaciją ir duomenis gimnazijos vadovams ir kitiems gimnazijos padaliniams.

52. Užtikrinti kuruojamos srities gimnazijos vidaus kontrolės įgyvendinimą, vidaus kontrolės analizę ir vertinimą, atsižvelgiant į vidaus kontrolės rezultatus.

53. Organizuoti ir kontroliuoti su švietimo pagalba susijusios dokumentacijos tvarkymą ir įsakymų projektų rengimą.

54. Rengti teisės aktuose numatytą su švietimo pagalba susijusią informaciją savivaldybių bei valstybinėms organizacijoms ir institucijoms.

55. Rengti ir teikti direktoriui su švietimo pagalba susijusių gimnazijos vidaus tvarkų, instrukcijų ir reglamentų projektus.

56. Rengti gimnazijos krizių valdymo planų projektus.

57. Vykdyti vaiko teisės pažeidimų prevenciją ir informuoti suinteresuotas institucijas.

58. Puoselėti emociškai saugią mokymo(si) aplinką, gimnazijos nustatyta tvarka reaguoti į smurtą ir patyčias.

59. Užtikrinti drausmę ir tvarką gimnazijoje, darbo tvarkos, mokinio taisyklių vykdymą budėjimo dieną (pagal patvirtintą direktoriaus grafiką).

60. Rengti metinę savo veiklos ataskaitą bei įsivertinti veiklą.

61. Vaduoti direktorių, negalintį eiti savo pareigų (ligos, komandiruotės, atostogų metu).

62. Vykdyti kitus direktoriaus nurodymus bei įsakymais paskirtas funkcijas.

63. Šios pagalbos mokiniui skyriaus vedėjo funkcijos, pasikeitus įstatymams ar kitiems teisės aktams ir esant būtinybei, gali būti iš dalies keičiamos direktoriaus iniciatyva.

IV SKYRIUS

ATSKAITOMYBĖ IR ATSAKOMYBĖ

64. Pagalbos mokiniui skyriaus vedėjas asmeniškai atsako už:

64.1. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, gimnazijos nuostatų laikymąsi, darbo ir priešgaisrinės saugos instrukcijų, darbo tvarkos ir taisyklių laikymąsi, kokybišką pareigų ir funkcijų atlikimą;

64.2. veiklos dokumentų, pagal patvirtintą gimnazijos dokumentacijos planą, išsaugojimą;

64.3. darbų saugos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos reikalavimų vykdymą;

64.4. jam patikėtų materialinių vertybių teisingą naudojimą;

64.5. žalą, padarytą gimnazijai dėl savo kaltės ar neatsargumo;

64.6. emociškai saugią mokymo(si) aplinką gimnazijoje ir reagavimą į smurtą ir patyčias pagal gimnazijos smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos tvarkos aprašą.

65. Už darbo drausmės pažeidimus, įsakymų ir kitų norminių teisės aktų reikalavimų nevykdymą arba netinkamą vykdymą, arba padarius pažeidimus, dėl kurių įvyko arba galėjo įvykti nelaimingas atsitikimas, įvyko arba galėjo įvykti avarija, įvyko gaisras, arba savo veiksmu arba neveikimu pažeidė minėtų dokumentų reikalavimus, arba, žinant, kad pažeidžia saugos darbe reikalavimus, bet dirbo tokiomis sąlygomis, taikoma Lietuvos Respublikos Įstatymų nustatyta drausminė, materialinė ir baudžiamoji atsakomybė.

66. Pagalbos mokiniui skyriaus vedėjas atsiskaito direktoriaus pavaduotojui ugdymui.

___________________

Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
Pareigos:
Vardas, Pavardė:
Telefonas: +370 650 78 586
El. paštas:
Adresas: Šiauliai, Dainų g. 33
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.